T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Hoofd financiën en beheer

Hoofd financiën en beheer

Werkervaring interimmanager

2004 1 juni 2010 Hoofd Financiën en Beheer.
Afdelingen automatisering, beheer, boekhouding, personeelszaken en secretariaat.
SWI (Stichting Werk en Initiatief) te Den Haag.
Inhoud werkzaamheden:
• Leiding geven aan 6 medewerkers door de kwaliteit en kwantiteit van de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden te controleren en medewerkers te begeleiden, instrueren, coachen en motiveren.
• Voert werving en selectiegesprekken.
• Houdt functionerings en beoordelingsgesprekken en bespreekt loopbaanperspectieven met medewerkers.
• Is verantwoordelijk voor het vertalen van het instellingsbeleid naar de 6 medewerkers.
• Implementeert het personeelsbeleid en draagt zorg voor de uitvoering ervan. Advisering o.a. betreffende ARBO beleid.
• Formuleert een werkplan voor de afdeling Facilitaire Zaken op basis van de door de organisatie uitgezette beleidslijnen/geformuleerde plannen en voert dit uit.
• Coördineert administratieve taken inclusief de financiële taken.
• Bewaakt de uitvoering van en deelname aan overleg en samenwerkingsvormen.
• Fungeert als aanspreekpunt binnen de afdeling Facilitaire Zaken.
• Heeft een signalerende, analyserende en rapporterende rol naar collega’s en de directeur en/of managementteamleden met betrekking tot knelpunten in de bedrijfsmatigheid en met betrekking tot ontwikkelingen daarin. Is lid van managementteam.
• Voert het dagelijks beheer van de in de locatie in gebruik zijnde accommodatie en inventaris.
• Draagt bij aan het vaststellen van de begroting en het budget van de organisatie.
• Stelt o.a. de volgende financiële overzichten op: liquiditeit, begroting (afdelingen, projecten en gehele organisatie), (maandelijkse) exploitatie en jaarwerk.
• Bewaakt het budget van de afdeling en onderneemt actie bij dreigende tekorten.
• Onderhoud interne en externe werkcontacten en volgt afspraken op tussen de instelling en betrokken instanties.

2001 2004 Hoofd Centraal Bureau.
Stichting Kinderopvang Bussum Naarden, Muiden Muiderberg te Bussum.

1995 2001 Stafmedewerker Financiële Administratie & Informatievoorziening en Boekhouder.
Stichting Zorgverlening Effatha te Voorburg e.a.

1986 1995 Hoofd Financiën (vanaf 1 september 1993) en Administrateur.
Octopus, Stichting Kinderopvang Delft e.o. te Delft.

1975 1986 Boekhouder.
Stichting Maatschappelijke Dienstverlening te Delft e.a.

1974 1975 Secretaresse.
Advocatenkantoor Timman & Van Vliet te Delft.


Opleiding interimmanager

HBO Personeel & Arbeid
Praktijkdiploma Loonadministratie
Moderne Bedrijfsadministratie
Praktijkdiploma Boekhouden
Mavo-4

Cursussen:
Startende Professional Organizers, NBPO
Preventiemedewerker, Achmea Arbo
Management voor Middenkader, ISBW
Basisopleiding Bedrijfskunde en Management, ISBW
Middle Management voor Non-profit Organisaties, ISBW

Computervaardigheden:
Word, Excel, diverse boekhoudpakketten w.o. Exact Globe.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Nauwkeurig.

Talenkennis interimmanager

Nederlands.

Overig

Nevenactiviteit: Penningmeester Vereniging Vrienden van de Synagoge Delft te Delft.

 beschikbaar?