T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Interim Bouwmanager

Interim Bouwmanager

Werkervaring interimmanager

Ruime ervaring in de bouwwereld in de werkvoorbereiding, management, projectleiding en directie.

2010-heden oprichter en directeur
- De vernieuwde oplossing voor alle bouwkundige vraagstukken voor de zakelijke- of de particulieren markt.
Al vanaf de initiatieffase is het mogelijk om het vernieuwde concept te gebruiken voor een project. coacht de opdrachtgever door het bouwproces heen. Of het nu gaat om nieuwbouw, restauratie, verbouw, coacht u door alle fase’s heen van initiatieffase tot aan de nazorg.
Samenwerking is de sleutel tot succes, vandaar dat Bouwcoach RCO met de opdrachtgever samenwerkt. De opdrachtgever kan gebruik maken van de expertice en het netwerk.

2009-heden Bestuurslid de NieuwBouw
- Verantwoordelijk voor alle financiële zaken binnen De NieuwBouw
- Het faciliteren van innovatieve ideeën uit het gehele netwerk
- Het opzetten van een businessplan om De NieuwBouw financieel zelfstandig te maken.

2009-2010 Adj. directeur bouwbedrijf omzet ca. €15 miljoen
- De verantwoordelijkheid en aansturing van het bedrijfsbureau. Bestaande uit: afdeling werkvoorbereiding, afdeling calculatie, inkoop, projectadministratie en computerbeheer. [circa 7 werknemers]
- Het structureren van de werkvoorbereiding en projectadministratie d.m.v. checklisten, werkbesprekingen, standaardiseren processen, opzetten kostenbewaking.
- Het controleren van de calculaties, het selecteren en acquireren voor de calculatie, het bijwonen van de aanbestedingen, de prijsonderhandeling met de opdrachtgever voeren, de overdracht verzorgen naar de uitvoering.
- Verantwoordelijk voor tijdige en scherpe inkoop van de materialen en onderaannemers voor de projecten.
- Een document- en mailbeheerssysteem opgezet voor het gehele bedrijf.
- Als lid van het managementteam in overleg het personeelsbeleid bepalen. Bedrijfsdoelstelling formuleren aan de hand daarvan de afdelingsdoelstellingen met de diverse afdelingen bespreken en bepalen.

2006-2009 Hoofd Werkvoorbereider aannemersbedrijf omzet ca. €25 miljoen
- Het aansturen en begeleiden van de werkvoorbereiders [totaal 5 werkvoorbereiders].
- Verantwoordelijk voor de voortgang en kwaliteit van de werkvoorbereiding van alle onderhanden projecten.
- Verantwoordelijk voor de organisatie en communicatie op de afdeling.
Tevens vanaf 2008 lid van het management team:
- Het beleidsmatig aansturen en bewaken van de bouworganisatie op geld, planning, kwaliteit, organisatie en communicatie.
- De synergie bepalen en bewaken tussen de bouworganisatie en ontwikkelorganisatie.

2005-2006 Projectleider aannemersbedrijf
- Het uitvoeren en aansturen van de gehele werkvoorbereiding en het begeleiden van de uitvoering van nieuwbouw utiliteitsgebouwen.
- Projectgrootte tot ca. € 10 miljoen.

2001-2005 Werkvoorbereider aannemersbedrijf omzet ca. €50 miljoen.
- Complete werkvoorbereiding uitvoeren van nieuwbouwprojecten B en U sector.
- Projectgrootte: tot ca. € 15 miljoen.
Tevens vanaf 2003 Voorzitter van de Ondernemingsraad:
- Het beoordelen van het beleid van het bedrijf met behulp van de Wet Ondernemingsraad.
- De stem van het personeel naar de directie en omgekeerd.
- Toetsing arbo omstandigheden, CAO’s, financieel jaarverslag etc.

Opleiding interimmanager

- Postbachelor opleiding \\\"projectleider in de bouw\\\" [diploma]
- HTS bouwkunde [niet afgerond]
- MTS bouwkunde [diploma]

Diverse opleidingen en cursussen:
- BOB cursus werkorganisatie
- training commercieel verkoop
- SBI training ondernemingsraad
- Cursus Arkey tekenen in 2D
- VCA voor operationeel leidinggevende
- Bedrijfshulpverlening

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

- Ervaring met het opzetten en bewaken van het document- en archiefysteem.
- Ervaring met het implementeren van CRM en ERP systemen
- Ervaring met ondernemingsraden, vakbonden en media
- Het creëren van een prettige en goeie werksfeer [people manager]
- Ervaring met het coachen en trainen met Action Type
- Het implementeren van de diverse ISO normen zoals: Risk management, Kwaliteit, Mileumanagementsysteem, MVO beleid.

Talenkennis interimmanager

Nederlands goed
Engels redelijk

Overig

Computervaardigheden\\\"
- diverse CRM en ERP systemen
- Arkey
- Autocad
- Office pakket
- Diverse planningsprogramma\\\'s

 beschikbaar?