T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



accountant /controler/administratieve dienstverlening

accountant /controler/administratieve dienstverlening

Werkervaring interimmanager

NEVENFUNCTIES BINNEN DIENSTVERBAND
aug. 2005 – jan. 2006 Financieel medewerker Nederlands Kankerinstituut te Amsterdam (op interim basis);
taak: aansturen administratief team, verzorgen periodieke financiële rapportages aan management, opstellen exploitatie-, liquiditeits- en investeringsbegrotingen;
sept. 2006 – dec. 2006 Financieel medewerker Westwaard Wonen te Papendrecht (op interim basis);
taak: wegwerken administratieve achterstanden op het gebied van huurpenningen, energiemetingen, facturatie en innen vorderingen. Daarnaast opschonen en herinrichten financiële administratie;
mei 2007 – jan. 2011 Afdelingscoördinator werkplanning accountancy
taak: beheren werkaanbod en dit uitzetten over de verschillende teams en personen binnen afdeling, communicatie en rapportage hierover naar management;
mei 2007 – jan. 2011 Commissielid Commissie Vaktechniek accountancy
taak: mede organiseren van en mede inhoud geven aan vaktechnische bijeenkomsten voor assistenten accountancy en hoger kader, waaronder het verzorgen van vaktechnische presentaties;

Opleiding interimmanager

OPLEIDINGEN
juni 1996 Havodiploma, Farel College te Ridderkerk
juni 1998 Diploma opleiding Bedrijfsadministratie, Da Vinci College te Dordrecht
juli 2002 Diploma theoretische opleiding Accountancy, Hogeschool voor Economische Studies te Rotterdam
oktober 2008 Afronding praktijkopleiding NovAA (verdediging afstudeerscriptie)
januari 2009 Inschrijving accountantsregister als Accountant-Administratieconsulent

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties



Talenkennis interimmanager



Overig



 beschikbaar?