T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



interim manager en consultancy

interim manager en consultancy

Werkervaring interimmanager

Mei 2007- heden
Ad Interim Manager bij Reozorg B.V.
Verantwoordelijk voor de totale bedrijfsvoering (organisatie, productie, financien, inkoop, personeel).

December 2008- heden
Procesmanager bij de SIOD. Het opzetten en inrichten van de ICT beheerprocessen in een complexe ICT organisatie

Mei 2008- December 2008
Interim kwaliteitsmanager bij het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid


April 2007- april 2008
Medeontwikkelaar van de nieuwe batchelor opleiding Information Security Management bij de Haagse Hogeschool

November 2006 – mei 2007
Process Organizer bij KLM/ teamlead van het cluster Quality&Control
Het uitvoeren en implementeren van een adviestraject op het gebied van security management
Het uitvoeren van interne audits
Het geven van Sox adviezen ten behoeve van de IT organisatie
Het aansturen van medewerkers in het cluster Quality&Control

September 2005-oktober 2006
Coach op de ICT Front Office van transavia.com
Het inrichten en besturen van de servicedesk en werkplekbeheer, waaronder het incident-, problem- en change management proces, bestelproces en dagelijkse activiteiten.
Het verkorten van doorlooptijden van incidenten, changes en bestellingen
Inrichten van KPI’s, het meten en sturen hierop
Inrichten van het servicemanagement tool
Het inrichten van een interne auditorganisatie
Uitvoeren van interne audits met als doel verbeterpunten te vinden die snel en effectief de doorlooptijd van de verschillende processen kan verkorten
Het inrichten van securitymanagement
Adviseren over inkoopproces

2006/2007
Docent Avans+: Geven van de open opleiding Projectmanagement (avonduren)

2005/2006:
Docent Avans+: Module voor de opleiding logistiek manager: projectmanagement en automatisering (avonduren)

2005: geven van een workshop voor jonge leden van de KNCV

2002-2005:
Medewerker kwaliteitszorg, informatiebeveiliging en administratieve organisatie bij het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
Inrichten en certificeren (ISO 9000) van kwaliteitsmanagementsysteem in de ICT beheer organisatie (processen ingeregeld vlg ITIL) dmv workshops en trainingen.
Het begeleiden en coachen van “proceseigenaren”
Het ontwikkelen en geven van een training interne audit.
Het houden van interne audits.
Het begeleiden van KEMA audits.
Het inrichten en vullen van het kwaliteitsmanagementsysteem in Mavim.
Bewustwordingstraject van informatiebeveiliging bij de ICT beheer organisatie.
Samenwerkingsproject met ministerie van VWS.
Het deelnemen in diverse werkgroepen bij een reorganisatie bij de ICT beheer organisatie (O&F traject).
Het ontwikkelen en geven van een training procesmanagement.
Het ontwikkelen en geven van een training informatiebeveiliging.
Het ontwikkelen en geven van een training effectief vergaderen.


1998- 2002:
Business Consultant bij Cap Gemini Ernst & Young
Het uitvoeren van een CRM trendonderzoek
Interim kwaliteitsmanagement bij onderdeel van NS, inclusief het coachen van management trainees
Veranderingstraject bij Corus (klantgericht maken van een onderdeel van Corus)
Logistieke opdrachten bij diverse aannemers
SAP-scope bij een grote aannemer
Het stroomlijnen van een inkoopafdeling bij Casema
Procesanalyse bij grote kabelmaatschappij
Benchmark bij Neprom
Coaching bij diverse opdrachtgevers
Het ontwikkeling en geven van een training enneagram
Het organiseren en leiden van een netwerkbijeenkomst voor een vrouwennetwerk
Het geven van diverse trainingen, waaronder effectieve presentatietechnieken,effectief vergaderen, omgaan met weerstand tegen veranderingen, omgaan met verandering

1996-1998:
Manager Productie bij De Boo Betonmortelbedrijven BV te Delft
Verantwoordelijk voor de productie en logistiek van 4 betonmortelbedrijven en 2 betonwarenfabrieken
Verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van een real time planning en informatiesysteem
Verantwoordelijk voor het milieubeleid en het ontwikkelen van een milieuzorgsysteem
Verantwoordelijk voor het implementeren en onderhouden van het kwaliteitssysteem
Verantwoordelijk voor het coachen en begeleiden van het productiepersoneel

1992-1996:
Management assistente bij De Boo Betonmortelbedrijven BV te Delft
Opzetten IKZ systeem volgens ISO 9002
Opzetten inkoopafdeling
Ontwikkelen van een real time planning en informatie systeem (ERP specifiek voor de sector)


Opleiding interimmanager

2007: training interne adviesvaardigheden
2006: Lead Auditor ISO 9000
2006: CIEP (persoonlijke effectiviteit)
2005: training Mavim (beheer en ontwikkeling)
2004: Schriftelijk rapporteren
2002: ITIL practisioner Security Management
1998-2002: diverse interne cursussen Cap Gemini Ernst & Young
BOBC Sioo kerntraject 1 en 2,
module Rotterdam school of management: Strategic Management,
diverse cursussen op het gebied van adviesvaardigheden, REED, ondernemende consultant, enneagram
1994: Betontechnologie
1992-1993: Post HBO Integrale kwaliteitszorg
1988-1992: Technische bedrijfskunde TH Rijswijk (waaronder een stage van een half jaar in Moskou)
1987-1988: Pedagogiek Rijks Universiteit Leiden
1980-1987:VWO-gymnasium B (8 vakken)
Nederlands, Engels, Grieks, wiskunde A, natuurkunde, biologie, scheikunde, geschiedenis


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Vaardigheden:

Petra heeft een gedegen vaardigheid in het ontwerpen, analyseren en beoordelen van processen, zowel de primaire als ondersteunende processen. Daarnaast is Petra in staat door allerlei methoden en technieken om op een snelle manier inzicht te krijgen in de processen en in de knelpunten van die processen. Teneinde de processen dusdanig te (laten) verbeteren zodat doorlooptijden verkort kunnen worden.
Petra heeft kennis van projectmanagement (Prince II), de ISO 9000 serie, het INK managementmodel, VIR en VIRBI, code voor informatiebeveiliging en het auditproces.


Competenties

1 Flexibel
2 Resultaatgericht
3 Kwaliteitsgericht
4 Omgevingsbewust



 beschikbaar?