T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Manager, Acquisiteur, Beleidsmaker

Manager, Acquisiteur, Beleidsmaker

Werkervaring interimmanager

Werkervaring

7/2004- Heden

Nederland
Functie: Eigenaar.
We doen met een sterk groeiend team telefonisch acquisitie voor diverse grote en kleinere partijen in diverse markten. Alles op basis van no cure no pay en met een conversie die vaak 3x hoger ligt dan van een callcentre.


Gemeente Nieuwegein

2/2004- 8/2006
Functie: Projectleider Inkoop, verantwoordelijk voor het opzetten van professionele inkoop/een professionele inkooporganisatie voor alle mogelijke producten.
Enerzijds moesten er (theoretisch) kaders worden gesteld voor het beleid en moet dit vervolgens geimplementeerd worden, anderzijds moeten er praktisch Europese aanbestedingen gedaan worden.
Dit varieerde van potloden tot vrachtwagens. De totale vrij besteedbare uitgaven aan inkoop bedragen ongeveer 45 miljoen euro per jaar.

5/2003-8/2006
Functie: Plaatsvervangend afdelingshoofd bedrijfsvoering, Sector Bestuur & Dienstverlening
In deze functie vervul ik allerlei projecten die er op gericht zijn de efficiency en effectiviteit van o.a. de brandweer, de catering en de gemeente als geheel te verbeteren. Hierbij kan gedacht worden het concernbreed implementeren van dienstverleningscontracten, het invoeren van verplichtingenadministraties, schrijven van arbojaarplannen en het financieel doorlichten van de bedrijfsvoering van de catering en rechtmatigheidsonderzoeken bij de salarisadministratie. Daarnaast heb ik een scenario geschreven voor het college van B & W hoe zij de gemeente in de toekomst zou kunnen inrichten.

2002-4/2003
TMOP Amersfoort

TMOP, Amersfoort (januari 2003-april 2003)
Functie: Divisiemanager Facilitaire zaken. In deze functie was ik verantwoordelijk voor het totale reilen en zeilen van de divisie Facilitaire Zaken. Hiertoe behoorden o.a. het aansturen van 10 adviseurs, het werven en selecteren van nieuwe adviseurs, het bepalen van het pr, marketing en salesbeleid, productontwikkeling, relatiebeheer & acquisitie.

TMOP, Amersfoort (september-december 2002)
Functie: Coördinator Facilitaire Zaken. In deze functie was ik verantwoordelijk voor het aansturen van 6 adviseurs. Daarnaast hield ik me bezig met acquisitie, relatiebeheer en het opzetten van samenwerkingsverbanden met bijvoorbeeld hogescholen en universiteiten.

TMOP, Centraal Overleg opvang Asielzoekers, Hoogvliet (mei-augustus 2002)
Functie: Coördinator van de afdelingen Bewonersadministratie en Elektronisch Betalen.
Werkzaamheden waren o.a. het motiveren van ongeveer 15 medewerkers, zorgen dat achterstanden zo spoedig mogelijk weggewerkt werden, het opnieuw structureren van werkprocessen en relaties met externe partijen verbeteren en structureren.

TMOP, Stadsdeelgemeente Amsterdam Zeeburg (maart-augustus 2002)
Functie: Projectsecretaris. Werkzaamheden waren o.a. het schrijven van het beleidsrapport “Wijkgerichte Zorg & Welzijn Zeeburg” voor het dagelijks bestuur, het verrichten van organisatorische zaken zoals het beleggen van bijeenkomsten en contact onderhouden met de diverse belangengroepen.

TMOP, Gemeente Aalsmeer (maart-mei 2002)
Functie: Adviseur. Binnen deze functie heb ik een bijdrage geleverd aan de processen die plaatsvinden binnen de afdeling belastingen. Hierbij kan gedacht worden aan werkzaamheden m.b.t. vergunningen, Woz-dossiers en de diverse belastingen die de gemeente haar burgers oplegt.

TMOP, Stadsdeelgemeente Amsterdam Zuidoost (februari-maart 2002)
Functie: Adviseur. Opdrachten waren o.a. het schrijven van een plan van aanpak t.b.v. legionellabestrijding, het helpen bij het opstellen van de jaarrekening, het schrijven van speeches voor burgermeester Cohen t.b.v. de lintjesuitreiking, het maken van de doorbelastingsafrekeningen naar afnemers van de gemeenten, financiële controlewerkzaamheden etc.


Opleiding interimmanager

Opleiding

Doctoraal Bedrijfskunde, Katholieke Universiteit Nijmegen, 1999- 2001
Vakken o.a. Marketing Management, Strategie en International Marketing, Strategisch Veranderingsmanagement en Distributie Management, Logistiek, Simulatie en Gaming.

Heao-CE, Faculteit voor Economie & Management Utrecht, 1995-1999
Vakken o.a. Marketing, Bedrijfseconomie, Logistiek Management, Algemene Economie, Duits, Engels en Consumentengedrag.

University of Skövde (Zweden), uitwisseling gedurende het vierde jaar aan de Heao
Vakken: International Marketing, Algemene Economie en Zweeds.

Meao-CE, Mbo-college, s-Hertogenbosch, 1992-1995
Vakken o.a.: Marketing, Bedrijfseconomie, Duits en Engels.

Mavo, Edith Stein Mavo, Oss, 1988-1992
Vakken: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Economie, Geschiedenis en Wiskunde

Cursussen

Europees Aanbesteden, Nevi (2005)

Managen van Mensen, de Baak (2003)

Communicatie training, Kenneth Smit (2003)

Professionele communicatie, BMC (2002)



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Zeer hoog werktempo, zeer enthousiast, communicatief, duizendpoot, creatief, commercieel, doelgericht

Talenkennis interimmanager

Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (vloeiend), Duits (redelijk tot goed), Frans (matig), Zweeds (matig)

 beschikbaar?