T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Project Manager in HR transformatie en HRIS opdrachten

Project Manager in HR transformatie en HRIS opdrachten

Werkervaring interimmanager

Als Project Manager biedt ABC een uitgebreide waaier van adviserende en operationele competenties op het vlak van Human Resources (rekrutering en selectie, competentiemanagement, talent management, performance management …), tijdsregistratie en payroll.

Als Project Manager neemt ABC de verantwoordelijkheid voor alle project management activiteiten (mijlpaalplanning, monitoring, taken en resources, voorbereiding van managementbeslissingen, opvolging, kwaliteitsbeheer en issue management).
ABC kan/zal de stuurgroep, de project management vergaderingen en het project team aansturen en/of voorzitten.
ABC kan door zijn/haar brede ervaring zijn/haar klant coachen en ondersteunen in een brede waaier van domeinen: project aanpak, proces workshops, Business Solution Design, ontwikkeling, test strategie en planning, dataconversie strategie en aanpak, transitie, roll-out en het veranderingsmanagement (communicatie, training, documentatie en procesverbetering).

ABC was de Project Manager van een aantal grote PeopleSoft HRMS/HCM implementaties bij verschillende klanten in de private en openbare sector, lokaal en internationaal.

ABC was de Project Manager en/of functioneel expert in verschillende HR transformatie projecten, vaak inclusief procesverbetering en outsourcing dimensies.
ABC was ook betrokken bij verschillende pakketselectie- en leverancierselectie projecten in de domeinen van personeelsadministratie en payroll.

Tussen 1997 en eind 2006 consultant en Project Manager bij PricewaterhouseCoopers, IBM en Capgemini.
Tussen 1986 en 1996 HR operationele functies in verschillende bedrijven oa. Alcatel en Hansa Mertens.


Opleiding interimmanager

Project Management en Consulting skills
2006 : PRINCE2 (voorbereiding certificatie gestart)
2006 : Auditing Project Management
2005 : lid PMI (Project Management International)
2004 : Engagement Management the Capgemini way
2002 : Process Mapping - Analysis and Improvement, Managing Projects
2001 : Facilitating workshops, Consultative Sales training
2000 : Selection Skills, People Management Skills, Basics of Communication
1998 : Change Management Practitioner
1997 : Process Mapping & Modelling, Goal Directed Project Management

HRM proces
2001 : de Euro in de loonadministratie
1999 : Statuut van Ambtenaar en Contractueel

PeopleSoft HCM
2005 : delta PeopleSoft HCM v8.9
2003 : Core Global Payroll v8.8, Core Global Absences v8.8, Global Payroll Country Extension for the Netherlands v8.8, Base Benefits and Benefits Administration v8.0/8.3
2002 : Workforce Analytics, Enterprise Performance Management, Balanced Scorecard v8
2001 : Time and Labor v8
2000 : PeopleSoft delta training v8
1998 : PeopleTools delta training v7, Business Process Design v7
1997 : Query and Crystal Reporting v7, PeopleTools I & II v6


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Project Management
Organiseren ifv resultaten
Klant focus
Methodologie
People en team management
Veranderingsmanagement
Innovatie en creativiteit


Talenkennis interimmanager

Nederlands: moedertaal
Engels: zeer vlot spreken, lezen en schrijven
Frans: vlot lezen en goed spreken
Duits: noties

 beschikbaar?