T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Bedrijfseconoom/Servicemanager

Bedrijfseconoom/Servicemanager

Werkervaring interimmanager

* 1996-1997 Assurantiekantoor: Verzekeringen + taxeren onroerend goed.
Voor een middelgroot verzekeringskantoor binnen diverse gemeentes taxaties verricht en gecontroleerd in het kader van de OZB (Onroerende Zaak Belasting) die per 1 januari 1998 is vastgesteld volgens de Wet WOZ (Waardering Onroerende Zaken)

* 1997-1998 Luxaflex: Service Manager service-afdeling. Bij Luxaflex Nederland te Hardinxveld-Giessendam, een organisatie die zich gespecialiseerd heeft in het fabriceren en verkopen van Luxaflex-produkten, ad interim leiding gegeven aan de afdeling Service & Repair. Hierbij zorggedragen voor een efficiƫnt verloop van het traject van aanmelding van de klacht tot en met het inplannen van de monteurs. Leiding gegeven aan een team van 5 mensen. De administratieve organisatie heropgezet en ingevoerd.

* 1998-2002 Automatiseringsbedrijf: ITIL Service manager Bijna 3 jaar gedetacheerd geweest bij de automatiseringsafdeling van Cadans UVI te Zeist. In deze jaren verantwoordelijk geweest voor het adviseren, het inrichten, implementeren en borgen van diverse Service Management processen in de wereld van de Sociale Zekerheid. In een door overheidsbeleid, fusies en overnames continu veranderende omgeving diende deze afdeling zo goed mogelijk in te spelen op de wensen en behoeften van de uitvoerende instantie. De Service Management processen leverden hier een belangrijke bijdrage aan. Activiteiten hierbij waren het budgetteren van mogelijke nieuwe projecten, het maken van projectplannen, het opstellen van procesbeschrijvingen, het maken van procedures en werkinstructies, het inwerken en begeleiden van procesmedewerkers, het voorzitten van diverse overlegorganen, het verwerven van commitment bij de betrokken managers, het bewaken en coƶrdineren van de diverse processen en het rapporteren over behaalde resultaten. Door projectmatig te werk te gaan het uiteindelijke beoogde resultaat (de uitvoerende instantie van dienst te zijn) bereikt.

Opleiding interimmanager

Bedrijfseconomie aan Erasmus Universiteit te Rotterdam (diploma)
PRINCE2 foundations + Expert (cert.)
ITIL Service Delivery (cert.)
ITIL Service Support (wacht op uitslag)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Communicatieve Vaardigheden, Vergadertechnieken

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits

 beschikbaar?