T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Projectmanager

Projectmanager

Werkervaring interimmanager

10-08 – heden Projectmanager ‘Implementatie nieuw Klachtmanagementbeleid’, ING Bank, Amsterdam

10-08 – heden Projectmanager ‘Introductie nieuw verzekeringsproduct’, ING Insurance, Amsterdam

04-08 – 09-08 Management Consultant, Leverancier- en pakketselectietraject CRM pakket en Call Center Applicatie, Zorg en Zekerheid, Leiden

03-08 – 08-08 Business Consultant ‘Invoering Digitaal Werken’, Zorg en Zekerheid, Leiden.

04-06 – 01-07 & Programmamanager ‘Eindejaarscampagne’, Zorg en Zekerheid, Leiden.
04-07 – 01-08

02-07 – 11-07 Projectmanager ‘Overheveling GGZ (Geestelijke Gezondheid Zorg) van AWBZ naar Zorgverzekeringswet’, Zorgkantoren regio Zuid Holland.

04-05 – 07-06 Projectleider ‘Ontwikkeling webapplicatie MijnZZ.nl’, Zorg en Zekerheid, Leiden.

01-05 – 09-08: Project – Changemanager, diverse releases & upgrades automatiseringssystemen (OHI) en applicaties, Zorg en Zekerheid, Leiden.

12-05 – 04-06: Projectmanager ‘Invoering No-Claim regeling’, Zorg en Zekerheid, Leiden

08-02 – 10-04: Rayonmanager, Verzekeringswinkels Zorg en Zekerheid, regio zuid en noord Holland.

01-00 – 08-02: Projectmanager Evenementen, Nobiles Media, Amsterdam.

Toelichting

Rol: Projectmanager
Opdracht: Implementatie nieuw klachtmanagementbeleid
Omschrijving: ING bank en Postbank zijn op 1 januari 2009 samengevoegd tot één bank. Bij de introductie van deze nieuwe bank is tevens een nieuw klachtmanagementbeleid opgesteld. Bij het organisatieonderdeel Insurance moest dit nieuwe beleid worden geïmplementeerd. Dit hield o.a. in: het toespitsen van het beleid op Insurance, het inrichten en modelleren van de processen (ARIS), het opstellen van werkinstructies, bouwen van het klachtafhandelingssysteem, implementeren van het nieuwe systeem, het opstellen van SLA’s met derde maatschappijen en het introduceren van het nieuwe beleid bij de medewerkers.

Rol: Projectmanager
Opdracht: Introductie nieuw verzekeringsproduct
Omschrijving: ING bank en Postbank zijn op 1 januari 2009 samengevoegd tot één bank. Bij de introductie van deze nieuwe bank is tevens het verzekeringsproductenpallet sa-mengesteld. Een bestaand product van een derde maatschappij is geïntroduceerd. Dit product moet door de verzekeringsadviseurs en hypotheekadviseurs aan klanten kunnen worden aangeboden. Dit betekende het aanpassen van systemen, het ontwikkelen van materialen (productkaart, dienstenwijzer, financiële bijsluiter), beschrijven van processen en het opleiden van medewerkers. Projectorganisatie >10 personen.

Rol: Management Consultant
Opdracht: Leverancier- en pakketselectietraject CRM pakket en Call Center Applicatie
Omschrijving: Het begeleiden van het RFI & RFP traject om te komen tot de aanschaf van zowel een nieuw CRM pakket (voor een organisatiebreed gebruik) en een Call Center Applicatie voor de Frontoffice. Projectorganisatie >15 personen.

Rol: Business Consultant
Opdracht: Invoering Digitaal Werken
Omschrijving: Het opstarten van het project invoering Digitaal Verzekerden Dossier. Het achterhalen van de wensen en eisen van de Business (gehele organisatie), het organiseren van een workshop omtrent Digitaal Werken voor het MT en middenkadermanagement en het schrijven van een PID voor de invoering van een Digitaal Verzekerden Dossier. Projectorganisatie >25 personen.

