T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Ad-interim (project manager)

Ad-interim (project manager)

Werkervaring interimmanager

• Projectmanagement Loyalty Profs, onderdeel van TNT Post, augustus 2008
Adviesfunctie richting management betreffende Countdown website.
Op laten stellen van rapportages en overzetten van een offline database naar online, inclusief specifieke functionaliteiten.

• Projectmanagement ITO hercertificering Oxxio, juni 2008
Opstellen van het zelfvisitatiedocument ten behoeve van de ITO hercertificering van het contact center van Oxxio. Doelstelling is om eventuele verbetertrajecten die uit de audit volgen z.s.m. te implementeren om hercertificering te realiseren.

• Interimmanagement Business Support Center Canon Nederland, 14 januari tot 20 juni 2008
Reorganiseren/opzetten en professionaliseren van de telemarketing afdeling bij Canon. Formeren nieuw team, implementeren (nieuwe) processen, opleidingen, rapportages, sturingselementen en implementeren nieuw CRM pakket.

• Projectmanagement Loyalty Profs, onderdeel van TNT Post (1 juli t/m 31 december 2007
Begeleiding van één van de loyaltiteitsprogramma van Loyalty Profs en het doorstarten van een lopend programma met nieuwe functionaliteiten en look & feel.
Opstarten en analyseren van mogelijke verbeteringen van het grootste programma van Loyalty Profs t.b.v. uitvoering in 2008.
Opstarten diverse andere (loyaliteits/incentive) programma’s gedurende deze periode.

• Projectanalyse en inrichting project management Loyalty Profs, onderdeel van TNT Post (1 juni 2007 – 1 juli 2007)
Analyseren en herinrichten van de project management afdeling van Loyalty Profs. Dit project bestaat uit het analyseren van de huidige werkzaamheden binnen sales, project management en operations, het verbeteren van de huidige processen voor project management, inclusief facturatie, het opzetten van rapportages voor het beter besturen van de verschillende afdelingen en betere communicatie.

• Databasemanagement Loyalty Profs, onderdeel van TNT Post (1 juni 2007 – 1 november 2007)
Bepalen en opstellen van een database structuur plan t.b.v. het samenvoegen van twee databases naar één. Het overbrengen van het website beheer van meerdere projecten naar een andere beheerder en daarmee wijziging van look & feel en website functionaliteiten.

• Projectmanagement Auditel (1 februari - 27 april 2007)
Projectmanagement t.b.v. organiseren van de beursdeelname van Auditel aan de beurs Overheid & ICT.

• Projectmanagement Loyalty Profs, onderdeel van TNT Post (1 november 2006 – 1 juni 2007)
Project management t.b.v. verbeteren, opstarten en uitrollen van een groot landelijk loyaliteits project. Dit project bestaat uit: project management, aantrekken/aansturen van externe partijen en het aanbrengen van structurele verbeteringen in het huidige proces. Het project bevat grafische productie begeleiding, verbetering proces back-office, verbetering front-end, actualiseren en verrijken database d.m.v. mailingen en werving van nieuwe deelnemende partijen.

• Project verhuizing Loyalty Profs van Weesp naar Amsterdam (1 november 2006 – 31 december 2006)
Project management t.b.v. verhuizing en inrichting nieuwe pand van Loyalty Profs, onderdeel van TNT. Werkzaamheden bestaan uit: project management (planning en budget), aansturing externe partijen (ICT leverancier, telecom bedrijf, verhuisbedrijf, aannemer, verhuurders nieuwe en oude pand en kleinere partijen voor levering diverse zaken). Project binnen budget en planning afgerond.

Juni 2005 – September 2006

• SNT /KPN Contact / Client Liaison Manager zakelijke markt
Contract management van 5 verschillende overeenkomsten (14 diensten) ter waarde van €32M waarin service levels, kwalitatieve en kwantitatieve aspecten, dienstbeschrijvingen en prijsstellingen werden uitonderhandeld.
Meten en monitoren van de afgesproken KPI’s op de diensten, zowel intern als extern.
Zorgdragen voor de vaktechnische begeleiding en ontwikkeling van de Cl service managers (6 personen).
Budgetair en marge verantwoordelijk voor het gehele segment en het onderhouden van de klantrelatie.

November 1998 – Juni 2005

• SNT Nederland / Client Service Manager (Augustus 2004 – Juni 2005)
Verantwoordelijk voor één van de grootste contact center diensten voor de zakelijke markt van KPN €5M.
Onderhouden van de klant- en interne relaties.
Verantwoordelijk voor het opstellen van projectplannen voor nieuwe projecten en/of aanpassingen op bestaande diensten.
Vaststellen van de benodigde informatie m.b.t. scope, time cost, kwaliteit, communicatie, risico’s en budgetten.
Opstellen van projectplannen voor nieuwe diensten of wijzigingen op bestaande diensten.

• SNT Nederland/ Marketeer (Juni 2003 – Augustus 2004)
Verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten voor de belangrijkste klant van SNT Contact Services (KPN).
Project management t.b.v. de opzet en uitvoering klanttevredenheidsonderzoek en opzet en uitrol van SNT’s Marketing en Sales Systeem (MASS).

• SNT Nederland/ Marketing (Februari 2002 – Juni 2003)
Programmamanagement voor het relatiebeheerprogramma van SNT/ Werkzaamheden betroffen: uitdenken, organiseren en in de organisatie borgen van het relatiebeheerprogramma van SNT, alle evenementen (o.a.. beurzen, klantendagen, diners) en DM campagnes voor SNT Nederland Contact services. Aantrekken en aansturen van externe leveranciers. Opstellen van een deel van het jaarplan 2003. Budgetair verantwoordelijk.

• SNT International / Project Manager/ Vestigings manager ( November 1998 – Februari 2002)
Project management/ accountmanagement verschillende projecten/diensten, waaronder Unigraphic Solutions en Philips Semiconductors.
Opzetten/verbeteren van complexe database marketing/CRM projecten. Aansturing diverse interne en externe partijen.
Tevens directe aansturing team project coördinatoren (HBO niveau).
Plaatsvervangend vestigings manager, verantwoordelijk voor vestiging van 120 seats.

Januari 1995 – Oktober 1998

• Direct Media International/ Project Management en listbroking
Project- en accountmanagement voor internationale complexe direct marketing projecten.
Werven en aansturen diverse externe nationale en internationale partijen van art studio tot international fulfilment.
Respons analyses ter verbetering volgende project. Budgetair en marge verantwoordelijk.
Sluiten van het Nederlandse kantoor, inclusief afwikkeling alle bijkomende aangelegenheden.

Juni 1991 – December 1994

• UPS/ Customer Service / telemarketing


Opleiding interimmanager

1990 – 1994 (HEAO diploma) – International business
• Gedeeltelijke studie in Plymouth Engeland
• Stage in Tsjechië
• Extra examenvak: Duits (certificaat)

1995 – 1996 (Grafisch Lyceum diploma)
• Avondstudie

2003 (NIMA-B Marketing diploma)
• Avondstudie

2005 (COPC Registered Coordinator)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

* Pragmatisch
* Analytisch
* Kritisch
* Enthousiast
* Teambuilding

Talenkennis interimmanager

* Nederlands - vloeiend
* Engels - vloeiend spreek- & schrijftaal
* Duits - voldoende spreektaal, matig schrijftaal
* Frans - matig spreek- & schrijftaal

Overig

Computerervaring met: MS Office (Excel, Word, Access), Internet, MS Projects, uitgebreide database kennis

 beschikbaar?