T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Manager, Teamleider, Hoofd

Manager, Teamleider, Hoofd

Werkervaring interimmanager


26 Januari 2011- 4 dagen per week.
Projectleider Digitalisatie Bouwarchieven bij de gemeente De Bilt
• Schrijven Plan van Aanpak
• Onderhandelen met externe aanbieders
• Verantwoordelijk voor het wegwerken van de achterstanden Bouwarchief
• Houdt toezicht op de kwaliteit van het digitalisatieproces
• Functieprofielen medewerkers DIV herschrijven
• Verantwoordelijk voor het overleg met de afdeling en Management.
• Uitbesteden post en afdeling DIV onderzoeken











Mei ’09 t/m heden
Vanaf 01-11-2009 1 dag per week
Vanaf 01-04-2010 4 dagen per week
Vanaf 01-01-2011 1 dagen per week.

Projectmanager DIV bij de deelgemeente Hoek van Holland
• Leiding geven afdeling DIV
• Opzetten nieuwe structuur Archief en Post
• Plan van Aanpak schrijven digitalisatie
• Implementatie volledig digitaal werken
• Outsourcen ICT


Nov ’09 t/m 01-04-2010
Unit Hoofd Post, Archief en Documentatie bij de Hoge Raad
• Dagelijks leiding geven aan de unit PDA ( 13 FTE)
• Beleidsontwikkeling op het gebied van registratie, beheer en
archivering van de digitale papieren/documenten en zaakdossiers
• Coördinatie van de werkprocessen
• Houdt toezicht op: kwaliteit, document/dossierbeheer, de archivering en
de logistieke processen
• Uitvoering aan overlegstructuur van de Unit
• Zorgt voor managementinformatievoorziening over de Unit
• Contacten met: Leden Raad en Parket, wetenschappelijk bureau,
advocatuur, gerechtshoven, erfgoedinspectie, Hoge Colleges van Staat
Min. van Justitie over trends en ontwikkelingen op het gebied van
Administratie, archivering, informatiebeveiliging en bescherming persoonsgegevens.

April ’09 t/m Mei ‘09
Inventarisatie archief Raad van Werk en Inkomen

Jul. ’08-April ‘09
Coördinator Semi-statisch archief, Min V&W
• Voortgangscontrole en verantwoording tav het semi-statisch archiefbeheer
• Ontwikkelen/onderhouden van procedures en richtlijnen op het gebied van archiefbeheer.
• Adviseren op het gebied van semi-statisch archiefbeheer.
• Deelnemen in projecten of aan adviezen met betrekking tot de component van de semi-statische fase
• Begeleiden van projecten uitgevoerd door het CAS en PWAA








Mrt. ’08-jun. ’08 Projectleider implementatie Decos Web edition, TU Delft
• Uitvoeren, bewaken en opleveren van het project “invoer van het DMS (Decos)” aan zelfstandig werkende faculteiten c.a.
• Het eventueel aansturen van interne medewerkers en / of derde partijen, die (tijdelijk) zijn toegevoegd aan het project
• Het enthousiasmeren van de nieuwe gebruikers van het document management systeem
• Het mede zorgen dat het project (de projecten) binnen de randvoorwaarden van kosten, kwaliteit, organisatie en communicatie worden gerealiseerd
• Als basis van iedere invoer bij een faculteit zorgt de project medewerker, in gezamenlijkheid met belanghebbenden, voor een projectplan Het projectplan wordt ter goedkeuring voorgelegd aan de stuurgroep. De stuurgroep beslist of het projectplan wel/niet moet worden aangepast .

Mei ’07-feb ’08 Teamleider Post en Archief, Stadstoezicht Rotterdam

Het opzetten en uitwerken van een goede klachtenprocedure, het aannemen van personeel, het voorbereiden en in de toekomst dsp/dms implementeren en de dagelijkse leiding over de afdeling Post en Archief (9 FTE).
Project saneren archief opzetten en aansturen.

Okt.‘06- Apr. ’07 Coördinator Archief en Ondersteuning, Gemeente Haarlemmermeer (via Sargas).
Leidinggeven aan 9 FTE en bijdragen aan de implementatie van diverse systemen.

• Aansturing / Verantwoording van digitalisatie van de bouwvergunningen (15 mensen van de Sociale werkplaats)
• Meewerken aan implementatie digitalisatiesysteem Cosa dmv deelname aan werkgroepen en de denktank
• Meedenken hoe organisatie bij het project te betrekken
• Aansturing van groep archieven en verzamelingen (12 man)
• Regelen van archiefverhuizingen (archief en mensen)
• Sparringpartner zijn voor Teammanager inzake de werkzaamheden Archief en Verzamelingen / Digitalisatie
• Afdelingen bezoeken (accountmanager) om uit te leggen hoe belangrijk digitalisatie is en hiervan de voordelen en de mogelijke (tijdelijke) nadelen uit te leggen.
Feb. - Jul. ‘06 Teamleider Archief en Registratie, Provincie Noord-Holland (via Sargas)
• Dagelijkse leiding over 11 mensen
• Werk verdelen en achterstanden in beeld brengen
• Deelname projectgroep ivm schrijven A&O’S van Archief en Registratie
• Afspraken maken hoe op een eenduidige manier te registeren
• Afspraken maken hoe op een eenduidige manier te archiveren
• Uitleg Docman geven aan ambtenaren, waardoor het beroep op Archief en Registratie vermindert en de rol van Archief en Registratie verandert van een passieve naar een proactieve.

