T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



lijn/project -manager operations/marketing/ict

lijn/project -manager operations/marketing/ict

Werkervaring interimmanager

1. Interim directeur Finance, Planning&Control bij verzekeraar.
Mei 2005 t/m december 2005.

2. Interim manager business development bij pensioenverzekeraar.
November 2004 t/m april 2005. Opdracht: het geven van smoel en inhoud aan het team business development (produktmanagement en marketing); realiseren verbeteringen in pensioenprodukten en dienstverlening aan klanten

3. Interim operations manager bij pensioenverzekeraar. Oktober 2003 t/m juli 2004. Opdracht: verbeteren dienstverlening aan het intermediair en zakelijke en particuliere klanten. Stroomlijnen interne processen en verbeteren ICT-ondersteuning. Ombuigen van ambtelijke cultuur naar professionele werkmentaliteit. 80 medewerkers.
Tevens opdrachtgever voor diverse projecten (o.a. inzake pensioenwetgeving).

4. Businessunit manager bij beleggingsbank in de particuliere markt. Van 1999 t/m 2003. Verantwoordelijk voor het intermediaire segment. Structureren organisatie. Inhoudelijk vooral gericht op de klant-gerelateerde zaken; front-office aangelegenheden; call-center management; opzetten buitendienst; ICT projecten.

5. Manager relatiebeheer bij levensverzekeraar. Van 1994 t/m 1998. Omvormen van intern gericht bedrijf naar klantgerichte teams. Omzetverantwoordelijk. 70 medewerkers.

6. Manager Organisatie en Automatisering bij levensverzekeraar. Van 1991 t/m 1993. Verantwoordelijk voor systeemontwikkeling en onderhoud. 20 medewerkers.

7. Projectmanager bij verzekeraar. Van 1986 t/m 1991. Automatiseren van de verwerking bij het hypotheekbedrijf. Implementatie softwarepakketten bij levenbedrijf.

8. Projectmanager bij bank. Van 1980 t/m 1985. Oprichten van buitenlandse vestigingen: opzetten administraties, opleiden medewerkers, inrichten ICT. Met name gewerkt in Azie.

Opleiding interimmanager

1. Volledig Ambi (informaticaopleiding op hbo-niveau. 1982-1992
2. HEAO bedrijfseconomische richting 1977-1980
3. Atheneum 1971-1977


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

1. Passie voor de klant: gericht op verbeteren dienstverlening aan de klant. Uitstekend in staat om aan de daarvoor benodigde knoppen te draaien: kennis/kunde medewerkers, processen, organisatie en systemen.
2. Deskundig/ervaren in de financiele wereld.
3. Resultaatgericht, sterke communicator, analytisch, pragmatisch, veranderingsgezind, kritisch.


Talenkennis interimmanager

Uitstekend Engels (diverse jaren in het buitenland gewerkt)
Goed Duits.
Matig Frans.
Bescheiden Zweeds.

 beschikbaar?