T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Manager

Manager

Werkervaring interimmanager

6/2004-heden
Ladyline Instituten BV, Wageningen, Regiomanager, verantwoordelijk voor de commerciële, personele en financiële begeleiding van de filiaalmanagers van 17 vestigingen. Lid van het MT.
•De commerciële begeleiding:
- Coachen, motiveren en begeleiden van de filiaalmanagers op het gebied van optimale commerciële invulling van de vestiging.
- Coachen en begeleiden bij het aansturen van het team. Vraagbaak van de filiaalmanagers.
- Adviseren en signaleren van promotieactiviteiten
- Signaleren van veranderingen m.b.t. de concurrentie en de regio.

• De personele begeleidingen:
- Het werven en selecteren van nieuwe medewerksters samen met de filiaalmanager.
- Het beoordelen en evalueren van het filiaal en het team.
- Oplossingsgericht meedenken bij het ontstaan van bezettingsproblemen.

• De financiële begeleiding:
- Medeverantwoordelijk voor doelstellingen, omzetontwikkeling, kostenbewaking en het resultaat.
- Begeleiden van de filiaalmanager aangaande de omzetontwikkeling van het filiaal en daar waar nodig, passende actie ondernemen.
- Analyseren van de cijferoverzichten m.b.t. omzet, ontvangsten, klantenbinding.
- Relateren van de cijfers aan de landelijke gegevens.

2002-6/2004
Frans van Hoek Agenturen, Amsterdam, Sales agent, verantwoordelijk voor de verkoop van de merken René Lezard, Robert Friedman en Allude:
• Verkoop van bovengenoemde collecties in de showroom in Amsterdam
• Klant- en orderadministratie
• Klantbezoek en werving nieuwe klanten
• Bezoek buitenlandse beurzen

1999-2002
Freelance en Interim opdrachten op het gebied van:
• Het organiseren van verkooptrainingen en workshops
• Opstellen van probleemanalyses bij detaillisten en het begeleiden bij het proces wat daarop volgt
• Opzetten en afhandelen van sollicitatie procedures voor diverse startende ondernemers
• Styling voor fotografie
• Geven van lezingen en workshops met betrekking tot ondernemerschap
• Opzetten van een internetshop op golftravel en trade
• Counselling & Coaching
• Interim Management overig

1995-1999
Uitgever Woudenstein (onderdeel VNU), Tijdschrift Seasons, verantwoordelijk voor het opzetten van de afdeling Homeshopping:
• het inkopen en beheren van de goederen
• totale budgetverantwoordelijkheid, incl. verlies- & winstrekening
• eindverantwoordelijk voor tekst, fotografie en layout.

1986-1995
Eigenaresse van een damesmodezaak in Laren (NH) op A1 lokatie in het sportief-chique genre. Belangrijkste taken:
• totale inkoop en begeleiding van de verkoop
• volledig geautomatiseerd voorraad- en financieel systeem opgezet en in eigen beheer gehouden
• totale winkelpresentatie
• personeelsbeleid

1984-1986
Inkoopster bij Coltex Modebedrijven. Winkelketen van vrijetijdskleding.
Verantwoordelijk voor de inkoop op lange termijn voor de VET zaken
(40 stuks) waaronder ook:
• Budgetbewaking en marketingstrategie
• Promotie, begeleiding en verkooptraining

1982-1984
Ass. Inkoopster bij Stylefair Modebedrijven. Groothandel in modieuze dameskleding. Private label en merken. Productie in het Verre Oosten.

1981-1982
Public Relations Manager voor de Benelux bij Levis Strauss Amsterdam




Opleiding interimmanager

Start nov. 2002 Opleiding Webdesigner
2000 Studie Coaching & Counselling
1994 Studie Assurantie B
1978-1981 HBO ‘De Maere’ te Enschede, Afd. Bedrijfskunde en Textiel
1972-1978 Scholengemeenschap ‘Goois Lyceum’, Bussum. HAVO eindexamen met economie I en II


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Adhoc opdrachten
- Het ontwikkelen van een eigen rokkenmerk en de productie daarvan
- Het organiseren van modeshows voor diverse doeleinden
- Styling voor fotografie
- Geven van lezingen met betrekking tot ondernemerschap
- Het bouwen van websites



Talenkennis interimmanager

Nederlands en Engels vloeiend

Overig

Hobby's - Golf
- Internet & Webdesign


 beschikbaar?