T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



projectbeheersing & bedrijfsvoering

projectbeheersing & bedrijfsvoering

Werkervaring interimmanager

01-06-2006 Gemeente Gouda
Afdelingshoofd Ondersteuning Grote projecten, Sr. adviseur projecten
kerntaken:
- als lid van het MT bijdragen aan beleidsontwikkeling van de directie
- anticiperen op interne en externe ontwikkelingen en deze vertalen naar tactisch en operationeel beleid van de afdeling, rekening houdend met afdelingsoverstijgende aspecten
- informeren en adviseren van de projectdirecteuren over beleidsaangelegenheden van de afdeling en de verschillende projecten
- zorgdragen voor het voorbereiden, ontwikkelen, coördineren en uitvoeren van beleid van de afdeling, dat raakvlakken heeft naar andere beleidsvelden
- initiëren, begeleiden en (doen) uitvoeren van complexe projecten
- het opstellen van het afdelingsplan Ondersteuning
- verantwoordelijkheid dragen voor de ontwikkeling en uitvoering van de werkprocessen (op PIJCOFAH-gebieden) en producten alsmede realiseren van efficiënt en effectief beheer en inzet van mensen en middelen binnen de eigen afdeling.
- implementeren en operationaliseren Projectbeheersingaspecten in de projecten, controll, planning, risicomanagement en projectadministratie
- het geven van leiding en begeleiding aan alle medewerkers van de afdeling Ondersteuning, maar ook aan de extern ingehuurde medewerkers
verantwoordelijkheden:
- eindverantwoordelijk voor de afdeling Ondersteuning









6-05- 2003 tot
01-06-2006 Detachering bij de Bouwdienst van Rijkswaterstaat, afdeling Projectmanagement.
Functie: Hoofd Projectbureau project RW73, 2e Coentunnel/ Westrandweg, MT-lid van het projectteam, taken:
- Eindverantwoordelijk voor de discipline projectbureau
- Verantwoordelijk voor beheersaspecten, geld, capaciteit
- Verzorgen voortgangsrapportages
- 1e aanspreekpunt voor bedrijfsvoeringzaken voor in- en externe relaties
- Borgen van de interne processen en deze zonodig optimaliseren
- Afstemming van beheersmatige aspecten op directieniveau met opdrachtgevende partij, regionale directies van RWS
- Participeren in aanbestedingsprocedures

7- 04-1999 tot
6- 05- 2003 Detachering bij NS Railinfrabeheer, Projectorganisatie Betuweroute. Functie: Projectsecretaris, taken:
- inhoudelijke en procesmatige ondersteuning contractdirecteur,
- verantwoordelijk voor interne beleidsvoering en procedurebewaking middels het opstellen, toezien en bijstellen van het contractkwaliteitsplan
- verantwoordelijk voor uitzetten en bewaken van allerhande acties in het contractteam,
- verantwoordelijk voor gehele interne organisatie binnen het contract,
- opstellen kwartaalrapportages en bedrijfsplan (deelbegroting) voor het contract,
- aanspreekpunt voor in en externe relaties,
- contracteringszaken, verzorgen van aanbestedingszaken van deelbestekken en bij gunning toezicht houden op juiste uitvoering tussen aannemer en directievoerende partij.
- personeelsmanagement m.b.t. secretariaat, werving en selectie, voeren van functioneringsgesprekken, e.d.

Vervolg Projectorganisatie
Betuweroute
Per 1 mei 2002 financieel secretaris, taken o.a.:
- Aanspreekpunt, tezamen met bouwadministrateur, voor alle financiële zaken binnen het contract.
- Verantwoordelijk voor afwikkeling van financiële toezeggingen vanuit convenanten met bevoegde gezagen.
- Verantwoordelijk voor het bewaken en juist hanteren van procedures met betrekking tot financiële zaken o.a. meer- minderwerk en offertetraject.
- Zorgdragen dat benodigde documenten voor rechtmatigheid van betaling totstandkomen.
- contracteringszaken, zie boven, tevens zorgdragen voor financiële afwikkeling.


15-10-1998 King Disposable Nederland
Market Manager.
15-01-1999 -verantwoordelijk voor de verkoop in het segment catering,
-order invoer
-budgettering
-contractbeheer.


1-10-1985 Bureau Krediet Registratie, te Tiel
1-10-1998 afdeling Informatie.
afdeling Registratie.
afdeling consumentenzaken (4jaar)
afdeling Relatiebeheer,(laatste 4 jaar)
-ondersteuning accountmanagers buitendienst,
-verantwoordelijk voor ca.30 accounts vanuit binnendienst
-begeleiding prospects
troubleshooting
-vervaardigen managementinformatie uit databasesystemen
-begeleiden bestandsscreening (registratiebestanden van banken)
-zorgdragen voor actualisatie van het BKR deelnemersbestand


Opleiding interimmanager

Post-HBO Bedrijfskunde I en II (HAN Hogeschool Arnhem-Nijmegen)
HBO Management, praktisch management (LOI hogeschool)
Workshop Management (HEAO Arnhem, ROC Nijmegen)
Verkoop Communicatie, DOOR Training
Correct Nederlands, ISW/IBW opleiding & training
Klantgericht Schrijven, ISW/IBW opleiding & training


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Klantgericht
Samenwerken
Organiseren


Talenkennis interimmanager

Nederlands

 beschikbaar?