T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Interim manager callcenters

Interim manager callcenters

Werkervaring interimmanager

Werkervaring

2004 – 2005 ING Bank en Postbank Zakelijk stafafdelingen Customer Contact Centers, Diemen. Functie: Interim Manager Opleidingen en lid van het Management Team.
Opdracht: zorg voor de ontwikkeling en implementatie van het opleidingsbeleid. Verantwoordelijk voor het initiëren, opzetten en uitvoeren van opleidingsprojecten. Adviseren management. Leidinggeven aan opleidingscoördinatoren en trainers verdeeld over de Customer Contact Centers van ING en Postbank Zakelijk in Arnhem, Capelle a/d IJssel , Diemen en Groningen.

2004 Postbank Zakelijk stafafdelingen Customer Contact Centers, Diemen. Functie: Interim Formule Manager.
Opdracht: Vervanging van een vertrekkende Formule Manager en zorgen voor continuïteit op de afdeling (de Formule Manager treedt op als intermediair tussen de stafafdelingen en de afzonderlijke Customer Contact Centers). In het bijzonder verantwoordelijk voor de implementatie van de marketingcampagnes bij de afzonderlijke Customer Contact Centers.

2003 – 2004 Postbank Zakelijk Customer Contact Center, Arnhem.Functie: Interim Projectleider.
Opdracht: Het ontwikkelen van nieuwe, sluitende werkprocessen voor stafafdelingen en locaties van het Customer Contact Center. Hiermee werken alle betrokken personen en afdelingen volgens vastgestelde taken, verantwoordelijkheden en tijdslijnen. Succesvolle implementatie van de nieuwe structuur per september 2003.

2001 – 2003 Postbank Zakelijk Customer Contact Center, Arnhem. Functie: Interim Teamleider.
Achtergrond: De afdeling midoffice van het Customer Contact Center van Postbank Zakelijk Arnhem wordt op korte termijn gesloten. Dit heeft in hoofdzaak te maken met de introductie van nieuwe internettechnieken, die de werkzaamheden van deze afdeling overbodig maken.
Opdracht: Enerzijds zorgdragen voor de voortgang van de dagelijkse operatie van de afdeling. Anderzijds, de 21 medewerkers begeleiden naar een nieuwe en passende werkkring (door middel van scholing, organiseren van stages, outplacement, begeleiding bij sollicitaties en dergelijke).
Initiële doestelling: binnen vier maanden een bewustwordingspercentage van negentig procent bereiken. Tegelijk bewerkstelligen dat na vier maanden zeventig procent van de medewerkers actief loopbaanactiviteiten onderneemt.

1998 - 2001 ABN AMRO Customer Contact Center, Nijmegen en Breda. Functie: Supervisor.
Functie-inhoud: leidinggeven aan honderd Front Office Customer Contact Center medewerkers, zowel outbound als inbound. Bevorderen van een commerciële en klantgerichte houding, coachen en motiveren. Het voeren van beoordeling- en functioneringsgesprekken. Afstemmen van werkprocessen met andere afdelingen. Efficiënt organiseren van het werk ten opzichte van het werkaanbod. Bewaken van de operationele kwaliteit. Werken met kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen, zowel in groepsverband als individueel. Zorgen voor een goede communicatie (werkoverleg) en informatieoverdracht met en tussen management en medewerkers. Bewaken van procedures en werkwijzen betreffende security en representativiteit.



1999 - 2000 ABN AMRO Customer Contact Center, te Breda.
Functie: Projectmedewerker en supervisor.
Functie-inhoud: het opzetten van de afdeling Outbound.
Managementadvisering ten aanzien van procedures, systemen en werkplekinrichting. Begeleiding bij de instroom van nieuwe medewerkers.

1987 - 1998 ABN Bank en ABN AMRO Bank, diverse locaties in Amsterdam en omgeving. Uiteenlopende functies vervuld, waaronder: teamleider, hypotheekadviseur, accountmanager en directeur van verschillende bankkantoren.




Opleiding interimmanager

Opleidingen

2002 - 2003 Post Bachelor Human Resource Management, Hogeschool Eindhoven, diploma behaald.

2000 Opleiding Callcenter Management van ISBW, diploma behaald.

1999 Opleiding coachend leidinggeven.

1997 - 1998 Opleiding leidinggeven voor gevorderden.

1987 - 1998 Diverse opleidingen van het Nederlands Instituut voor het Bank- en Effectenbedrijf, te weten: Algemene opleiding bankbedrijf,
Effecten particulieren, Woningfinanciering, de Optietoets en
Kredieten zakelijk.

1987 - 1998 Alle interne opleidingen van de ABN en de ABN AMRO Bank voor Front Office medewerkers, met betrekking tot advies en verkoop voor de particuliere en zakelijke markt.

1987 - 1988 Stichting Examens en Proeven voor het Reisbureaubedrijf(S.E.P.R.), diploma behaald.

1980 - 1986 H.A.V.O., diploma behaald.



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Enthousiasmerend, initiërend, integer, leidend, rechtdoorzee, resultaatgericht en zelfkritisch.

Talenkennis interimmanager

Nederlands: Uitstekend in woord en geschrift
Engels: Goed in woord en geschrift
Duits: Redelijk in woord en geschrift
Frans: redelijk in woord en geschrift

 beschikbaar?