Okt. ’05 - Jan.’06 Teamleider Team Nieuwe aanmeldingen, IZA/VGZ
• Dagelijkse leiding aan 28 mensen
• Opzetten van een compleet nieuwe afdeling ivm invoering nieuw zorgstelsel
• Ruimte en werkplekken en mensen regelen
• Inwerken op eigen software van IZA/VGZ
• Vaststellen productienormen en acties ondernemen indien nodig
• Plannen en voeren van voortgangsgesprekken
• Afspraken maken met postkamer
• Scannen en koppelen van documenten in Coza
• Zorg voor goede en juiste archivering.

Okt. ‘05 Senior medewerker, AFM

• Storingen Live-Link/scanners actie ondernemen en oplossen
• Zorg dragen voor tijdige verwerking van de Post (scannen en koppelen)
• idem
• Zorg dragen voor het papieren archief
• Meewerken op de afdeling (post sorteren)


Jan. ’03 - Jun ’05 Teamleider, Achmea Rotterdam
• Leiding geven aan 9 FTE
• Verwerken van contracten Huisartsen en Paramedici.
• Plannen en uitvoeren van voortgang en beoordelingsgesprekken
• Overleg met collega’s Teamleiders
• Overleg met accountmanagers Huisartsen en Paramedici ivm afstemming van de te verwachten acties Achmea breed.
Tijdig inzetten van uitzendkrachten
Overleg met scankamers ivm de te verwachtte poststroom
Overleg met Postkamers Achmea breed
Overloop regelen indien de werkvoorraad te groot werd
Overleg met drukkerij ivm verzending mail

2001-2003 Verschillende projecten gedaan in het Historisch Archief
Verhuizing archieven geregeld naar extern opslagbedrijf Achmea
Rotterdam

1996- 2001 Teamleider Archief en Scankamer, Achmea Rotterdam

• Scanners laten plaatsen en opleiding regelen
• Opzetten van de scankamer
• Mensen vanuit de postkamer op de DIV afdeling zetten en opleidingen regelen
• Systeem extendis eigen maken en uitleg geven hierover
• Afspraak maken met de postkamer en de afdelingen die in het workflow proces zaten. (Cosa als zoekmachine)
• Blauwdruk gemaakt over hoe en wanneer je papier mag en kan vernietigen
• digitalisatie
• Plannen en uitvoeren van voortgang en beoordelingsgesprekken

1998 Achmea Rotterdam, Teamleider Post en Archief
1999 Reorganisatie Postkamer Rotterdam
In verband met slecht draaien van de postkamer de volgende acties
ondernomen
• Mensen ontslagen / geplaatst binnen Achmea
• Vaste afspraken gemaakt met afdelingen tav postrondes
• Nieuwe inrichting postkamer
• Nieuwe mensen aangenomen en productienormen afgesproken






1996 Teamleider Post en Archief Achmea Noordwijk-Rotterdam
Geven van leiding aan het Facilitair Bedrijf ivm ziekte manager (half jaar)




1993-1996 Archief- Magazijnmedewerker / Coördinator papieren archief,
1993-1997 Zilveren Kruis Noordwijk
• Doorlooptijd aanvragen terugbrengen van 9 naar 4 minuten (3500 per maand)
• Archief op laten halen van de afdelingen en verschillende vestigingen
• Archief (12 kilometer) centraal op laten slaan bij Abbink in Delft
• Coördinatie van de aanvragen



1990-1993 Teamleider Computercentrum, Fokker BV Schiphol-Oost
• Verantwoordelijk voor rooster en 35 mensen in ploegendienst
• Verantwoordelijk voor productie en storing computers

1985-1990 Leerling B-verpleegkundige , P.Z. St.Bavo in Noordwijkerhout
• Medeverantwoordelijk voor intake, opvang en begeleiding van cliënten op de gesloten afdeling

1975-1985 Shiftleader Computercentrum, Pakhoed Holding, Rotterdam
• Verantwoordelijk voor productie en storing computers
• Verantwoordelijk voor rooster en 6 FTE


Overige informatie
Kennis van ICT:
Trim, Decos Web edition, Decos/Hummingbird, Docman, Live Link, Ei-Stream, Extendis, Verseon.

Hobby’s:
Bridge, sportief wandelen, koken, cryptogrammen, aiki-do, skike.

Lid van bestuur Atletiekvereniging N.S.L.
Lid Stichting Hint (vereniging van ouders van Hoogbegaafde kinderen)
















erkervaringen staan vermeldt in mijn C.V.

Opleiding interimmanager

Opleiding

Bedrijfsarchivaris, GOB1 en GOB2 bij de GO opleiding 1996-1998 diploma gehaald
Mulo, Havo voor volwassenen 1981 Diploma
drie jaar geschiedenis (incl. Latijn en Pedagogie) geen diploma

Cursussen:
Kwaliteitstrainingen voor Teamleiders en Managers 1998 Interne opleiding van Achmea
Professioneel Projecten leiden binnen Achmea 1999 Interne opleiding van Achmea
Accountmanagement voor Bedrijfsarchivarissen 1999 GO opleiding




Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

daadkrachtig, doel in zicht houden, helicopterview, menselijk

Talenkennis interimmanager

Frans, Duits, Engels en Nederlands

Overig

Sport: Aikidi, fietsen en zwemmen

 beschikbaar?