T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



hoofd administratie

hoofd administratie

Werkervaring interimmanager

Projectleider ESF Doelstelling-3 Subsidie (€ 3 mio) De Hypotheker Associatie B.V. januari 2005 tm mei 2005

Verantwoordelijk voor:
- Opstellen AO ten behoeve van de projectadministratie
- Opzetten en inrichten van de projectadministratie (kosten-, opbrengsten- en deelnemersadministratie)
- Voorbereiden en begeleiden van Accountantscontrole door controlerend accountant alsmede door het Agentschap van Sociale Zaken en Werkgelegendheid.


Hoofd financiële administratie Arbeidsvoorziening; februari 2003 tm december 2004
(leiding gegeven aan 6 medewerkers)

Verantwoordelijk voor:
- Afwikkelen van balansposities in verband met liquidatie van de organisatie
- Treasury
- Opstellen maandrapportage, inclusief consolidatie van gelieerde stichtingen
- Begeleiding van de vereffening van diverse stichtingen
- Opstellen van begroting en liquidatiesaldo
- Diverse procesverbeteringen doorgevoerd, onder andere AO opgesteld, de processen binnen de salarisadministratie doorgelicht en geherstructureerd, balanced scorecard ingevoerd, etc.
- Direct betrokken bij het opstellen van de jaarrekeningen en de slotbalans ten behoeve van de overdracht aan de Staat der Nederlanden en het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI)
- Direct betrokken bij het opstellen van overdrachtsprotocollen en de daadwerkelijke overdracht van balansdossiers.

Hoofd crediteurenadministratie bij NEM Leiden; juli t/m december 2002 (leiding gegeven aan 4 medewerkers)

Verantwoordelijk voor:
- de reorganisatie van de (crediteuren)administratie
- het stroomlijnen van de crediteurenadministratie na een ERP-implementatie
- het behandelen van complexe (internationale) debiteuren
- het ondersteunen van het hoofd van de boekhouding voor wat betreft het verwerken van
complexe boekingen
- aanleveren van informatie voor Treasury.

Jr. controller boekhouding/planning en control bij Fortis/Amev van december 2001 tot juli 2002

- Alle voorkomende boekhoudkundige werkzaamheden
- Opstellen van begrotingen en bewaking van budgetten
- In het kader van de kostenbewaking contacten onderhouden met budgethouders en leveranciers
- Opstellen van management rapportages.

Lid van het team Mergers & Acquisitions Martin Frank International januari 2001 tot december 2001

Verantwoordelijk voor:
- Afsplitsen van administraties van bedrijfsonderdelen, die verzelfstandigd en vervolgens verkocht werden
- Controleren van de projecten administraties
- Opstellen voortgangsrapportages
- Expediting van toeleverende afdelingen.

Interim project administrateur bij TNO Wegtransport te Delft (2000)

Gedurende 8 maanden allround project administrateur, gebruik makend van SAP. Verantwoordelijk voor:
- Volledige administratie van alle voorkomende projecten
- Opstellen van budgetten van diverse projecten
- Budgetbewaking en overleg met projectleiders
- Support project manager (early warning awareness).

Interim Administrateur bij TNO Industrie te Delft (1999-2000)

Als “hoofd crediteurenadministratie” verantwoordelijk voor
- Alle voorkomende werkzaamheden op de crediteurenadministratie
- Het opstellen en verwerken van correcties in het financiële grootboek
- Verantwoordelijk voor de projectenadministratie
- Het aanleggen van outillage stukken en de daarbij behorende boekingen
- Opzetten van materiële vaste activa-register en de daarbij behorende boekingen
- Ondersteuning van Controller bij diverse rapportages
- Ondersteuning van de administratie bij invoering van nieuwe versies van SAP.

Martin Frank International BV (1996-1999) (deeltijd)
\'Administrateur\'
Verantwoordelijk voor de realisatie en het onderhouden van:

- Arbeidscontracten
- Salarisadministratie
- Werving van personeel
- Pensioenregeling
- Lease auto\'s
- Opleiding voor het personeel
- Netwerkbeheer
- Gehele administratie; debiteuren- en crediteurenadministratie, facturering, maandrapportering aan de directie en het opstellen van de jaarrekening
- Treasury; beleggen van overtollige liquiditeiten.

Diverse ondernemingen (1994-heden) (deeltijd)
Administrateur
- Verantwoordelijk voor debiteuren- en crediteurenadministratie, kwartaalrapportering en het opstellen van de jaarrekening, aangiften omzetbelasting, loonbelasting, vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting.

Hispafruit (1994-1996) (deeltijd)
\'Administratief Medewerkster\'
- Verantwoordelijk voor debiteuren- en crediteurenadministratie, facturering, alsmede de correspondentie in de Engelse, Duitse, Franse en Spaanse taal.


Opleiding interimmanager

- HAVO
- VWO
- Université Charles de Gaulle, Lille; diploma derde graads Frans
- University of Cambridge, Certificate English grade C
- MEAO (1-jarige opleiding)
- PD Boekhouden
- MBA
- SPD I & II
- Welmerink Mediation: Training NMI Certified Mediator


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Stressbestendig, doorzettingsvermogen, no-nonsense, flexibel

Talenkennis interimmanager

Nederlands, vloeiend, zowel schriftelijk als mondeling
Frans, zeer goed, vloeiend zowel schriftelijk als mondeling
Engels, goed, vloeiend zowel schriftelijk als mondeling
Duits, goed, vloeiend zowel schriftelijk als mondeling
Spaans, basiskennis

 beschikbaar?