T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Commercieel e/o Algemeen Manager

Commercieel e/o Algemeen Manager

Werkervaring interimmanager

Periode Opdrachtgever Soort opdracht

1997 Swatch S.A. Uurwerken Consultancy
1997/1998 Air France Luchtvaart Consultancy
1997 Ten Hagen & Stam (Kluwer) Uitgeverij (bouw) Consultancy
1997/1998 Milieu Marketing Diensten Uitgeverij (milieu) Consultancy
1998/1999 E.C.M. B.V. Direct marketing Consultancy/IM
1999/2000 Solutions 4 Group Direct marketing * IM/Reorganisatie
1999/2000 Uitgeverij Wouda B.V. Uitgeverij * IM/change management
1999/2000 Drukkerij Wouda B.V. Grafisch * IM/change management
1999/2000 Drukkerij de Zuid B.V. Grafisch * IM/change management
2000 Generale Bank Maatschappij Financieel Consultancy
2000/2001 Keekaboo E-commerce * IM/change management
2001/2002 Kluwer Uitgeverij * IM/Reorganisatie
Integratie Callcenter/CRM
2002/2003 Digipay Nederland NV EGI-Electronische *IM/Outsourcing contracts
Geldinstelling (o.a. Callcenter)
2003 Uitgeverij de Zuid Uitgeverij Start-up * IM
2004-2005 IDA Foundation Pharma/Medical * IM/CRM herimplementatie
Not for Profit Org * IM/Change management
2006-heden Artidux-High Cutural Events Impresariaat * IM/change management

· Customer Marketing services Consultancy;
· Projectmanagement bij customer- direct- marketing service projecten; SLA’s
· Quick scanning opdrachten op Outsourcing Service onderdelen;
· * IM = Interim-management of changemanagement/overbruggingsmanagement en start-up projecten.


Opleiding interimmanager

OPLEIDING
HAVO van 1972 - 1974
HEAO van 1974 - 1975

NIBE Nederlands Instituut Bank- en effectenbedrijf 1976

Banque Paribas, Parijs Basiscursus valuta-arbitrage (1e graad)
aanvullende module valuta-arbitrage (2e graad)
aanvullende module valuta-arbitrage (3e graad)

NIMA Nederlands Instituut voor Marketing
diploma NIMA-A

SRM Stichting Reclame en Marketing
diploma cursus Direct Marketing

DMA Direct Marketing Association (San Francisco)
diploma cursus Database Management

OVERIGE VAARDIGHEDEN
Gedegen kennis rond softwareontwikkeling en -beheer op het gebied van Database-marketing/CRM toepassingen. Gedegen kennis van het inrichten van diverse logistieke services bij front- en backoffices waaronder de implementatie van callcenter processen (ACD/PABX en Computer Telefoon Integratie (CTI), Voice Response.



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Veranderingsmanagement (CRM herimplementatie,Interne communicatie, Voortgangs/vergaderingstechnieken en structuur)
Overbruggingsmanagement
Start-ups (Opzetten van e/o outsourcen van Marketing en Sales gerelateerde processen en organisatie onderdelen)

Talenkennis interimmanager

Engels OK (Zowel spraak als in schrift)
Frans Redelijk (spraak ok, schriftelijk redelijk)
Italiaans Redelijk

 beschikbaar?