T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Project- en interimmanager

Project- en interimmanager

Werkervaring interimmanager

Dec. 2010 – heden projecten – eigenaar, project- en interimmanager
* In de rol van interim manager, programmamanager of projectleider ondersteun ik organisaties door de juiste prioriteit te geven aan projecten die anders komen te liggen bij de vaak al drukbezette sleutelfiguren binnen een organisatie.
* Resultaatgericht managen van projecten die zich bevinden op het gebied van organisatie (structuur- en cultuurveranderingen), HR, resourcemanagement of time management.

Voorbeeldprojecten zijn:
* Beschrijven bedrijfsprocessen, vertalen van doelen in KPIs, implementatie in de organisatie.
* Als interim manager begeleiden / doorvoeren van kwaliteitsverbeteringen binnen een organisatie
* Beschrijven en implementeren van (gewijzigde) organisatiestructuur met bijbehorende functieprofielen, taken en verantwoordelijkheden.
* Begeleiden interne kwaliteitsverbeteringen, interne verandertrajecten.
* Introduceren en verankeren bedrijfscultuur kernwaarden.

2007-2010 Indicia Nederland te Tilburg – Manager Bedrijfsbureau
* Verantwoordelijk voor het aansturen en coachen van de medewerkers binnen de stafafdelingen Planning & Performance, HR en Office.
* Verantwoordelijk voor centrale resourceplanning ten behoeve van alle projecten van Indicia Nederland, waarbij het gaat om duidelijke prioriteitsbepaling in uitvoering van projecten, presales en beheertaken, centraal inkopen van resources (outsourcing) en verzorgen van management-informatie.
* Verantwoordelijk voor kwaliteit en bemanning secretariaat, receptie en Human Resources afdeling. Binnen de HR-afdeling richt ik me voornamelijk op strategie en
in-, door- en uitstroom.
* Verantwoordelijk voor diverse interne projecten ten behoeve van kwaliteitsverbetering van het operationele proces (zoals maatwerk intern planningssysteem en implementatie Sharepoint Intranet) en verbetering van werksfeer en cultuur (onderzoek en verankering van Indicia Cultuur Kernwaarden).
* Lid van het managementteam.

2002–2006 Indicia Nederland te Tilburg – Manager Projects
* Verantwoordelijk voor het aansturen en coachen van de business consultants en projectmanagers binnen Indicia.
* In rol van senior projectmanager opzetten van projecten, aanpakken escalaties en begeleiden van projectmanagers.
* Lid van het managementteam.

2000–2002 Indicia Nederland te Tilburg - Projectmanager
* Projectmanagement van (middel)grote projecten voor een klanten in diverse branches, zoals Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, PGGM, KNCV Tuberculosefonds en Stichting Prisma.
* Als adviseur betrokken bij conceptontwikkeling, implementatie van applicaties binnen de organisatie en specifiek het opzetten van beheerorganisaties.
* Als projectmanager betrokken bij realisatie van e-business implementaties en in die rol ook verantwoordelijk voor het verwerven van vervolgopdrachten bij bestaande relaties.

1997–2000 Hexspoor European Call Center te Boxtel - Call Center manager
* Verantwoordelijk voor internationaal call center, vooral gericht op (inbound) technical support.
* Direct leiding geven aan trainers, interne technische ondersteuning en 7 supervisors, die samen ca. 100 agents aansturen.
* Andere werkzaamheden: werving en selectie, bewaken van de performance van het call center en de verschillende teams, interpreteren van managementrapportages en opzetten en verfijnen van de procedures, die in het call center gelden. Lid van het managementteam en nauw betrokken bij de strategische en organisatorische planning voor het bedrijf.

1996–1997 Hexspoor European Call Center te Boxtel - Call center supervisor
* Coachen/begeleiden van een team call agents.
* Implementeren en coördineren van technical support en customer service projecten, scripting, planning agents.

1995–1996 Kantoor Lage Markt, administratie- en adviesburo voor horecagelegenheden te Nijmegen
* Begeleiden en uitvoeren communicatie en pr-beleid diverse restaurants, personeelsadministratie.

Opleiding interimmanager

1998–1998 Hogeschool Limburg Sittard
Post-HBO-Opleiding Call Center Management

1992–1995 Katholieke Universiteit van Nijmegen Nijmegen Bedrijfscommunicatie

1990–1992 Katholieke Universiteit van Nijmegen Nijmegen Spaanse Taal- en Letterkunde

1984–1990 Jacob Roelandslyceum Boxtel
Atheneum-A


2010 Bedrijfshulpverlening
2008 Agile projectmanagement
2006 Presentatietechnieken
2005 Resultaatgericht werken
2002 MS Project
2001 E-business Project management (PMI)
2001 Solution Selling
2000 Projectmatig werken
1998 NIMA-B
1996 NIMA-A

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

plannen en organiseren
resultaatgericht managen
coachen en motiveren
analyseren

Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels


Overig

In mijn werk ben ik doortastend en resultaatgericht. Ik heb een ‘no nonsense’ mentaliteit, werk graag hard en ben op mijn best als ik kan managen, organiseren en coachen. Ik vind het belangrijk om te werken in een professionele omgeving. Als leidinggevende ben ik zeer betrouwbaar en open naar medewerkers en kan ik een team motiveren. Ik ga graag uitdagingen aan en functioneer goed in een veranderende omgeving.

 beschikbaar?