T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Change manager

Change manager

Werkervaring interimmanager

0verzicht werkervaring:
Jaar Functie Werkgever

2000 - nu Directeur Domus Nitida NV, Turnhout

1997 – 2000 ManagerPrice WaterhouseCoopers MCS, Brussel

1996 – 1997 Project Manager Finance General Biscuits Danone DBN, Herentals

1995 – 1996 Manager Commerciële Administratie Export General Biscuits Danone DBN, Herentals

1994 – 1995 Commercial Controller, Lu General Biscuits Danone, Herentals

1992 – 1994 Assistent Finance, Treasury, Accounts Payable, Lu General Biscuits Danone, Herentals


DETAILS WERKERVARING:
Bij Domus Nitida
innovatieve KMO in Facility Management advies; als directeur verantwoordelijk voor verkoop van nieuwe projecten in Facility Management advies (schoonmaak) – FM optimalisatie,
loonadministratie, aanwervingen,
klantenbeheer, prospectie, offerte-samenstelling, kostprijsberekening,
interne operationele leiding over 10 bedienden, coördinatie kwaliteitsmetingen,
calculatie schoonmaakprojecten, evaluatie schoonmaakoffertes,
deelname aan seminaries




Bij PriceWaterhouseCoopers
management consultant bij grote en middelgrote bedrijven zoals DHL, Alken-Maes, Janssen Pharmaceutica, TetraPak, Baxter, in binnen- en buitenland,
organiseren van workshops – presentaties, procesoptimalisatie – verbetering, kostreductie – programma’s, bij o.a. DHL; reengineering van het financiële rapporteringsproces wereldwijd,
opzetten van shared services centres bij Baxter, met procesanalyse van de financiële processen,
new product development – project bij Janssen Pharmaceutica, optimaliseren van het proces van ontwikkeling molecule tot finaal product, budgetondersteuning,
performance measurement – projecten bij DHL,
benchmarking – studies: analyse ondersteunende functies Alken-Maes,
software implementatie begeleiding SAP – JDE bij TetraPak en Baxter

Bij Lu General Biscuits Danone
Als project manager finance, selectie van software en opstellen van IT-masterplan met focus op boekhouding – treasury – controlling – procesverbetering
Als manager commerciële administratie, leiding over 5 bedienden, verantwoordelijk voor orderverwerking, fakturatie, prijscalculatie, rapportering, voor alle export vanuit België-Nederland-Duitsland, coördinatie, budgettering
Als commercial controller, rapportering van marketing en verkoopsactiviteiten, winstbijdrage berekening van producten en klanten, beheer van marketingbudgetten, opvolging evolutie verkopen – winstmarges
Als assistent finance & treasury, leiding over team van 4 bedienden, verantwoordelijk voor cashmanagement, financiële planning, verwerking inkomende fakturen, kredietwaardigheidsanalyse, automatisatie betalingen


Opleiding interimmanager

Licentie Handelswetenschappen, Vlekho, Brussel, 1990

Aggregaat Hoger Onderwijs, Vlekho, Brussel, 1990

Master in Business Administration, PUB, Vlerick School, Gent, 1992


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

zeer vaardig met excel, word, powerpoint, exchange
zeer goed procesmatig denken en analytisch inzicht
integreert zich gemakkelijk in nieuwe omgevingen

Talenkennis interimmanager

Engels (gesproken, gelezen, geschreven)
Frans (gesproken, gelezen, geschreven)
Nederlands (gesproken, gelezen, geschreven)
Duits (matig)


Overig

Als communicatieve teamplayer, verwacht ik, al dan niet als contractor, te evolueren in een uitdagende functie. Als vader zoek ik deze functie in de omgeving van de as Antwerpen – Eindhoven – Kempen. Zowel leidinggevende, commerciële (inkoop – verkoop) als financiële functies zijn voor mij niet vreemd. Ook het optimaliseren van bestaande processen en het reduceren van kosten in diverse area’s van de bedrijfsvoering interesseren mij.

 beschikbaar?