T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Projectmanager a.i.

Projectmanager a.i.

Werkervaring interimmanager

Juli 2008 – December 2008 TU Delft Bouwkunde, Projectleider a.i.:
Verantwoordelijk voor de verzorging van de inrichting en gefaseerde verhuizing van studenten en medewerkers Bouwkunde naar de nieuwe huisvesting (32.000 m2).
Inventariseren van wensen / eisen van gebruikers en vertaling ervan i.o.m. architect / leveranciers naar ontwerp en uitvoering.


Mei 2008 – Juli 2008 Albron, Projectmanager a.i.:
Aansturing / uitvoering van twee Europese aanbestedingen binnen onderwijscatering.
Uitwerking haalbaarheidsstudies outsourcing horeca en projectbegeleiding horeca exploitaties in een tweetal ziekenhuizen.

Werkervaring
December 2006 – Mei 2008
Doelstellingen: Albron Foodservice, Sales Manager
Genereren van new business dan wel uitbouwen van bestaande business betreffende horeca exploitaties binnen segmenten Onderwijs, Zorg en Leisure.

Activiteiten: Aansturing en uitvoering van Europese aanbestedingen.
Actief benaderen van potentiële opdrachtgevers binnen genoemde segmenten.
Binden van prospects en behouden van klanten.
Opstellen en begeleiden van offertetrajecten.
Opstellen van Service Level Agreements.
Aansturing van Binnendienst.
Opdrachtgever adviseren in meest optimale dienstverlening.
Opstellen van begrotingen.
Haalbaarheidsstudie outsourcing horeca binnen zorginstellingen.
Opstellen van business plannen.
Begeleiding en aansturing van ontwerp / realisatie nieuwe horeca concepten / exploitaties.

Resultaten:
De targets voor 2007 van € 3 miljoen in gezamenlijk team te overtreffen op € 7,5 miljoen.
Binnenhalen van opdrachten binnen onderwijscatering.
Uitbreiding samenwerking bij diverse bestaande opdrachtgevers (horeca ziekenhuizen).
Haalbaarheidsstudies gereed ter beslissing voor Raad van Bestuur.


April 2003 – December 2006 Unilever Foodsolutions, Rayon Manager sr.
Doelstellingen: Genereren van new business dan wel uitbouw bestaande business binnen out-of-home kanaal om zodoende daarmee de gestelde targets te behalen.

Activiteiten: Het pro-actief benaderen en bewerken van de Independent Catering markt en het realiseren van de daarbij gestelde omzetdoelstellingen.
Klanten adviseren over assortiment.
Input leveren aan de klant om zijn / haar resultaat binnen bedrijfscatering te verbeteren.
Onderhandelingen over en opzetten van bonusvoorstellen voor klanten.
Grotere klanten d.m.v. een accountmatige aanpak bewerken (Miller Heiman aanpak).
Het opstellen van accountplannen.
Houden van interviews inzake marketingonderzoeken.
Onderzoek naar toekomst catering.
Resultaten:
Klantenbestand geanalyseerd met daarin 1.200 adressen en teruggebracht tot ca. 300 potentiële klanten met bedrijfscatering in eigen beheer.
Vanaf 2003 t/m 2006 elk jaar de gestelde targets weten te halen / overtreffen.
Door relatiegerichte / klantgerichte benadering nieuwe klanten weten binnen te halen.


November 1997 – April 2003 Slavenburg’s Bouwbedrijven, Account Manager /
Projectmanager
Doelstellingen: Projectbegeleiding binnen utiliteitsbouw met als doel een soepel verloop van het project gekoppeld aan een tevreden opdrachtgever. Verwerven van nieuwe opdrachten.

Activiteiten: Project- / procesbegeleiding van ontwikkeling tot en met realisatie van nieuwbouw of renovatie.
Het onderhouden van de bestaande relaties (zowel directe opdrachtgevers, als relaties die indirect ons in contact brengen met opdrachtgevers).
Benaderen van potentiële klanten en inventariseren van de wensen en behoeften en deze vertalen in een oplossing voor zijn / haar huisvestingsvraagstuk.
Zorgen voor de vertaling van de facilitaire eisen binnen de organisatie naar een passende huisvesting.
Het presenteren van de oplossingen voor zijn / haar huisvestingsvraagstuk.
Het uitbrengen van een offerte waarin de totaaloplossing voor de klant uiteen wordt gezet.
Het voeren van overleg met opdrachtgever, projectontwikkelaars, gemeenten, architecten, makelaars, adviseurs en leveranciers.
Het bewaken dat geuite wensen en eisen van de klant, het budget en de planning, waarop het contract is gebaseerd, daadwerkelijk worden uitgevoerd.
Regelen / aansturen van facilitaire processen zoals beveiliging, verhuizing etc. om een tijdige inhuizing te kunnen waarborgen.
Oplevering van de nieuwbouw / renovatie.
Organiseren van een feestelijke oplevering.
Het coördineren dat alle betrokken disciplines juiste informatie verkrijgen en / of terugkoppelen.
Kortom de bindende schakel gedurende het gehele proces.


Opleiding interimmanager

HBO

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

„a Doelgericht / resultaatgericht
„a Gepassioneerd / Gedreven
„a Open / eerlijk
„a Sterk inlevingsvermogen
„a Gestructureerd
„a Sterk in projectmatig werken
„a Helicopterview met oog voor detail
„a Kwaliteitsgericht
„a Win / Win resultaat


Talenkennis interimmanager

Engels goed
Frans redelijk

Overig

„a Word / Excel / Power Point / Outlook / MS Project

 beschikbaar?