T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Personal Assistant/Directie Secretaresse/Office Manager

Personal Assistant/Directie Secretaresse/Office Manager

Werkervaring interimmanager

Periode: JANUARI 2006 – MEI 2007
Bedrijfsnaam: Marieux B.V.
Functie: Executive P.A. - Interim functie

Takenpakket:
Management Ondersteuning
• Dagelijkse ondersteuning Algemeen Directeur
• Algemene secretariële werkzaamheden zoals; agendabeheer, organisatie, postbehandeling / correspondentie, notuleren
• Relatiebeheer m.b.t. diverse zakelijke evenementen
• Gehele nieuwe opzet secretariële organisatie i.v.m. start bedrijf
• Relatiebeheer van zowel nationale als internationale klanten
• Desk research potentiele klanten en benadering hiervan
Organisatie, leiding & PR
• Coördinatie en planning Secretariaat en Receptie
• Organisatie reizen/hotels – internationaal
• Interne en externe coördinatie visits/travel klanten en relaties
• Organisatie en begeleiding global meetings
• Organisatie Interne Zaken
• Gehele opzet, organisatie en coördinatie opening mei 2007

Periode: JULI 2005- DECEMBER 2005
Bedrijfsnaam: Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders c.s.
Functie: Office Manager – Interim functie

Takenpakket:
Management Ondersteuning
• Dagelijkse ondersteuning 5 leden Maatschap
• Algemene secretariële werkzaamheden zoals; agendabeheer, organisatie, postbehandeling / correspondentie, notuleren
• Leiding 5 medewerkers Secretariaat
• Relatiebeheer m.b.t. diverse zakelijke evenementen
Organisatie, leiding & PR
• Coördinatie en planning Secretariaat en Receptie
• Interne en externe coördinatie klanten en relaties
• Organisatie en begeleiding meetings
• Organisatie Interne Zaken

Periode: JANUARI 2004 – JULI 2005
Bedrijfsnaam: SOBEL N.V.
Functie: Executive Secretary of the Board - Interim functie

Takenpakket:
Management Ondersteuning
• Dagelijkse ondersteuning Voorzitter, Vice-voorzitter en CFO Sobel N.V.
• Algemene secretariële werkzaamheden zoals; agendabeheer en bijbehorende organisatieactiviteiten, postbehandeling / correspondentie internationaal / notuleren RvB en RvC meetings
• Conceptbewerking bedrijfsstrategie budgetten
• Relatiebeheer internationaal
• Aanspreekpunt diverse nationale en internationale divisies
Organisatie, leiding & PR
• Coördinatie en planning Secretariaat en Receptie
• Organisatie reizen/hotels – internationaal
• Interne en externe coördinatie visits/travel klanten en relaties
• Organisatie en begeleiding global meetings RvB / CEO / CFO niveau
• Organisatie Interne Zaken
• Planning en organisatie naamswijziging

Periode: DECEMBER 1996 – JUNI 2003
Bedrijfsnaam: NESTLE PURINA PETCARE
Functie: Office Manager / P.A. Executive

Takenpakket:
Management Ondersteuning
• Dagelijkse ondersteuning Regional Sales Director Europe / Operations Director / S&M Director Benelux
• Algemene secretariële werkzaamheden zoals; agendabeheer en bijbehorende organisatieactiviteiten, postbehandeling / correspondentie internationaal / notuleren management meetings
• Opstelling en beheer van contracten leveranciers, klanten
• Conceptbewerking bedrijfsstrategie budgetten
• Budgettering Overheadkosten Sales en Operations voor fiscal years
• Relatiebeheer internationaal
• Aanspreekpunt moederbedrijf in St. Louis – USA en Europees Hoofdkantoor Barcelona
• Coördinatie opzet/start en ondersteuning kantoren Nestlé Purina Belgium en Germany
Organisatie, leiding & PR
• Coördinatie en planning Secretariaat en Receptie
• Leidinggevend; 3 medewerkers Receptie en 1 Sales Secretaresse
• Organisatie international trade fairs / Organisatie PR- en reclame activiteiten
• Organisatie reizen/hotels – internationaal
• Interne en externe coördinatie visits/travel klanten en relaties
• Organisatie en begeleiding global meetings (Sales en Operations)
HR-werkzaamheden
• Coördinatie HR-werkzaamheden –
• HR-begeleiding sluiting vestiging Veghel
• Beheer lease-auto’s / mobiele telefonie
• Beheer en verwerking Pensioenen Nestlé Purina Petcare
• Organisatie Interne Zaken Nestlé Purina Petcare Benelux


