T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Manager, projectmanager, consultant, coach

Manager, projectmanager, consultant, coach

Werkervaring interimmanager

07-2008 – 07-2009: Operationeel manager Drive – The Care Company b.v., Venlo
Lid Directie Team, verantwoordelijk voor de dagdagelijkse gang van zaken binnen het bedrijf.
• Meedenken over de te volgen strategie en de vertaling hiervan maken richting tactisch en operationeel terrein
• Leiding geven aan en coachen van de universitair geschoolde psychologen en de kantoormedewerkers, samen 17 personen
• Werving en selectie nieuwe medewerkers
• Herontwerpen van de volledige primaire processen, inclusief de administratie, en de geautomatiseerde ondersteuning daarvan middels een ERP systeem
• Verbeteren HR beleid, met name op terrein van de Personeelscyclus en Arbo
• Verbeteren interne processen en borgen kwaliteit daarvan
• Verbeteren ondersteunende processen op facilitair en automatiseringsterrein
• Opzetten van Management Informatie systemen en sturen op output
• Verantwoordelijk op tactisch niveau voor de ontwikkeling van nieuwe trainingen en andere producten en het verbeteren van de DCT® methode, inclusief de opleiding van nieuwe coaches hierin.

04-2008 – heden: Directeur
BV, Helden
Projecten, Coaching en Advies op terrein van strategie, organisatie, ICT en dergelijke.

03-2007 tot 04-2008: Teamleider Kantoren en Bedrijven Advies
Rabobank Maas en Leudal, Heythuysen
Lid Management Team. Verantwoordelijk voor 4 van de 7 kantoren van de bank, de bediening van klanten in standaard zakelijke dienstverlening en CRM verantwoordelijke
• Leiding geven aan en coachen en beoordelen van 25 medewerkers in 6 functies
• Opzetten beleid en aanpak cliënt relatiemanagement. Daarbij hoort het verbeteren van de kwaliteit van de database
• Sturen op uniforme werkwijze binnen de teams en op samenwerking over de teams
• Aansturen van adviseurs en servicemedewerkers op de kantoren. Verbeteren van de dienstverlening en verhogen van de verkoopresultaten
• Opzetten van het team Bedrijven Advies binnen de afdeling Retail. Invoeren van werken volgens standaard processen. Medewerkers faciliteren om hun functie conform het profiel uit te voeren. Verbeteren van het beheer op de portefeuille, de kwaliteit van werken en het vergroten van de verkoopresultaten.
• Plannen en organiseren van de bezetting en de uit te voeren taken.

08-2002 tot 03-2007: Teamleider Facilitair Centrum
Rabobank Leudal, Heythuysen
Verantwoordelijk voor alle ondersteunende processen (facilitaire dienst, ICT, receptie, administratie) en het commercialiseren van het call center.
• Leiding geven aan en coachen en beoordelen van ongeveer 30 medewerkers in 5 disciplines
• Verbeteren van de interne dienstverlening en de processen binnen de afdeling
• Projectleider bij de invoering van nieuwe computersystemen als Outlook en CRM en waar nodig bijbehorende trainingen verzorgd
• Nauw betrokken bij de implementatie van verbeterprogramma’s, met name de module Sturing
• Verbeteren van het rendement van het call center van 30 actief gemaakte afspraken naar 300 afspraken per maand
• Bijgedragen aan beleid en budgettering van de bedrijfsvoering en de sturing van de commerciële afdeling door analyses en cijfers
• Gelijktijdig werken aan een personele krimp als wel het verhogen van de output per medewerker
• Plannen en organiseren van de bezetting en de uit te voeren taken.

06-2000 tot 08-2002: Kantoormanager
Rabobank Leudal, Heythuysen
Leiding gegeven aan een team met verantwoordelijkheid voor personele planning, onderhoud van relaties, verhogen van de verkopen en vertegenwoordiger van de bank in het werkgebied.
• Leider van het verkoopteam en de service medewerkers, totaal 8 personen
• Onderhouden van relaties met klanten, met speciale aandacht voor de betere zakelijke en particuliere klant. Daar waar mogelijk interne specialisten bij betrekken
• Een systeem opgezet om de prestaties van elk kantoor in het eigen werkgebied te monitoren
• Realiseren van verkoop aan particulieren
• Interne kwaliteitsverbeteringen doorgevoerd zodat werd voldaan aan een bepaald kwaliteitsniveau van processen.

1985 tot en met 2000: Diverse functies binnen diverse Rabobanken
kantoormanager
leiding geven aan 12 personen op een vestiging, invoeren pro-actieve marktbenadering, cliëntenadvies en cliëntenservice scheiden. Opererend als doel de kosten te verlagen en de productie te verhogen
teamleider cliënten service
het opzetten van de afdeling cliëntenservice, waaronder ook call center en receptie, opzetten van procedure systeem
kantoormanager en hoofd particulieren
lid MT, personeelszaken, leiding over balie, hypotheekadviseur
leiding geven aan 14 personen waaronder cliëntadvies en binnendienst, verder gefunctioneerd als beleggingsadviseur en vervanger hypotheek- en financieel adviseur
hoofd commerciële zaken
lid MT, leiding over balie, adviseur betalingsverkeer bedrijven, etc.

Opleiding interimmanager

1999 – 2003: HEAO CE (bachelor)
Fontys Eindhoven
1997 – 1998: Middenkader en Verkoopmanagement
Rabobank
1987 – 1994: Diverse bancaire opleidingen NIBE
1985 – 2007: Diverse opleidingen Rabobank
1978 – 1984: VWO


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

* coachend leidinggeven
* strategische denker en planner, zet voortdurend vraagtekens bij de huidige structuren en regels. Houdt ervan om systemen te ontwikkelen en is steeds op zoek naar manieren om de zaken beter te kunnen aanpakken.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels (woord en schrift)
Duits (woord)

Overig

Pc-vaardigheden:
• Webmaster diverse sites
• Thuis in tekstverwerking, presentatie-, spreadsheet- en databasepakketten, zoals: Word, Excel, PowerPoint

 beschikbaar?