T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



kwaliteitsmanager , projectmanager, verandermanager, interim

kwaliteitsmanager , projectmanager, verandermanager, interim

Werkervaring interimmanager

Loopbaan

Bedrijf eigen bedrijf
Functie eigenaar
Periode 2001 - heden
De projecten die ik uitvoer / heb uitgevoerd richtten zich op het ontwikkelen/implementeren van kwaliteitsmanagementsystemen of onderwerpen die daaraan gelieerd zijn binnen de gezondheidszorg en welzijnssector. Ik heb zowel de rol als projectmanager van een traject vervuld als de rol van adviseur/begeleider tijdens een traject.

Opdrachtgevers:
Verschillende GGD organisaties, welzijnsorganisaties en kinderopvang/peuterspeelzaalorganisaties.

Bedrijf Stedelijke Stichting Kinderopvang Haarlem
Functie Regiomanager
Periode januari 2000 – maart 2006

Bedrijf Kruiswerk Zuid Hollandse Eilanden
Functie Service manager
Periode Mei 1992 – december 1999

Bedrijf Drinkwaterleidingbedrijf Rotterdam
Functie Projectmanager distributie
Periode Januari 1991 - januari 1992

Bedrijf PTT Post
Functie Management trainee
Directeur hoofdpostkantoor Gorredijk
Periode Maart 1985 – december 1990

Vaardigheden:
- Projectmatig werken invoeren/ondersteunen;
- Integraal management;
- Strategisch beleid vertalen in operationeel beleid;
- Verandermanagement en motivatie
- Ontwikkelen / implementeren kwaliteitsmanagementsystemen;
- Inventariseren en schrijven plan van aanpak
- Werkprocessen bespreken, ontwikkelen en vastleggen
- Opleiden en begeleiden van interne auditoren
- Voorbereiden extern certificeringtraject

Opleiding interimmanager

1974 - 1977 Heao afstudeerrichting: commerciële economie

1977 - 1983 Rijksuniversiteit Groningen doctoraal examen: bedrijfseconomie

1983 – 2010 cursus presentatietechnieken, training gespreksvaardigheden, training sociale vaardigheden voor leidinggevenden, projectmatig werken in de bouw, training interne audit, training marketing en financieel management, training ziekteverzuim en stress management, cursus externe audit, lead auditor cursus, INK training, training Appreciative Inquiry (waarderend onderzoeken)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Kwaliteiten: organiserend vermogen, creatief, enthousiast, goed kunnen luisteren, advies geven, structuren, plannen, actie gericht werken, direct, strategisch beleid omzetten in operationeel beleid, resultaatgericht werken, consciëntieus.

Zingevende factoren in het werk: innovatie, zelfstandigheid, richting geven, ontwikkelen, marktgerichtheid, persoonlijke contacten, integriteit/eerlijkheid, variatie, respect.


Talenkennis interimmanager

Engels

 beschikbaar?