T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Project en programma manager

Project en programma manager

Werkervaring interimmanager

Bijna 20 jaar ervaring als senior manager in (re)organisatie, procesverbetering en informatisering, als:
- Programma manager van integrale veranderingen
(verantwoordelijk tot € 40 miljoen projectbudget),
- Interim/lijn manager
(verantwoordelijk tot 100 medewerkers).
Opdrachtgevers waren veelal complexe gegevensverwerkende organisaties in een sterk veranderende klantgerichte omgeving bij de overheid en financiële instellingen. Focus op resultaat (structuur) en mensen (cultuur).

Werkervaring bij:
- Cap Gemini Advies (1986-1993): project leiding
- KPMG Consulting (1993-2001): project/programma/interim management
- ERP-leverancier (2001-2003): consulting manager
- Eigen onderneming: verander/programma manager

Opleiding interimmanager

Bedrijfskundig ingenieur, TU Twente (1983-1985)
afstudeerrichting Innovatie en Organisatiekunde
Bouwkundig ingenieur, TU Eindhoven (1974-1980)
afstudeerrichting Ruimtelijke Planning & Organisatie
met aparte studie Strategische Keuzebenadering, GU A'dam
Diverse trainingen op gebied van communicatie, verander- en projectmanagement, e-business en visie-ontwikkeling.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Interim en programma manager, gericht op leiding en verandering van de (administratieve) bedrijfsvoering en ICT

Talenkennis interimmanager

Engels: prima in woord en geschrift
(5 jaar ervaring in Engelstalig bedrijf)
Duits en Frans: goed (mondeling en schriftelijk)


Overig

Een meer uitgebreid CV (5 A4) met alle uitgevoerde opdrachten is beschikbaar.

 beschikbaar?