Rol: Programmamanager
Opdracht: Eindejaarscampagne
Omschrijving: Verantwoordelijk voor de gehele organisatie rondom de overgang naar het nieuwe verzekeringsjaar. Alle activiteiten zijn georganiseerd in deelprojecten en gebundeld in een programma. Verantwoordelijk voor de aansturing en coaching van 6 (junior) deelprojectleiders. Deelprojecten zijn o.a. ontwikkeling nieuwe producten, behoud- en wervingsstrategie, aanpassingen systemen en processen op de nieuwe wetgeving en producten en mailing naar verzekerden. Hiernaast het specificeren en ontwikkelen van een tweetal systemen: een KMS en een Offertemodule (web). In kaart brengen wensen en eisen van de business, technische specificatie opstellen en ontwikkelen, accepteren en implementeren. Projectorganisatie >25 personen, budget € 1,3 mln

Rol: Projectmanager
Opdracht: Overheveling GGZ (Geestelijke Gezondheid Zorg) van AWBZ naar Zorgverzeke-ringswet
Omschrijving: Wetswijziging omtrent de verzekering / financiering van de GGZ. Viel binnen verantwoordelijkheid Zorgkantoor en moest overgeheveld worden naar de Zorgverzekeraar. Verantwoordelijk voor de gehele overheveling. Tegelijk de invoering van DBC’s voor de GGZ. Inrichten basissystemen (OHI), (aangepaste en nieuwe) werkprocessen, conversie van data en communicatietraject met verzekerden en zorgverleners. Projectorganisatie 15 personen.

Rol: Projectleider
Opdracht: Ontwikkeling webapplicatie MijnZZ.nl’
Omschrijving: Verantwoordelijk voor het ontwerp, bouw, test en de implementatie selfservice webapplicatie MijnZZ.nl. Tegelijk het ontwerp, de inrichting en de implementatie van een nieuwe webarchitectuur obv Oracle Portal / ontwikkeling in Java/J2EE. Projectorganisatie >20 personen, budget € 1,2 mln

Rol: Project – Changemanager
Opdracht: Implementeren diverse releases & upgrades automatiseringssystemen en
applicaties
Omschrijving: Samen met de business en ICT diverse releases en upgrades implementeren. O.a. bij de volgende systemen:
• Avaya AIC / CCQ (CRM systeem verzekerden)
• Oracle Openzorg (OHI)
• Archie XRM (CRM systeem relaties)
• Truston Output manager

Rol: Projectmanager
Opdracht: Invoering (en uitvoering) No-Claim regeling
Omschrijving: Administratieve invoering van de no-claim regeling. Verantwoordelijk voor de inrichting van het automatiseringssysteem en het opstellen en implementeren van nieuwe werkprocessen. Tevens berichtgeving naar verzekerden en het inrichten van een tijdelijk call center voor de opvang van de respons. Projectorganisatie 15 personen.

Rol: Rayonmanager
Opdracht: Lijnverantwoordelijk voor 3 verzekeringswinkels
Omschrijving: Regionale Zorgverzekeraar te Leiden, 400.000 verzekerden.
Aansturen en coachen van 20 medewerkers werkzaam in drie verzekeringswinkels. Verantwoordelijk voor de klantcontacten, het organiseren van evenementen en klantenpanels en het personeelsmanagement.

Rol: Projectmanager Evenementen
Opdracht: Het ontwikkelen en opzetten van het concept Nationale Carrièredagen
Omschrijving: Nobiles Media is een uitgever gericht op arbeidsmarktcommunicatie.
Concept Nationale Carrièredagen ontwikkeld en opgezet.
Organisatie en productie van verschillende nationale carrièredagen met meer dan 150 exploitanten en 10.000 bezoekers. Verantwoordelijk voor opzet evenement, aansturing team, inkoopovereenkomsten leveranciers, marketing en communicatie, PR, programmering, samenwerking- en sponsoringovereenkomsten, budgetbewaking.



Opleiding interimmanager

HEAO, Haarlem Business School.
Bachelor MER. Specialisatie in Management en Organisatie

Universiteit van Amsterdam.
Rechten (propedeusejaar)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Initiatief, daadkracht, oplossingsgerichtheid, empathie en pragmatiek.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits

Overig

Cursussen

2008 Prince II Practitioner (gecertificeerd) Ruysdael, Driebergen
2007 MBA, Bedrijfkundig Procesmanagement NCOI, Hilversum
2007 Groepsdynamica Dhirata, Ouderkerk a/d Amstel
2006 Prince II Foundation (gecertificeerd) ISES Intern., Zaltbommel
2005 Communicatie Empowerment (o.b.v NLP) Nivé, Utrecht
2004 Projectleiding 1 Cap Gemini, Utrecht
2003 Competentiegericht leidinggeven en coachen ADC, Amstelveen
2003 Sollicitatietechnieken ADC, Amstelveen
2003 Timemanagement Avantage Training, Nijmegen


 beschikbaar?