T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



interim manager

interim manager

Werkervaring interimmanager

•Manager Bedrijfsvoering/Veranderingsmanager:
•Aansturen van ± 70 medewerkers verspreid over 9 gemeentes
•Organisatieverandering ontwikkelt en doorgevoerd d.w.z. organisatiestructuur, personele bezetting, nieuwe werkwijze, procedures en processen
•Teams samengesteld die voldoen aan de gevraagde profielen en competenties
•Planning maken, voortgang bewaken en daarop sturen
•Cultuurverandering doorvoeren bij de organisatie

• Hoofd afdeling Bedrijfsvoering (10 medewerkers) : verantwoordelijk voor de Bedrijfsvoering Informatievoorziening en Kwaliteit van de dienstverlening bij een gemeentelijke organisatie
•De trekker en aanjager van:
•Strategie, missie en visie ontwikkelen en vertalen naar het P&O-, ICT-beleid en organisatie
•Mede opsteller van de begroting, marap, jaarrekening etc.
•Bedrijfsmatig werken: optimaliseren van de processen o.a. bij de afdeling publiekszaken
•Ontwikkelen van een efficiënte en effectieve Administratieve Organisatie inclusief risico-analyse o.a. bij de afdeling publiekszaken
•Benchmarking (o.a. voor publiekszaken)
•Klantgericht werken, kwaliteitsmanagement, kwaliteitsverbetering, INK / systematisch verbeteren van prestaties en dienstverlening (o.a. bij publiekszaken)
•Dienstverleningsovereenkomst (DVO) / Service Level Agreement (SLA)
•Dienst- en afdelingsplannen (o.a. voor de afdeling publiekszaken)
•Invoering projectmatig werken
•Adviseur voor verschillende afdelingen

•Inkoopmanager van een gemeengelijke organisatie: functionele aansturing van 7 medewerkers): als kwartiermaker gefungeerd van de ontwikkeling van een professionele inkooporganisatie
Inkooporganisatie opgezet: organisatiestructuur met bijbehorende personeel en processen

Hoofd Stafbureau Facilitair Bedrijf:
•Stafbureau opgezet voor het Facilitair Bedrijf
•Administratieve organisatie ontwikkeld
•Advisering bedrijfsvoering afdelingen Facilitair Bedrijf
•Product en projectadministratie opgezet
•Facilitair Management systeem ingevoerd
•Managementinformatie ontwikkeld voor interne klanten

Ass./sector Controller
Aanjager van de oprichting van Shared Service Center (Facilitair Bedrijf).

Resultaat
•Ontvlechting van facilitaire taken naar een Shared Service Center
•Begroting Shared Service Center
•Overzicht producten en diensten met prijzen
•Producten en dienstencatalogus
•Begroting, Marap en rekening voor Shared Service Center


Opleiding interimmanager

Bestuurskunde (WO)
Beroepscoach

Cursussen:
•Boeiende artikelen schrijven (2007)
•Inkoopstrategie en Inkooporganisatie (2007)
•Managen van risico’s en inkoopprojecten (2007)
•Onderhandelen (2006)
•Projectmanagement (2005)
•Natuurlijk spreken voor groepen (2005)
•Overtuigend rapporteren (2005)
•NEVI:Inkopen in de publieke sector (2004-2005)
•Managementtraining: K+V-trainingen (2004)
•Inzicht in invloed (2001)
•September 1997- 1998 Traineetraject Business Proces Redesign


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

resultaatgericht;daadkrachtig; komt snel tot de kern; omgevingssensitief en mensgericht

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels en Duits

 beschikbaar?