T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 Beschikbaarheid opvragen



Interim (lijn)manager, projectleider, consultant of coach.

Interim (lijn)manager, projectleider, consultant of coach.

Werkervaring interimmanager

Inzetbaar voor de aandachtsgebieden:
- Business Process Redesign (BPR);
- Kwaliteitsystemen en AO/IC;
- Business Intelligence (BI) - Informatiebeleid en –voorziening;
- Project Management (PM), PM-Office (PMO) of bedrijfsbureau;
- Snijvlak Zorg (Business) en ICT.
Als adviseur, projectleider of peoplemanager ben ik communicatief vaardig, enthousiast, mensgericht, leergierig en sterk in omgang met mijn omgeving ingesteld. Een hands-on mentaliteit, iemand die targets kan definiëren en stellen met een “afspraak-is-afspraak-gedrag” kenmerken mij.

Overzicht Ervaring - als zelfstandige ondernemer:

2010 - 2011: Management Consultant / Projectleider – bij een onderwijsadvies groep.
Opdracht: Organisatorisch opzetten en inrichting van een nieuwe zelfstandige zorginstelling (behandeling complexe enkelvoudige dyslexie) binnen de adviesgroep en fusie partner.

2010 – 2011: Management Consultant – bij non-profit internationale goedendoelen stichting.
Opdracht: Advies implementatie van een Balanced Score Card.

2010: Consultant adviseur – bij een grote VV&T Zorggroep.
Opdracht: Rapportage en advies over de ICT infrastructuur situatie anno 2010 en de mogelijk-
heden tot beveiliging (NEN-7510) en verbetering, conform meerjaren ICT-plan.

2010: AO/IC analist en procesmanager – bij een grote gefuseerde GGZ instelling.
Opdracht: NZA verantwoordingcontrole in opdracht van accountant (PWC), naar aanleiding van verschillen tussen diverse administraties.

2009 – 2010: BI consultant en trainer bij een GGZ instelling.
Opdracht : Inrichting van een BIS (BedrijfsInformatieSysteem) en het ontwikkelen van rapportages op het gebied van: zorgregistratie t/m facturatie, voordeur en cliëntenlogistiek, crisisdienst (acute psychiatrie), caseload en wachttijden per afdeling en per behandelaar.


Overzicht Ervaring - in dienstverband:

2004 – 2009: Manager Zorgadministratie (ZA), Informatievoorziening (IV) en ICT – RIAGG Amersfoort;

2002 – 2003: Project manager en BPR-deskundige - Vanenburg;

2000 -2002 : Procesdeskundige, trainer, kwaliteitsauditor en hoofd PMO – Baan Development;

1997 - 2000: Procesdeskundige, trainer, kwaliteitsauditor en hoofd PMO – Assembléon;

1991 -1996 : Logistiek adviseur, Kwaliteitauditor, Productmanager - Philips-CE;

1987 -1990 : Product specialist Service Marketing en coördinator service desk - Philips-TDS;

1983 – 1987: Projectmanager, ontwikkelaar en test engineer - Kentron-DeNel Group;

1981 – 1983: Ontwikkelaar van HW en SW alsook coördinator prototype laboratorium – CSIR-IE.

Opleiding interimmanager

Opleiding en cursussen
1977 – 1980 : HBO (HTS-E) Ing. / BaSC
1981 - heden : diverse cursussen bij verschillende opleidinginstituten o.a. het gebied van:
Bedrijfskunde, Marketing, Service-mngt., ICT beleid en -beheer, Softwareontwikkeling (ERP, zorgregistratie-systemen), SW-Licentie-mngt., Productlogistiek, Zorglogistiek, Zorgadministratie(AWBZ en DBC), AO/IC, Financiële stromen in de Zorg, BI, Informatiebeleid en –voorziening, Proces-mngt., Project-mngt., Professional Coaching, Kwaliteitsystemen (ISO, HKZ, CMMi, NEN), Trainingen en opleiding, BHV, enz.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

- Sterk visionair en analytisch denken, met praktische instelling;
- Team player, samen werken en communiceren met alle lagen van de organisatie en daar buiten;
- Dynamisch, initiatiefnemer, motivator, coördinator en people manager;
- Helicopter view : Snel inzicht verkrijgen in complexe processen;
- Leergierig en sterk in omgang met omgeving;
- Pionier en bruggenbouwer;
- Stressbestendig;
- Betrouwbaar, open en eerlijk.


Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels en Zuid Afrikaans

Overig

Neven activiteiten:
- Voorzitter en fondswerver: Stichting Vrienden van Hospice Nijkerk en omstreken.


 Beschikbaarheid opvragen