T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Project management/office management

Project management/office management

Werkervaring interimmanager

Bij de Gemeente Rotterdam ingehuurd op persoonlijke titel als projectmanager voor het opheffen en overzetten van de afdeling facilitaire diensten in een nieuwe structuur binnen de Gemeente Rotterdam. (getuigschrift aanwezig)
Met o.a. als taken: het hele huisvesting en migratie verhaal van de afdeling en haar personeel begeleiden, sturen en implementeren. Hierbij gaf ik ook leiding aan een 4-tal personeelsleden (2 secretaresses en 2 administratief medewerksters.) Het gaat hier vanzelfsprekend om een zeer diverse invulling van taken en daarom zou ik er graag persoonlijk meer uitleg aan geven.

Bij Interpolis N.V. te Tilburg ingehuurd, op persoonlijke titel, als projectmanager van de op te heffen afdeling Hypotheken. (getuigschrift aanwezig)
Met als taken: In verband met de fusie met Achmea is deze afdeling en de mensen boventallig geworden. Mijn taak bestond uit een HRM stuk (mensen begeleiden en adviseren in de verdere gang van zaken), een coördinerend stuk (afdeling in zijn geheel opheffen) en een organisatorisch stuk (alle personen en afdelingen binnen de 2 organisaties zoveel mogelijk op een lijn zien te krijgen en zonodig te escaleren op directie niveau).
Het bedrijfsonderdeel is per 1 december 2006 afgesloten.



Opleiding interimmanager

Bezig met de opleiding personeelsmanagement bij de Open Universiteit.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Integer, geduldig, assertief, zorgvuldig, helicopterview.

Talenkennis interimmanager

Nederlands in woord en geschrift, Engels in woord en geschrift.

 beschikbaar?