T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



management assistent, personal assistant, secretaresse

management assistent, personal assistant, secretaresse

Werkervaring interimmanager

1 jun 2002 tot heden: Interim management ondersteuner bij verschillende bedrijven:
- assistant to the president bij Reliant Energy te Schiphol-Rijk
- manager secretariaat DIENST WATERBEHEER EN RIOLERING A'DAM; ontwerpen en uitvoeren van herstructurering bestaand secretariaat
- assistent Facility bij LG ELECTRONICS; coördinatie verhuizing en opening nieuw pand
1 okt 1999 tot 1 jun 2002: Directie assistent/ office manager bij NV WERK; ondersteunend tbv directeur en leiding geven aan 7 medewerkers. Tevens uitvoeren werkzaamheden P&O en Facility
1 aug 1997 tot 1 okt 1999: Secretaresse Manager Damesmode en Lingerie bij VROOM & DREESMANN Hoofdkantoor
1 jun 1996 tot 1 aug 1997 Secretaresse van 2 regiomanagers bij ISS SERVISYSTEM
1 jan 1994 tot 1 mei 1996 Diverse ondersteunende functies op hoofdkantoren van KPMG, BLOKKER, DELTA LLOYD, EBC
1 sep 1991 tot 1 jan 1994 Receptioniste/ telefoniste bij HAIGHTON & RUTH VALUTAMAKELAARS
1 sep 1988 tot 1 aug 1991 Diverse banen, o.a. klachtencoördinator bij STADSREINIGING A'DAM, medewerkster verkoopafdeling bij VAN LEER CLOSURE SYSTEMS. Tevens 6 mnd in Gent (B) als secretaresse voor een advocate gewerkt; het uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden vond voornamelijk plaats in de Franse taal

Opleiding interimmanager

HEAO – Bedrijfseconomie, 1989 – 1990
HAVO, 1982 – 1988

Cursussen:
Kernkwaliteiten (EQ), Vitae, sep 2000
Projectmanagement, intern NV Werk, jan – apr 2000
Applicatiebeheer Easy Archive, Swets Farrington, dec 1999
Personeel&Organisatie, intern NV Werk, okt 1999 – jan 2000
Pers. Effectiviteit, intern Vroom & Dreesmann, mrt 1999
Time management, intern ISS Servisystem b.v., apr 1997
Telefoonbehandeling, intern Haighton & Ruth, dec 1992

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

- Organisatie en coördinatie
- Secretariële ondersteuning (fungeren als ¨buffer¨)
- Administratieve ondersteuning
- Adviserend op sociaal maatschappelijk gebied
- Opzet, beheer en bewaking contracten (facilitair, P&O)

Automatisering: Windows, Office programma’s, div. databases en informatiesystemen, Internet
Rijbewijs BE

Talenkennis interimmanager

Nederland Goed in woord en geschrift
Engels Goed in woord en geschrift
Frans Goed in woord / redelijk in geschrift
Duits Redelijk in woord en geschrift


Overig

Persoonlijk profiel: ik werk graag als de spil van een organisatie, houd ervan om te regelen en te organiseren waarbij creatief denken- en handelen goed uit de verf komt. Hierbij weet ik goed overzicht te houden en prioriteiten te stellen; ik ben praktisch ingesteld.
Een werkgever kan van mij verwachten dat ik eerlijk, loyaal en discreet ben en zelfstandig mijn werk uitvoer. In een functie houd ik ervan om verantwoordelijkheden te hebben en initiatief te nemen.
Beschikbaar voor 4 dagen per week, voor kortlopende opdrachten evt fulltime.

 beschikbaar?