T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



manager

manager

Werkervaring interimmanager

Mei 2001 – heden
Projecten op detachering- of consultancybasis bij:


• opdrachtgever Werving & Selectiebureau (Amsterdam)

Hier verantwoordelijk voor het opstarten van een nieuwe vestiging elders in het land. Genoemde vestiging is sinds het eerste kwartaal van 2006 operationeel. Tot de voornaamste werkzaamheden behoorde het acquireren naar nieuwe opdrachtgevers, het werven van kandidaten, starten van acties die op beide zaken gericht zijn. Tevens gold uiteraard dat gezocht werd naar kandidaat consultants voor de eigen vestiging.

· Opdrachtgever IT-opleider

Hier verantwoordelijk voor de aansturing van een verkoopafdeling van 12 medewerkers. Als salesmanager verantwoordelijk voor de resultaten van genoemde medewerkers die telefonisch en bij clienten IT-opleidingen verkopen. Medeverantwoordelijk voor de marktuitingen die New Horizons als de snelst groeiende onafhankelijke IT-opleider in de markt positioneert.

· Opdrachtgever Verzekeringsmaatschappij

Tijdens een integratieproces beheren en uitbouwen van het inhouse callcenter wat zorgdraagt voor het afhandelen van verzekeringstechnische vragen van met name tussenpersonen. ONVZ heeft de zorgpolis overgenomen van Nationale Nederlanden, deze activiteiten moeten worden opgenomen in de bestaande activiteiten. Dit houdt voor het callcenter in een groei van 35 naar 120 medewerkers.

· opdrachtgever Accountant

Marktonderzoek naar uitbreidingsmogelijkheden van de dienstverlening voor het Midden- en Kleinbedrijf. Het betreft hier diensten naast de core-business van het accountantskantoor als incasso, financiering, debiteurenbeheer, huisvesting, etc. De activiteiten moeten plaatsvinden in een separate onderneming waarin de verschillende aanbieders van diensten plaatsnemen.

· Opdrachtgever Leasemaatschappij

Als Manager Operations a.i. verantwoordelijk voor de Back Office afdelingen Travel Assistance, Rental Assistance, gedurende het integratieproces van de drie leasedochters, te weten Auto Lease Holland, Leaseconcept en LeasePlan. Hierbij met name betrokken bij de analyseren van processen, procedures en rapportages. Vervolgens een leidende rol gespeeld bij de conversie van het wagenparkbeheersysteem en bij voorbereiding van de daadwerkelijke integratie. Dit proces vond voor wat betreft Auto Lease Holland en Leaseconcept begin juni 2003 plaats. Met het voltooien van de voorbereiding van deze fase eindigt vervolgens deze fase van mijn opdracht. Ten slotte betrokken bij de opzet van een berijderscontactcenter tot eind 2003.

· Opdrachtgever Trainingsbureau

Opzetten van een commerciële afdeling voor dit training- en adviesbureau. Als interim manager verantwoordelijk voor werving, training en verdere aansturing van betreffende medewerkers, implementatie van een klantinformatiesysteem, ontwikkelen van strategie, processen en procedures, ontwikkelen van rapportages, herstructureren van de PR-activiteiten, herinrichten van de interne organisatie en contacten met PR-bureaus en fulfilmentorganisaties.

· Opdrachtgever Bank

Als zelfstandig interim manager werkzaam verantwoordelijk bij de Friesland Bank voor het opzetten van een nieuwe salesafdeling ten behoeve van het benaderen van werknemerscollectieven inzake employé benefit. Verantwoordelijk voor werving en verdere aansturing van de binnen- en buitendienst, ontwikkelen van strategie, processen en procedures.



Opleiding interimmanager

Bedrijfskunde

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

People manager met zeer ruime leidinggevende ervaring. Hands-on en resultaatgerichte manager die structuur aanbrengt, organiseert en werkzaamheden optimaliseert.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits

Overig

In loondienst als manager ervaring in de financiële en zakelijke dienstverlening met call centers/contact centers en afdelingen en business units met een commerciële verantwoordelijkheid


 beschikbaar?