T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Controller

Controller

Werkervaring interimmanager

Relevante ervaring

(3)
· Periode: Okt-2001 / heden
· Organisatie: Appèl b.v. te ’s-Hertogenbosch
· Functie: Financial Controller
· Branche: Contractcatering / schoonmaak / theaterdiensten
· Werkzaamheden: Rapporteren aan en adviseren van de directie; voorbereiden van de jaarstukken; initieren en begeleiden van de budgetrondes; adviseren en ondersteuning bieden aan het rayonmanagement; opstellen van procedures en optimaliseren van de administratieve organisatie; ontwikkelen van tools voor het realiseren van de marge; ontwikkelen en onderhouden van de Business Balanced Score Card; ontwikkelen, automatiseren en afstemmen van management rapportages; professionaliseren en automatiseren van het verloningsproces (ca. 1.000 pers ); leiding geven aan financiele afdeling en de afdeling ICT ( 6 mw ); Contacten met de accountants, leveranciers, banken en overige adviseurs.
· Afgeronde projecten: Geautomatiseerd verloningsproces met geintegreerde controle- en rapportagemodule met koppelingen naar het financieel- (Afas) en verloningspakket (CMG); automatisering van de informatiestroom vanuit de projecten; systeem voor de digitale verwerking van de door de leveranciers aangeleverde data; opzetten van een gestructureerd en geautomatiseerd debiteurenbeheer;


(2)
· Periode: Apr-1997 / Okt-2001
· Organisatie: TriStar Industries International b.v. te Breda
· Functie: Controller / Hoofd administratie;
· Branche: Groothandel in reinigingsmiddelen
· Werkzaamheden: rapporteren aan en adviseren van de directie; voorbereiden van de jaarstukken; opstellen kostprijscalculaties; wagenpark-beheer; onderbouwen en narekenen investeringsaanvragen; beheer van de assurantie-portefeuille; contacten onderhouden met banken, accountants etc.; margebewaking; liquiditeitenbewaking; opvolging van de secundaire arbeids-voorwaarden en contractbeheer; wettelijke regelgeving vertalen naar de organisatie.
· Afgeronde projecten: opzetten van een Management en een Personeels Informatiesysteem; opzetten van een gestructureerd en geautomatiseerd debiteurenbeheer; opstellen van het arbo- en lease-autobeleid.

(1)
· Periode: Mei-1995 / Apr-1997
· Organisatie: Van Hecke Catering b.v. (Sodexho) te Rotterdam
· Functie: Teamleider Financiële Administratie;
· Branche: Contractcatering
· Werkzaamheden: Ondersteuning bieden aan het rayon-management; leiding geven aan de financiële afdeling (14 mw); Verwerken van zowel de interne administratie als de administraties voor de opdrachtgevers; Regelmatig contact met de opdrachtgevers.


Opleiding interimmanager

1997-1999 : Nive; HOFAM Controllersopleiding (Utrecht) Diploma
1991-1995 : Heao-BE (Vlissingen) Diploma
1987-1991 : Economisch College richt. Horeca (Heerlen) Diploma
1981-1987 : H.A.V.O. (Roosendaal)Diploma
Trainingen
1996 : Van Hecke b.v. / Praktijkopleiding Leidinggeven 1+2
1998 : Alex van Groningen / Actief in Overnames
2003 : Hexspoor / Access voor gevorderden


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Gestructureerd
Vasthoudend
Creatief/innovatief
Een duidelijke eigen mening


Talenkennis interimmanager

Lezen/Spreken/Schrijven
Frans: goed/goed/redelijk
Engels: goed/goed/redelijk
Duits: redelijk/redelijk/matig


Overig

Informaticakennis
Office Pakket: Word, Access, Excel
Financiële pakketten: Exact, Afas, AS/400


 beschikbaar?