T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Senior facility manager/consultant.

Senior facility manager/consultant.

Werkervaring interimmanager

1. Stafmedewerker Facilitaire Zaken;
Inzichtelijk maken van alle facilitaire kosten volgens NEN 2748, opstellen van een producten- en diensten catalogus plus bijbehorende dienstverleningsovereenkomsten.

2. Senior Facility & Purchase Manager/Consultant/Eigenaar;
O.a. een compleet wagenpark overgezet naar alleen maar voertuigen met energielabel A en een aantal kantoorpanden getoetst volgens NEN 2748 (een indeling om alle facilitaire kosten te rubriceren en eenduidig te registreren).

3.Eigenaar/Operationeel manager;
Installeren en configureren van diverse VoIP apparatuur.

4. Interim Facilitair Manager en Manager Wagenpark;
Mijn taken waren o.a.
• MT lid;
• Opstellen jaarplannen;
• Huisvestingsprojecten;
• Budgetverantwoording;
• Inkoop;
• Service Level Agreements met diverse partijen;
• Opstellen van het voertuigenplan en
implementatie van het wagenparkbeheer;
• Troubleshooter;
• Managementrapportages met aanbevelingen.
(o.a. aanzienlijke besparingen zonder personele consequenties).

5. Facilitair (Account) Manager;
Centraal aanspreekpunt tussen de interne organisatie en externe leveranciers.
• Huisvestingsprojecten;
• Renovatie projecten;
• Asbest saneringsprojecten:
• Instandhoudingsprojecten;
• Opzetten van een servicebalie/centraal meld- en
servicepunt;
• Service Level Agreements;
• Contractbeheer;
• Vastgoed (exploitatie en beheer);
• Wagenparkbeheer;

6. Manager Facilities & Assets and Special Projects.
Werkvelden facilities, vastgoed, inkoop en speciale projecten, de aansturing van externe leveranciers.
Afdeling uitgebouwd van 3 naar 26 fte, coachend en stimulerend leiding geven aan de medewerkers van deze afdeling.
Coördinatie en begeleiding van alle facilitaire activiteiten, zoals huisvestingsprocessen (incl. ICT) van initiatief tot en met oplevering, receptie, beveiliging, telefonie, postkamer, catering en schoonmaak.
Gerichte ervaring met tactische inkoopprocessen en complexe in- en externe onderhandelingen.
Opstellen afdelingsplan, afdelingsvisie en afdelingsbudgetten: vormgeven en bewaken van het beleidsplan en het budget zodat de doelen behaald worden tegen zo laag mogelijke kosten.
Veel ervaring als projectmanager met (bouw)technische- en vastgoed vraagstukken.

Opleiding interimmanager

Senior Facilities Manager (1998)
Facility Manager/Hoofd Interne Dienst (1997)
Facilitaire Inkoop (1996)
M.U.L.O. A met wiskunde (1971)
Financieel Management (1995)
Communicatie, Interactie en Management (1994)
MS-Office (1999 t/m 2004)
AutoCAD (1999 t/m 2004)
Meridian, Nortel (1995)
Rij instructeur categorie B (2010)
Italiaans voor beginners (2008/ 2010)
Teamplan (2001)
Engels, MOC Interlingua (1998)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Betrouwbaar
Enthousiast
Levendig
Empatisch
Eenvoudig
Flexibel

Talenkennis interimmanager

Nederlands;
Engels;
Duits;
Frans;
Italiaans.

Overig

Goed financieel en administratief inzicht;
Stevig ontwikkelt kwaliteits- en kostenbewustzijn;
Ruime ervaring met beleidsontwikkeling op facilitair gebied;
Affiniteit met ICT, ICT technologie en telecommunicatie.

 beschikbaar?