Periode: MEI 1990 - DECEMBER 1996
Bedrijfsnaam: DECOR HANDELSMIJ.
Functie: Directie Secretaresse Algemeen Directeur

Takenpakket:
Secretariaat
• Dagelijkse ondersteuning Directie
• Coördinatie en planning secretariaat
• Agendabeheer en Management ondersteunende activiteiten
• Postbehandeling / correspondentie
• Notuleren directie vergaderingen en werkbesprekingen
Organisatie
• Organisatie en deelname beurzen, PR- en reclame activiteiten NL
• Opstelling en beheer van contracten leveranciers, klanten en arbeidsovereenkomsten
• Conceptbewerking bedrijfsstrategie middels statistieken
• In- en verkoopbegeleiding productenassortiment & verstrekken productinformatie
• Organisatie reizen/hotels
• Interne en externe coördinatie klanten en leveranciers
• Opstelling en uitwerking offertes / bevestigingen

Periode: AUGUSTUS 1989 – MEI 1990
Bedrijfsnaam: AHREND
Functie: Directie Secretaresse Commercieel Directeur Ahrend
Takenpakket:
• Algemene secretariële werkzaamheden
• Organisatie en deelname beurzen en trade fairs
• Afhandelen lopende zaken account managers export
• Organisatie PR- en reclame activiteiten NL / Organisatie reizen/hotels
• Externe coördinatie buitenlandse Dealers en Distributors

Periode: AUGUSTUS 1985 – AUGUSTUS 1989
Bedrijfsnaam: DAF TRUCKS N.V.
Functie: Secretaresse Sales Promotions & Advertising Headquarters
Takenpakket:
• Algemene secretariële werkzaamheden
• Organisatie en deelname beurzen, trade fairs, Parijs-Dakar Rally
• Ondersteuning landenreferenten en trainers


Opleiding interimmanager

MAVO
VWO
Schoevers – Dir. Secretaresse
Schoevers – Eur. Secretaresse
Nima A
Spaans -



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Laat ik mij eerst even voorstellen:
Een initiatiefrijke Office Manager, Personal Assistant, Directiesecretaresse met een veelzijdige en brede ervaring op organisatorisch gebied (ruim 20 jaar). Tevens een aanstekelijke persoonlijkheid.
Enerzijds gedreven en zelfbewust, anderzijds een stabiel en sociaal centrum binnen een hectische omgeving welke zowel nationaal als internationaal georiënteerd kan zijn. Door een jarenlange en multifunctionele ervaring op commercieel en operationeel gebied én daarnaast het voeren van personeelsbeleid, breed en flexibel inzetbaar.
Ik heb een loopbaan in het bedrijfsleven als ondersteuner van directeuren en topmanagers van diverse grote en kleinere bedrijven in diverse bedrijfstakken achter de rug. Ondanks dat ik met heel veel plezier in loondienst gewerkt heb, brengt de zekerheid van een baan in het bedrijfsleven ook beperkingen met zich mee die ik niet meer prefereer.
Ik heb besloten als zelfstandige verder te gaan en mijn kwaliteiten nu op maat aan te bieden waar de noodzaak zich aandient. Een professional met ruime (inter)nationale ervaring in Office Management op meerdere aandachtsgebieden, zoals Sales & Marketing, Operations, HR, Personal Assistance, Proces- en Project Management.
Iemand met een hoge mate van zelfstandigheid en betrokkenheid, die van aanpakken en doorpakken weet. Uw behoeften en wensen zijn maatgevend voor de aard en duur van mijn ondersteuning en dat is zoals ik het beste werk. Daardoor kan ik service op maat aanbieden zonder dat u zich middels een arbeidscontract of uitzendbureaucontract hoeft te binden. Zonder tussenkomst van intermediairs kunt u direct een tijdelijke samenwerking met mij aangaan. In mijn geval kunt u rekenen op 100% inzet zoals u dat zou verwachten van een manager in vaste dienst.




