T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Manager QA

Manager QA

Werkervaring interimmanager

Detailhandel / Webshop

Director Operations

Het voorbereiden, opbouwen en implementeren van de operationele organisatie. Verantwoordelijk voor het gehele inkoop-, kwaliteit-, logistieke-, en financiële traject. Het mede runnen van deze organisatie.


Hacoplast BV

Interim Management

Projectleider van gecompliceerd technisch project. Voorbereiden en verzorgen van een magnetisch bevestigingssysteem van spuitgietmatrijzen. Het bewaken van het project, de planning en budget. Daarnaast het selecteren van leveranciers en het bewaken van diens prestaties. Het initiëren en begeleiden van testen bij TUV Germany. Na realisatie doelstelling overdracht naar vast personeel.



Truck Rebuilt Parts BV

Director Operations

Als organisatorisch brein, het bedrijf vanuit een nulsituatie opgezet. Na het bedenken en beschrijven van het businessplan, de operationele organisatie opgezet, welk concurrerend en levensvatbaar is binnen de automotive branche.

Eindverantwoordelijk voor de disciplines; productie, planning, inkoop, verkoop binnendienst, PZ, financiële administratie, organisatie en beleid, kwaliteit, Arbo, Milieu en huisvesting. Aanspreekpunt voor provincie, gemeente, verzekeraars, leveranciers, klanten en personeel.

Werkzaamheden:
Bedenken en beschrijven van beleid-, sales en marketing plannen, rolling forecasts en het visualiseren van belangrijke bedrijfsparameters.
Aansturen, motiveren en beoordelen van de medewerkers. Debiteuren en crediteuren bewaking (grootboek, balans, etc.).
Acquisitie van nieuwe klanten / prospects. Contractafhandeling.
Selecteren en beoordelen van leveranciers.
Aansturen productie activiteiten.
Bewaken en opzetten van diverse planningsystemen.
Bewaken en bijsturen bedrijfsrelevante processen en gegevens.
Bewaken en navolgen Wet en Regelgeving.
Begeleiden van testactiviteiten en beschrijven van testmethodieken



Polimoon BV

Procurement Manager / Quality Assurance Manager

Eindverantwoordelijk voor de Procurement afdeling welke onder te verdelen is in de afdelingen inkoop, quality assurance, en kwaliteitsdienst & testing. Deeluitmakend van de directie, verantwoordelijk voor het uitstippelen van visie en beleid.

Werkzaamheden:
Periodieke toetsing van de organisatie en leveranciers op diverse verbeterpunten welke direct invloed hebben op rendementsverhoging, omzetverhoging, waste/afval verlaging, tevredenheid bij personeel en omgeving.
Het initiëren en implementeren van “kosten reductie plannen”.
Stimuleren en implémenter van verbetertrajecten,
Intern / extern aanspreekpunt en klankbord voor inkoop en Quality Assurance gerelateerde zaken.
Uitzetten en realiseren van inkoop en QA targets.
Het periodiek onderhouden en beoordelen van toeleveranciers.
Begeleidende en bewaken van project inkoop.
Het screenen, afnemen van audits en adviseren van toeleveranciers omtrent het kwaliteitszorgsysteem en organisatorische verbeter processen.
Het bewaken, begeleiden en coördineren van interne- en externe klanten audits.
In stand houden en afstemmen van het eigen kwaliteitsmanagement systeem op recente werkwijze en norm. Aansturen, begeleiden en coachen van de afdelingen. Handhaven en afstemmen van Wet en Regelgeving. Projectmanagement.
Eindverantwoordelijk voor; ingang- en eindcontrole. QA-testen.


Techniku BV

K.A.M. Manager/ Manager Quality Assurance

Verantwoordelijk voor de drie basis systemen binnen de organisatie; Kwaliteit, ARBO en Milieu. Deeluitmakend MT.

Werkzaamheden:
Management team periodiek informeren en adviseren, omtrent; de organisatie structuur Kwaliteitzorg, ARBO en Milieu.
Het jaarlijks opzetten van begrotingen en het bewaken van de budgetten; Kwaliteitzorg, ARBO en Milieu.
Het periodiek onderhouden en beoordelen van toeleveranciers.
Het screenen en adviseren van toeleveranciers omtrent het kwaliteitszorgsysteem.
Aansturen, begeleiden en coachen van de kwaliteitsafdeling.
Adviseren van het zuster bedrijf in Amerika, omtrent het optuigen van het kwaliteitszorgsysteem.
Opstellen en bewaken van bedrijfsnoodplannen.
Het bewaken, begeleiden en coördineren van interne, externe en leveranciers audits.
Het maken van product specificaties, Quality assurance plannen, capability analyses, SPC-kaarten, uitvoeren en begeleiden van testen.


Opleiding interimmanager

HBO Technische faculteit. WTB: productietechniek en bedrijfskunde, Arnhem (1990 - 1994)

Cursus Bedrijfskundige Statistiek (1995 - 1995)

Kwaliteit auditing (1996 - 1996)

MS Excel en MS Word voor Windows (1997 - 1997)

Software pakketselectie en implementatie (1998 - 1998)

Opzetten en implementeren bedrijfsnoodplan (1998 - 1998)

Cursus Forum Kwaliteitsmanagement (1998 - 1999)

Financieel Management (2003 - 2003)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Bedrijfsvisie gericht op rendementsverbetering
Kwaliteitsvisie ter verbetering bedrijfsresultaat
Pragmatisch
Oplossing en resultaat gericht
Hands -on
People manager
Recht door zee

Talenkennis interimmanager

Nederlands: Moedertaal; vloeiend zowel mondeling als in geschrift
Engels: Goed mondeling, goed in geschrift
Duits: Goed mondeling, goed in geschrift


Overig

Specialsime

Inventariseren van bedrijfsprocessen op kernactiveiten en blootleggen van knelpunten.
Optimaliseren lopende bedrijfsprocessen.
Begeleiden van projecten.
Intern/extern auditten van organisaties.
Ontwikkelen en implementeren kwaliteitsmanagent systemen gebaseerd op kwaliteit en verhoging rendement en efficiëntie.
Begeleiden van Milieu en Arbo gereleerde activiteiten.
Inventariseren en beschrijven bedrijfsprocessen, testprocedures en werkinstructies.
Leidinggeven.

 beschikbaar?