T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Interimmanager / Projectmanager/Teammanager

Interimmanager / Projectmanager/Teammanager

Werkervaring interimmanager

2008 - heden
Group Facility Services Achmea, Projectleider
Werkzaamheden: Opstellen van een generieke Service Level Agreement (SLA), om afspraken met klanten op het gebied van digitale archivering te waarborgen. Product- en diensten catalogus ontwikkelt voor de logistieke dienstverlening binnen Achmea.
Als projectmedewerker heb ik een procesbeschrijving voor kwaliteitmanagement opgeleverd, inclusief procedures en rapportage. Daarnaast heb ik de procesbeschrijving voor zowel fysieke, als digitale archivering gemaakt. Deze worden gebruikt binnen het Shared Service Centre document logistiek bij Achmea. De projectaansturing is volgens de Prince2 methodiek gedaan en de procesmodellen zijn gemaakt in Microsoft-Office Visio.
2001 - 2008
Group Facility Services Achmea, Manager Logistiek
Werkzaamheden: Leidinggeven aan drie teammanagers en een medewerker budget & control. Met als aandachtsgebied post, scan, bibliotheek, archief, Print & Mail, Magazijn en Inkoop. De totale omvang aan medewerkers binnen logistiek, betrof 65 medewerkers. Was als logistiek manager verantwoordelijk voor het regio logistieke budget van 15 miljoen euro.
Naast mijn managementrol binnen Group Facility Services, heb ik de rol van operationeel accountmanager namens GFS vervuld voor de gehele business unit Achmea Zorg.
Na de fusie Achmea met Interpolis, heb ik de producten- en diensten catalogus van beide organisaties op logistiek gebied, geüniformeerd, gestandaardiseerd en de implementatie gecoördineerd. Heb het jaar 2008 ook nog als teammanager logistiek bij Groeneland Achmea op de locatie Zwolle gewerkt.

1999 – 2001

Group Information & Technology Services, Manager Telecom
Werkzaamheden: Het verder professionaliseren en inrichtten van de afdeling telefonie, het inrichtten van het proces, inclusief managementrapportage en opzetten van een calamiteitenplan. Ook heb ik bijgedragen aan een mobiele raamovereenkomst voor Achmea op het gebied van mobiele telefonie en het neerzetten van een integraal telefonieplatform over de locaties Noordwijk, Rotterdam en Haarlem heen. Heb mij in deze 2 jaar ontwikkelt op het gebied van People management.

1994 - 1999

Group Information & Technology Services, Netwerk- en Telecom beheerder
Werkzaamheden: Als netwerkbeheerder verleende ik assistentie bij de afdeling telefonie, wat een uitbestede dienst was. Heb hiervoor een aantal cursussen doorlopen en ben medio 1996 begonnen met de 1e lijns ondersteuning op de telefooncentrales (Lucent Definity, Aspect en Vox6110) van Zilveren Kruis Achmea voor de locaties Noordwijk, Rotterdam en Haarlem. Ik heb een volledig nieuwe afdeling opgezet, met 3 vaste fte.

1987 – 1994
Group Information & Technology Services, Computer Operator Siemens mainframes
Werkzaamheden: Het draaien van de systeem batches in 3 ploegendiensten. In de dagdienst werd voornamelijk de tapeverwerking t.b.v. de financiële afwikkeling van premie en schade afhandelingen voor de klant gedaan. In de avonddienst werd er een back-up van de systemen gemaakt en vervolgens de batchverwerking opgestart. In de nachtdienst werd de output geprint en klaargezet voor verwerking op de postkamer. In 1992 heb ik de samenvoeging gerealiseerd van de al opgezette afdeling print/mail en de afdeling operating.

1983 - 1987

Facilitair Bedrijf, Logistiek medewerker, Teamleider output
Werkzaamheden: Alle voorkomende werkzaamheden verrichtten m.b.t. inkomende post, archief, repro, printen, couverteren en verzenden.
Als teamleider output, kreeg ik de opdracht om een volledig nieuwe afdeling op te gaan zetten, welke ik ook gerealiseerd heb. De werkzaamheden die tot deze afdeling behoren waren: printen van alle systeem output en het verwerken hier van. Klant output nabewerken, couverteren en verzenden.


Opleiding interimmanager

Opleidingen:
2009 – 2009: ISES: Prince2 Foundation, diploma
1995 – 1996: Alphens Studiecentrum: Ambi module MG1 en MG2, diploma
1980 – 1982: Middelbare technische school Leiden: Opleiding bouwkundig tekenaar, diploma
1976 – 1980: Technische school Voorhout: Opleiding timmerman, diploma
Cursussen en aanvullende opleidingen:
2009 – 2009: CLS computertrainingen: Microsoft-office Visio
2007 – 2008: Euroform uitgeverij: Facility management
2000 – 2001: Leefstijl Training Centrum: Praktisch leidinggeven
1996 – 1999: KPN, AT&T: Systeembeheer VOX6110, Systeembeheer Definity, Supervisorbeheer Definity, Telecom ABC
1987 – 1994: IBM: Bediening & Utilities AS/400, Siemens: Inleiding BS2000 en Operating system BS2000
1985 – 1986: SBC: Leidinggeven 1


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Prestatiegericht, effectief, marktgericht, daadkrachtig, doorzettingsvermogen, stressbestendig, accuraat, pragmatisch, sociale oriëntatie, zelfstandig, flexibel, creatief en een bruggenbouwer.

Talenkennis interimmanager

Nederlands

Overig

Ik ben een specialist op het gebied van document logistieke vraagstukken, heb daarnaast pakketkennis van DigiData en Global360 en al meer dan 10 jaar ervaring op management niveau. Kan zowel zelfstandig als in teamverband werken en heb het organiseren als een natuurlijke eigenschap sterk ontwikkeld. Collegialiteit, samenwerking en het goed luisteren naar mensen, zijn voor mij essentieel in het kunnen uitvoeren van een opdracht. Projectmanagement, verandermanagement en interim-management, zijn de vaardigheden waar ik energie van krijg. Mijn werk- en denkniveau liggen op HBO niveau.

 beschikbaar?