T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Facility Manager / Beheerder Gebouwen

Facility Manager / Beheerder Gebouwen

Werkervaring interimmanager

Werkervaring:
* Ik heb me ontwikkeld tot het werken op strategisch niveau in de bedrijfsvoering van verschillende organisaties waarbij mijn praktische instelling, doelgerichtheid en brede interesse in mensen steeds een grote rol hebben gespeeld.
* Ruime en brede ervaring in (interim)managementfuncties op strategisch/tactisch en tactisch/operationeel niveau in de facilitaire en technische dienstverlening en het beheren en onderhouden van onroerend goed. Met name het professionaliseren van organisaties en processen spelen voor mij hierbij een grote rol.
* Expertise en ervaring met leiding geven aan uiteenlopende disciplines als beheer en exploitatie huisvesting, inkoop, logistiek, schoonmaak, catering, onderhoud gebouwen en gebouwinstallaties, wagenparkbeheer,etc.
Leiding gegeven aan zowel operationeel uitvoerende organisaties als beheermatige bedrijfsonderdelen.
* Opgetreden als projectmanager voor omvangrijke (renovatie)projecten met integrale verantwoordelijkheid voor de beheersaspecten.
* Diverse functies bekleed in een grotere en kleine organisaties en daar ontwikkelingen geïnitieerd en begeleid op aspecten als klant-leverancier verhouding, kwaliteitsverbetering van dienstverlening en processen, uitbesteding en outsourcing, inkoopprocessen en leveranciersmanagement, etc.
* Ervaring als eigenaar/beheerder, dienstverlener en adviseur met integrale verantwoordelijk voor budget, personeel, omzet, efficiency, effectiviteit, kwaliteit, etc.
* Als Interim Manager werkervaring in bedrijven met een diversiteit aan culturen. Branches: Industrie, Technische Dienstverlening, Banken, Wooncorporatie, Sociale Werkvoorziening, Adviesbureau, Bloemenveiling, Museum, etc.


Opleiding interimmanager

1986 – 1988 Hogere Bedrijfsleiding (Bedrijfskunde)
1977 – 1978 Middle Management ISW
1974 – 1975 Administratie, calculatie
1974 – 1975 Luchtbehandelingstechnicus
1973 – 1975 HTS-Luchtbehandelingstechniek
1972 – 1973 MTS-Installatietechniek
1963 – 1972 Verschillende onderhoudstechnische opleidingen Corus/Koninklijke Marine
1963 ULO
diverse cursussen, seminars en trainingen:
- facility management
- vastgoedbeheer
- projectmatig werken
- kwaliteitsmanagement
- vernieuwend management (coaching)
- communicatie en samenwerking
- training methodologie
- commercieel onderhandelen
- training in groepsgedrag


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Persoonlijke kwaliteiten:
- pragmatisch en resultaatgericht
- servicegerichte en dienstverlenende instelling
- meer dan gemiddeld doorzettingsvermogen en overtuigingskracht
- coachende stijl en communicatief ingesteld (begrijpend / invoelend)
- stimuleert prestatie medewerkers (delegeren / feed back / educatie)
- strategisch- en toekomstgericht denkend met een goed analytisch vermogen
- organisatie- en interpersoonlijke sensitiviteit boven gemiddeld
- herkent (sub)cultuurverschillen en handelt daarnaar om doel te bereiken
- commercieel en ondernemend ingesteld
- in staat om strategie te vertalen in operationele activiteiten
- probleemoplossend vermogen
- positief kritische instelling


Overig

Doelstelling en ervaring:
Adviseren en begeleiden van organisaties door:
- Kennis en mogelijkheden van mensen optimaal benutten en vergroten.
- Coachen van mensen middels kennis en ervaringen delen
- Verbeteren organisaties (professionaliseren processen)
- Begeleiden van een organisatie naar een nieuwe structuur en/of cultuur
- Opbouwen en motiveren nieuwe organisatie na samenvoeging of fusie
- Implementeren nieuwe procedures/systemen in bestaande organisatie
Plezier, humor, uitdaging, teamwork en een positieve werkinstelling zijn mijn steekwoorden.
Werkvelden:
* Facility Management
* Facilitaire Dienstverlening
* Huisvestingsmanagement
* Vastgoed Beheer en Exploitatie
* Gebouwbeheer en Onderhoudsmanagement


 beschikbaar?