T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Interim Manager / Change Manager/Organisatie-adviseur

Interim Manager / Change Manager/Organisatie-adviseur

Werkervaring interimmanager

2003-heden

Senior Consultant& Directeur

richt op interim- management; bedrijfskundig organisatieadvies, teambuilding en verandermanagement.

november 2003- juni 2005

Teammanager ad interim UWV WGR Amersfoort

In de vorm van een project inhoud geven aan de afbouw van UWV Polis en Premie Amersfoort in verband met SUB/Walvis. Naast het daadwerkelijke afbouwproject, het adviseren van het hogere management over de gewenste overgangsorganisatie op veel aspecten (o.a. organisatiestructuur, systeeminrichting, huisvesting, communicatie).
Leidinggeven aan 25 contactpersonen en administratief medewerkers.

juli 2002- oktober 2003

Manager claim UWV USZO Utrecht

Projectmatig wegwerken van achterstanden in medische beoordelingen.

Omvormen van een starre professionele en bureaucratische organisatie tot een logistiek procesgestuurd geheel conform een daarvoor binnen UWV ontwikkeld referentiewerkproces. Implementatie van nieuwe structuren en invoeren van teamgebonden werken stond hierbij centraal.

Managen van c.a. 40 professionals (artsen en arbeidsdeskundigen), algemeen juridisch medewerkers en administratieve krachten.

januari – juli 2002

Kwaliteitsmanager Projectenbureau AG UWV Cadans Zeist

Herpositioneren project- en programmabureau in een sterk veranderende organisatie
Het invoeren Projectmatig Werken (PMW) binnen een divisie van deze organisatie. Adviseur en Controleur voor de "zwaardere" project- en programmamanagers.

november - januari 2002

Coördinator Projectbureau Verzekerden Cadans Zeist

Organiseren en inrichten van een projectenbureau
Opzetten van een financiële en kwalitatieve verantwoordingsstructuur voor IT- en overige projecten binnen de divisie Verzekerdenrelaties

maart - november 2000

Intern Projectleider Cadans Arnhem

Samen met een extern bureau inventariseren wáár binnen de vestiging Arnhem (ca 200 medewerkers) op gebied van de uitvoering WW, ZW en WAO knelpunten aanwezig zijn
Op basis van deze knelpunten initiëren en realiseren van een organisatieoptimalisatie als projectleider van een projectgroep bestaande uit managers en medewerkers
Het implementeren van deze optimalisatie op de werkvloer

januari – maart 2000

Interim Manager (ZAW) Cadans Arnhem

Samenvoegen van twee gelijksoortige uitkeringsafdelingen tot een effectief en efficiënt geheel

1999 – 2000

Manager SMF Cadans Amsterdam

Managen van ca 60 professionals (artsen en arbeidsdes- kundigen)

1998 – 1999

Unit Manager ZW/WAO Productgroep Cadans Zeist

Managen en herinrichten van een stafafdeling (Administratieve Organisatie en functioneel systeembeheer)

1998 Manager WW Cadans Rijswijk

Samenvoegen, organistorisch herinrichten en managen van 2 WW afdelingen van in totaal ca 110 medewerkers

1995 – 1998

Manager ZAW BVG Den Haag/Rijswijk

Leidinggeven aan een uitkeringsafdeling (Ziektewet en WAO) van ca. 25 medewerkers



Opleiding interimmanager

heden MScBA Bedrijfskunde Rijksuniversiteit Groningen
2001-2003 Bedrijfskundige Leergang AOG
2000 Inzicht in Onderhandelen Bureau Zuidema
1997 Coachend Leidinggeven Van Harte en Lingsma
1996 Time Management NIVE opleidingen
1995 Projectmanagement IIR SeminarCentre
1994 KIG Van Harte en Lingsma
1990–1991 Opleiding Sociale Verzekeringen SOSV
1985–1986 Sociale Wetenschappen Universiteit Utrecht
1983–1985 Sociale Geografie Uiversiteit Utrecht
1977–1983 VWO Ring van Putten

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Onafhankelijkheid
Een groot communicatief vermogen
Flexibel
Kunnen hanteren van meerdere managementstijlen

Talenkennis interimmanager

Nederlands Engels

Duits, Frans, Spaans redelijk

Overig

!!!! Zonder wind geen beweging !!!!!

 beschikbaar?