T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Coördinator marketing, communicatie en verkoop

Coördinator marketing, communicatie en verkoop

Werkervaring interimmanager

2011 Zelfstandig ondernemer. Onlangs gestart en nog geen opdrachten uitgevoerd.

2002 – 2011 Adviseur Marketing & Verkoop bij Staedion Den Haag
Coördineren, plannen, begroten, bewaken en uitvoeren van alle werkzaamheden die met het op de markt brengen van woningen samenhangen:
• Samenstellen, coördineren en aansturen projectteam Marketing & Verkoop, zowel interne als externe partijen (o.a. aannemer, makelaar, notaris)
• Opstellen en uitvoeren (strategisch) marketingplan en verkoopplan, inclusief planning en begroting
• Marktonderzoek, doelgroepbepaling, segmentering en positionering
• Advies over product-marktcombinaties, conceptontwikkeling
• Briefen, selecteren en aansturen communicatiebureau, notaris en makelaar
• Verzorgen communicatie, schrijven en/of redigeren van brochures, advertenties, persberichten, websites (CMS), nieuwsbrieven
• Verzorgen splitsingsakte en -tekening en koop(aanneem-)overeenkomsten
• Kopersbegeleiding
• Ontwikkelen en implementeren vraagbevorderende maatregelen en innovatieve verkoopmethoden
• Organiseren beursdeelnames, kopersbijeenkomsten, buurtfeesten etc.
• Verzorgen van managementinformatie, rapportages, klantregistratie etc.
• Opleveren woningen met aannemer en/of klant
• Verzorgen klachtenafhandeling (voormalig GIW-Garantie)
• Begeleiden van ontbindingen, arbitragezaken, retenties en rechtszaken
• Functioneel aansturen van administratief medewerker Verkoop

Organisatiebreed:
• Bijdrage aan projectteams op het gebied van cultuur, IT, processen, klachtenmanagement, huisstijlwijziging, jaarplan, missie en visie.
Als projectleider of deelnemer: opstellen projectplan, inventarisatie, interviewen medewerkers, resultaatanalyse, verbetervoorstellen, opstellen plan van aanpak, procesaanpassing, presentatie, implementatie, evaluatie
• Zelfstandig inrichten processen nieuw op te richten afdeling Makelaardij
• Ondersteunen andere afdelingen en managers bij diverse projecten

1998 – 2002 Verhuurmakelaar bij Staedion Den Haag
• Uitvoeren voor- en eindinspectie met huurder
• Bepalen uit te voeren werkzaamheden, opdracht verstrekken aan de aannemer en uitvoering controleren
• Selecteren kandidaten, bezichtigingen en contractondertekening
• Aanspreekpunt voor nieuwe huurder gedurende de nazorgperiode
• Verantwoordelijk voor het beperken van de leegstand
• Ontwikkelen procedures en formulieren
• Functioneel aansturen van administratief medewerker Verhuur

1997 – 1998 Medewerker Verhuur bij MOG Beheer Zoetermeer
• Aanspreekpunt voor belangstellenden
• Bezichtiging en contractondertekening
• Verzorgen van promotiemateriaal
• Volledige verhuuradministratie

1994 – 1997 Administratief medewerker bij Syntegra Zoetermeer
• Administratie en facturatie gedetacheerde medewerkers
• Maandelijkse rapportage aan moederbedrijf British Telecom
• Zelfstandig inrichten, testen en organisatiebreed implementeren Exact

1991 – 1994 Administratief medewerker bij VROM, afdeling Individuele Huursubsidie
• Verantwoordelijk voor de administratie van deurwaarderszaken
• Ontwikkelen van een nieuw administratief systeem voor de deurwaarderszaken, testen, implementeren en instrueren van collega\'

Opleiding interimmanager

NIMA Consumentenmarketing-B versnelde versie - 2011 - Diploma
HBO Facilitaire Dienstverlening deeltijd - 1998 - Propedeuse
SVM Makelaardij O.G. deeltijd - 1991-1995 - Diploma
HAVO - 1986-1991 - Diploma

Cursussen:
Marketing op NIMA-A-niveau
Projectmatig werken
Klantgericht schrijven, schrijven voor het web en creatief schrijven
Vastgoedmarketing gericht op de vrouw als beslisser
Locatiemarketing op basis van leefstijlen
Klantbenadering en klanttypen
Software: Word en Excel voor gevorderden, MS Project, Wocas X

Talenkennis interimmanager

Nederlands uitstekend in woord en geschrift
Engels goed in woord en geschrift

 beschikbaar?