T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Regiodirecteur/HRM adviseur

Regiodirecteur/HRM adviseur

Werkervaring interimmanager

Werkervaring

Maintec Contracting
Functie: Areamanager/Regiodirecteur Midden en Noord Nederland Techniek
Contractduur: Bepaalde tijd Interim/loondienst
Periode : 01-12-2008 tot heden
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor de gerealiseerde omzet voor een 9- tal vestigingen in Midden en Noord Nederland. Budget verantwoordelijk voor gem.1.5 mln. per vestiging.
Ik geef direct leiding aan 35 mensen w.o. vestigingmanagers, projectmanagers en vestigingsassistenten binnen de technische sector zowel engineering als uitvoerend personeel.

Adecco Engineering & Technical
Functie: Unitmanager/Branchmanager Engineering & Technical Interim en deels loondienst
Contractduur: Bepaalde tijd diverse interimopdrachten binnen de holding
Periode: 1-4-2003 tot 1-12-2008
Werkzaamheden:
Het geven van leiding aan de vestiging, budgetverantwoordelijk, het detacheren van engineers op hoger niveau, klantcontacten, sluiten raamovereenkomsten en prijsafspraken, werkgebied geheel Noord Nederland verantwoordelijk voor budget van 2.8 mln. per vestiging Branches Engineering zijn door mij opgezet en was hier ook geheel verantwoordelijk voor binnen Adecco Nederland. Tevens verantwoordelijk als projectleider voor large accounts w.o. Philips, BAM, Cofely GTI, Getronics, Dynamicc Welding International en Benelux.

NUON Leeuwarden
Functie: Interim afdelingshoofd Beheer Exit/Sector Helpdesk
Contractduur: Bepaalde tijd Interim
Periode: 19-09-2002 tot 1-4-2003
Werkzaamheden:
Het geven van leiding aan ongeveer 24 mensen voor een tweetal afdelingen t.w. de Sector Helpdesk en afdeling Beheer Exit. Mijn taken waren o.m. het inregelen en opzetten van werkzaamheden voor beide afdelingen, deelname aan projectgroepen m.n. vrije-markt. Inregelen en beheren van bedrijfsprocessen t.a.v. de afdelingen m.n. voor uitval en gegevensverwerking. Het coachen en begeleiden van de medewerkers, toezicht op ziekteverzuim, urenverantwoording, werkstromen, analyseren escalatiegevallen.
Tevens het voeren van Pro-gesprekken, deelname aan overleg op managementniveau, wekelijks rapporteren aan manager front CCC, beheren en verzorgen van wekelijkse rapportage t.a.v. uitval gegevensverwerking, nemen van maatregelen n.a.v. overschrijding meetdata criteria. Inregelen van inrichtingsplan vrije-markt, het leveren van input ter bevordering van processtromen m.n. voor S.A.P- isu.

Solutions (voorheen Polec Leeuwarden detacheringbureau)
Functie: Unit Manager Bouwkunde/Civiel Techniek
Contractduur: Onbepaalde Tijd
Periode: 01-01-2000 tot 01-09-2002
Werkzaamheden:
Het leiding geven en ondersteunen Accountmanagers bij hun werk en verantwoordelijkheden. Werven en selecteren van nieuw technisch specialisten aan de hand van planning. Afnemen van sollicitatiegesprekken, inzetten van technisch specialisten bij opdrachtgevers, motiveren en coachen, zelfstandig en/of in opdracht werven/selecteren en bezoeken prospects, onderhouden van relaties. Het houden van presentaties voor beroepsonderwijs, deelname aan projectgroepen m.n. voor Friese Poort. Overige taken; samenstellen offertes, voeren van prijsonderhandelingen, afhandeling en uitvoering van afspraken en contractzaken binnen de unit Bouwkunde,Civiele Techniek, Werktuigbouwkunde, Installatietechniek. Zorgdragen voor het up-to date houden van kennis accountmanagers naar opdrachtgevers. Unit Manager rapporteert aan Regiodirecteur en is verantwoordelijk voor realisatie van gestelde doelstellingen.





Breggeman Groep
Functie: HR Adviseur /accountmanager specialaccounts
Periode: 01-03-1998 tot 01-01-2000 door bedrijfsbeƫindiging einde dienstverband.
Werkzaamheden:
Het begeleiden van nieuw personeel m.n. nieuwe adviseurs d.m.v. opleiding, begeleiding, coachen. Toetsing op kennis en inhoud, het houden van functioneringsgesprekken, voorganggesprekken, sollicitatiegesprekken. Het leiding geven aan een telemarketingteam van ongeveer 35 mensen. Totale realisatie van totstandkoming telemarketingteam. Het bijhouden van urenverantwoording, planning, selectie, werving. Onderhouden internetsite, bezoeken banenbeurzen, opstellen advertenties en ondersteuning afdeling PR. Algehele interne communicatieverzorging en medeverantwoordelijk voor het marketing beleid. Tevens actief in buitendienst mn grote accounts sluiten van raamovereenkomsten secondaire arbeidsvoorwaarden producten Generali, Avero, Aegon, NN., Delta-Loyd.

Opleiding interimmanager

Opleidingen

H.E.A.O.
Diploma behaald 1998
Opleidingsduur 4 jaar

H.T.S. Werktuigbouwkunde
Diploma behaald 28 juni 1994
Opleidingsduur 4 jaar

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Rebranding, Reorganisaties, Sales, Situationeel Leidersschap.
Directe aansturing 10 vestigingen, omzetpotentieel 15-22mln.
Opzetten en vormgeven van organisaties.

Talenkennis interimmanager

Duits, Engels, Nederlands woord en geschrift

Overig

Directeur
Gevolgde cursussen
Woningfinanciering deel 1 en 2
Assurantie B Rabobank
Management Direct Sales Genearali
Management Personeel en Organisatie HBO
A.R.T.R.A. USG-Group
Workshop Interne Externe Communicatie
X-pert Adecco
BHV/VCA1-2
Situationeel leiderschap
Diverse management trainingen


 beschikbaar?