T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Project manager, ITIL Service Manager,

Project manager, ITIL Service Manager,

Werkervaring interimmanager

ITIL Service Manager en Prince2 consultant (1998-heden)Adviseren klanten omtrent hun IT-organisatie en IT infrastructuur en de procesmatige manier van werken. Opstellen plan van aanpak. Begeleiden en invoeren ITIL (deel)processen. Organiseren seminars ITIL en Prince2. Collega’s adviseren met betrekking tot vraagstukken over ITIL en Prince2Management

Trainer (1998-heden)Ontwikkelen, geven en begeleiden van trainingen op het gebied van: ITIL Service Management, Prince2 projectmanagement, Persoonlijke effectiviteit, Presentatievaardigheden, Onderhandelen, Communicatievaardigheden, Conflicthantering, Adviesvaardigheden, Telefoontraining, Time management, Productiviteit. IMM, Remedy, Tivoli en MBTI.

Assistent Helpdesk Manager (1998)Dagelijkse coördinatie helpdesk en aansturing 2e lijns Support en externen. Afhandelen data en telecom aangelegenheden. Bewaking en handhaving standaarden t.b.v. IT dienstverlening. Verlenen Technical Support indien nodig.

System Manager (1996-1997)IT beheerstaken uitvoeren op locatie bij de klant. Tevens een migratie van terminal emulatie omgeving naar PC omgeving met standaard KA omgeving.

Organisatieadviseur Administratieve Organisatie (1994-1995)Doorlichten bedrijf en huidige werkwijzen vastleggen in procedures. Aanbevelingen doen t.a.v. geconstateerde knelpunten. Nieuwe procedures ontwikkelen en deze verankeren in de organisatie. En deze zoveel mogelijk verwerken in geautomatiseerde systemen.

Directeur (1993-1994)Interim manager van een carrosseriefabriek. Reorganisatie doorgevoerd. Verzelfstandigd in nieuwe BV en afslanking 3 productielijnen.

Consultant (1991-1993)Uitvoeren van internationale projecten die een zware kostenbesparing tot gevolg moesten hebben. Met name in het kader van Centurion bij Philips.Adviseur (1990)Onderzoek uitvoeren naar de kostprijsontwikkeling m.b.v. Learning Curve. Inclusief het geven van adviezen m.b.t. logistiek, productie sequencing, strategie en benchmarking.



Opleiding interimmanager

Kort HBO-BI (Hogeschool IJsselland, Zwolle) (1996)
TUE-Bedrijfskunde, afstudeerrichting Project Management (1984-1990)
VWO (1984), HAVO (1977), MAVO (1975)

Cursussen/trainingen Trainingsinstituut
Contractsmanagement (1989) Esso Benelux B.V
Diverse logistieke seminars (1984-1990) TU Eindhoven
ITIL Foundation (1997) Pink Elephant Education
ITIL Service Support (1998) Pink Elephant Education
ITIL Service Delivery (1998) Pink Elephant Education
Prince2 Foundation (1997) Pink Elephant Education
Prince2 Expert (1998) Pink Elephant Education
MCSE-modules (1997-2000) Zelfstudie
Inzicht in eigen emoties en gedrag (1998) Smits en Berends
Sociale vaardigheden en gesprekstechnieken (1998)Smits en Berends
Klantgericht communiceren (1998) Smits en Berends
Onderhandelen (1999) Smits en Berends
Conflicten (1999) Smits en Berends
Stress (1999) Smits en Berends
Presenteren & netwerken (1999) Smits en Berends
Enneagrammen (1998) Oscar David
Adviesvaardigheden (2001) Bestuursacademie Nederland
Communicatievaardigheden (2001) Bestuursacademie Nederland
Myers-Briggs Type Indicator (2001) Alert Management Consultants


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Empathie, communicatief, flexibel, stressbestendig, harde werker, teambuilder, initiatiefrijk

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits. Goed tot zeer goed
Frans matig

Overig

Per direct beschikbaar

 beschikbaar?