T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Finance Manager, Controller

Finance Manager, Controller

Werkervaring interimmanager

Container Centralen Full Service B.V. te Duiven en Container Centralen A/S te Hazerswoude van okt-2006 tot feb-2007:
Functie: Business Controller

Omschrijving activiteiten:
Container Centralen Full Service B.V. is Pooloperator van de CBL-fust. De pooloperator is verantwoordelijk voor de juiste afhandeling van het fust tussen de retailers, producenten en de opslag- en wasdepots.
Container Centralen A/S opereert in de sierteelt sector en is pooloperator van de bloemenkarren, daarnaast zijn er ook bloemenkarren in eigendom welke voor de korte termijn worden verhuurd.

Omschrijving verantwoordelijkheden:
• Structuur aanbrengen in de managementinformatie, en het maandelijks rapporteren aan Denemarken;
• Voorbereiden accountantscontrole;
• Zorgdragen voor de overgang van Navision naar Axapta;
• Lid van de stuurgroep voor de blauwdruk van een nieuw ERP-pakket;
• Leiding geven aan de administratie.


Jan Snel Group B.V. (Jan Snel Modulaire Bouwsystemen) te Montfoort van mei-2002 tot sep-2006:
Functie: Financieel Directeur

Omschrijving activiteiten:
• Verhuren van tijdelijke huisvesting, van industrie tot bejaardentehuizen. (8000 verhuureenheden)
• Verkoop van semi-permanente huisvesting.
• Transport van metalen (50 vrachtwagens).

Omschrijving verantwoordelijkheden:
• Financieel verantwoordelijk voor de gehele Groep (50 mln Omzet, 220 personeelsleden, 40 mln balanstotaal en 4 vestigingen);
• Operationeel verantwoordelijk voor de Belgische dochter Jan Snel Belgium BVBA en de Nederlandse dochter Jan Snel Terneuzen BV, samen groot 16 mln omzet en 100 personeelsleden.


Speciale projecten:
• Integratie van Sjaak Moens B.V. (Jan Snel Terneuzen B.V.) na de overname in 2002 in Jan Snel;
• 2003 en 2004 Overzetten van geheel Jan Snel Modulaire Bouwsystemen van diverse informatiesystemen naar Navision (ERP pakket). Daarin is nu opgenomen de financiële, vaste activa, verhuur, verkoop en projectadministratie;
• 2004 overname Verlaat Hardinxveld Bouwsystemen te Alblasserdam, daarin de centrale rol gehad in de contractonderhandelingen;
• In 2006 implementatie van een Transport Management Systeem.

BDO accountants en adviseurs te Utrecht van feb-1996 tot en april-2002:
Bij BDO gestart als assistent accountant en vervolgens doorgegroeid naar teamleider in de controlepraktijk. Tevens diverse Due Diligence opdrachten uitgevoerd voor de business unit in Utrecht. Daarnaast partime interimprojecten uitgevoerd:
• software implementatietrajecten als projectmanager aan de klantzijde;
• opzetten managementrapportage systeem;
• opzetten administratieve organisatie voor een projectorganisatie.


Opleiding interimmanager

Opleiding:
HAVO in Goes 1986 – 1991, diploma
MEAO Bedrijfadministratie in Middelburg 1991 – 1992, diploma
HEAO Bedrijfseconomie in Vlissingen1992 – 1996, diploma
NIVRA Nijenrode Accountancy van 1996 tot en met 2002 de laatste studie niet afgemaakt. Laatst behaalde Post doctoraal modulen zijn Administratieve Organisatie en Externe Verslaggeving.



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Herstructurering bedrijfsprocessen, implementatie ERP pakketten, opzetten/optimaliseren managementinformatie

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels (beperkt)

 beschikbaar?