T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



interimmanager en consultant facility management

interimmanager en consultant facility management

Werkervaring interimmanager

- projectleider huisvestingsproject gemeente De Bilt, 2003- 2004
- hoofd Interne Dienstverlening, gemeente De Bilt, 2001-t 2003
- hoofd Facilitaire Zaken, gemeente De Bilt,1999 - 2001
- manager Interne Dienstverlening, stadsdeel Amsterdam-Noord,1993 - 1999
- hoofd Documentaire Zaken, stadsdeel Amsterdam-Noord,
1989 - 1993
-1e medewerker post- en archiefeenheid Documentaire Zaken, stadsdeel Amsterdam-Noord,1988 - 1989
- documentair informatieverzorger, gemeente Heerhugowaard,
1986 - 1988
- medewerker Algemene Zaken, gemeente Oostzaan
1981 - 1986
- archiefmedewerker, gemeente Zaanstad 1978 - 1981


Opleiding interimmanager

SOD I
Administratief Ambtenaar (Bestuursacademie)
Bestuursambtenaar (Bestuursacademie)
SOD II
Post-HBO Informatiekunde Lokale Overheid (Bestuursacademie)
Professioneel Leiderschap (Schouten en Nelissen)
Diverse vaardigheidstrainingen



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

praktisch, gericht op verandering, vindingrijk, volhardend, oplossingsgericht, besluitvaardig

Talenkennis interimmanager

Nederlands en Engels

Overig

In 1978 begonnen bij de gemeente Zaanstad als assistent-dossiervormer bij de afdeling Interne Zaken. Door de inwerkperiode bij diverse geledingen binnen de afdeling is de interesse ontstaan cq. de ambitie gewekt om als leidinggevende binnen het facilitaire veld werkzaam te zijn. Bij een aantal gemeenten gewerkt in de documentaire informatievoorziening. Uiteindelijk bij het stadsdeel Amsterdam-Noord de eerste leidinggevende functie gaan vervullen en mij daar opgewerkt tot manager Interne Dienstverlening. In die hoedanigheid ben ik nauw betrokken geweest bij de bouw en inrichting van een nieuw stadsdeelkantoor (500 werkplekken). Daarna een min of meer gelijke functie vervuld bij de gemeente De Bilt. In beide functies heb ik te maken gehad met reorganisaties en kwaliteitsslagen in de dienstverlening (o.a. Centraal Dienstverlenings Meldpunt en kostendoorbelasting.
In 2003 ben ik op verzoek van de organisatie de functie van projectleider gaan vervullen van het project Andere Manier van Wonen en Werken; een project dat moest leiden tot een aangepast gemeentehuis waar invulling wordt gegeven aan het concept van flexwerken, een centrale publieksbalie, een multifunctionele raadzaal etc. Omdat het project geen volledige weektaak was, heb ik besloten om een lang gekoesterde wens in vervulling te laten gaan, namelijk het starten van een eigen bedrijf. Door politieke en financiële oorzaken is het project gestopt en kan ik mij volledig richten op het verder uitbouwen van een eigen bedrijf.

Mijn activiteiten betreffen interim-management en consultancy op het facilitaire werkterrein. Primaire doelgroep is de non-profit sector (overheid) en dienstverlenende instellingen c.q. onderdelen inde profitsector.
Door mijn brede ervaring met het facilitair gebied en in het bijzonder de leidinggevende uitdagingen van een facilitair organisatie-onderdeel, ben ik in staat de dienstverleningsvraag van opdrachtgevers adequaat te beantwoorden. Mijn motto daarbij is “praktische oplossingen voor praktische afdelingen”.



 beschikbaar?