Talenkennis interimmanager

• Mondeling en schriftelijk: 4 talen vloeiend (Nederlands, Engels, Duits, Frans) en 1 taal basic (Spaans)



Overig

Uw oplossing zonder verplichtingen
Vaak dienen mogelijkheden in de markt, projecten, personeelstekorten zich onverwacht aan en moeten oplossingen op korte termijn worden gevonden. En dan het liefst zonder lange termijn verplichtingen. Herkent u deze situatie? Dan weet ik zeker dat u de rest met belangstelling zult lezen.
Met de onderstaande statements val ik wellicht direct met de deur in huis. Maar daar deze visie op mijn dienstverlening zo duidelijk aansluit op mij en mijn bedrijf, dan is het voor u ook snel duidelijk wat ik voor u zou kunnen betekenen.
Volgens mij draait het in het aanbieden van maatwerk, dienstverlening op het gebied van (Office Management, Personal Assistant, Advies) om 3 belangrijke zaken.
YOU = Uw wensen en behoeften.
Deze zijn namelijk altijd mijn vertrekpunt om de juiste invulling aan uw opdracht te kunnen geven.
PERSONAL = Persoonlijke aanpak.
Naast de juiste klikfactor op persoonsniveau maakt mijn betrokkenheid volgens mij het verschil.
EFFECTIVE = Effectiviteit en Efficiency.
Mijn drive om professioneel en met uiterste doelmatigheid de dingen te laten gebeuren die noodzakelijk zijn voor uw bedrijf, zorgen ervoor dat u zich kunt richten op de kern van uw werk.
MIJN DIENSTEN EN WERKWIJZE
* Organisatie, planning en begeleiding van meetings, congressen en events. Zowel nationaal als internationaal. Van het begin tot de final end. Dit kan variëren van incentive events, budget meetings, global meetings, kick offs, teambuilding etc.
* Structurele oplossingen op executive secretarieel gebied door coaching en advies een en ander op een hoger niveau te tillen. Dit in het kader van een tijdelijke behoefte aan oplossingen bij de start van een nieuwe organisatie, bij een reorganisatie, ziekte, zwangerschap of wanneer uw bestaande team een nieuwe frisse impuls nodig heeft.
* Executive P.A.: begeleiding van CEO’s en uw (buitenlandse) gasten.
De uitdaging voor mij is om EN uw probleem op te lossen EN u te ondersteunen op diverse gebieden zoals Commercie, Operations, HR, P.A., Process- en Project Management, zodat u er ook op lange termijn structureel uw voordeel mee kunt doen.
U krijgt Value for Money. Dit zegt natuurlijk iedereen maar mijn kracht ligt voornamelijk in de volgende drie woorden: DELIVERS ON PROMISE.

U KRIJGT:
• Een dynamisch organisatietalent (efficiënt en effectief)
• Duidelijke focus op doel en prestatie
• Sterke helicopterview
• Spin in het web; coördinerend vermogen
• Grote internationale ervaring
U kunt ervoor kiezen mijn diensten op uw locatie te laten gebeuren, maar het is ook mogelijk dit op afstand te doen.



 beschikbaar?