T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Interim manager

Interim manager

Werkervaring interimmanager

Ervaring
Sedert 1993 tot heden werkzaam in de personeels- en salarisadministratie.
Opzetten van een afdeling salarisadministratie/financiële administratie.
Interim manager voor de afdeling salarisadministratie/financiële administratie.
Instrueren van nieuwe personeelsinformatiesystemen en/of loonprogramma’s.
Ondersteuning verlenen bij het maken van een interfase voor het koppelen van het personeelsinformatiesysteem met het salarissysteem.
Opleiden en begeleiden van de afdeling salarisadministratie/financiële administratie.
Interim salaris controler.
Interim controller voor de financiële administratie.
Het maken van werkinstructies en schrijven van procedures.
Ondersteuning verlenen bij het opzetten van de administratieve organisatie.
Enkele jaren docent sociale verzekeringen en praktijkdiploma salarisadministratie

Verstrekken van adviezen inzake:
CAO’s.
Arbeidsovereenkomsten.
Ontslagzaken.
Arbeidsvoorwaarden.
Onkostenvergoedingen.
Beloningen.
Pensioenen.
Vut.
Aanvullende verzekeringen.
Terugdringen ziekteverzuim.
Reglement ziekteverzuim.
Managementinformatie.


Relevante werkervaring

2006 – heden Senior consultant
Arvode / Quoratio

Taken: het verwerken van de salarisadministraties van verschillende klanten in diverse branches. Het mede opzetten van een salarissoftware cursus voor trainees en het begeleiden van deze trainees. Het verwerken van de salarisadministraties bij de klanten in huis. Het geven van de opleidingen BKL (basis kennis loonadministratie) en PDL (praktijkdiploma loonadministratie) zowel intern als bij verschillende klanten intern.

2005 – 2006 Manager personeels- en salarisadministratie
ARBO-NED

Taken: verantwoordelijk voor de personeels- salaris- ziekteverzuim- en pensioenadministratie. Direct leidinggevend aan 10 medewerkers. Projectleider voor het opnieuw inrichten van de personeels- en salarisadministratie. Het opzetten van de pensioenadministratie en hierover voorlichting geven aan het personeel. Het begeleiden van de belastingcontrole en het opleiden van het huidige personeel van de personeels- en salarisadministratie.

2003- 2005 Ass. Manager bedrijfsbureau
UW- Holding BV

Taken: verantwoordelijk voor de personeels- salarisadministratie en de afdeling ziekteverzuim.
Direct leidinggevend aan 11 medewerkers. Projectleider voor het opnieuw inrichten van de personeelsadministratie. . Aansluitingen maken tussen de salarisadministratie en de financiële administratie. Het terug halen van subsidies als PEMBA, REA en AMBER.. Het maken van werkprocedures en het implementeren hiervan. Het opzetten van managementinformatie, het (inhoudelijke) functioneel en applicatiebeheer en het bijdragen en adviseren over hieraan direct of indirect gerelateerde onderwerpen (zoals ziekteverzuim / WAO / arbeidsvoorwaarden).

2002 – 2003 Teammanager personeels- en salarisadministratie (ad-interim)
klant Ohra te Arnhem

Taken: verantwoordelijk voor de personeels- en salarisadministratie (inclusief bruto/netto klanten uitkeringen), het leveren van P&O-managementinformatie, het (inhoudelijke) functioneel en applicatiebeheer en het bijdragen en adviseren over hieraan direct of indirect gerelateerde onderwerpen. Projectleider voor de invoering van het personeelsinformatiesysteem Pview. Direct leidinggevend aan 6 medewerkers. Aansluitingen maken tussen de salarisadministratie en de financiële administratie.

2000 – 2002 Teammanager personeels- en salarisadministratie (ad-interim)
klant Transavia Airlines te Schiphol

Taken: verantwoordelijk voor de personeels- en salarisadministratie, het leveren van P&O-managementinformatie. Project leider voor het inrichten van drie salarisbedrijven. Het mede inrichten van een front- en backoffice. Direct leidinggevend aan 6 medewerkers. Aansluitingen maken tussen de salarisadministratie en de financiële administratie. Het terug halen van subsidies als lage lonen, kinderopvang en de PEMBA.

1999 – 2000 Teammanager P&O en salarisadministratie (ad-interim)
klant Buma Stemra te Amstelveen

Taken: verantwoordelijk voor de personeel- en salarisadministratie en de P&O adviseurs. Het opzetten van management informatie. De administratie voor het eigen pensioenfonds waaronder de verslagen voor de Verzekerings kamer. Direct leidinggevend aan 7 medewerkers. Aansluitingen maken tussen de salarisadministratie en de financiële administratie. Het maken van werkprocedures en het implementeren hiervan.


1998 – 1999 Teammanager personeels- en salarisadministratie (ad-interim)
klant Noorder Kroon verzekeringen te Almere

Taken: verantwoordelijk voor de personeels- en salarisadministratie. Het opzetten van managementinformatie. Het inrichten van het salarissysteem en de journaal gang naar de financiële administratie. Direct leidinggevend aan 2 medewerkers.

1997 – 1998 Teammanager personeels- en salarisadministratie (ad-interim)
klant GGZ te Franeker

Taken: verantwoordelijk voor de personeels- en salarisadministratie. Het opzetten van managementinformatie, het (inhoudelijke) functioneel en applicatiebeheer en het bijdragen en adviseren over hieraan direct of indirect gerelateerde onderwerpen (zoals ziekteverzuim / WAO / arbeidsvoorwaarden). Direct leidinggevend aan 7 medewerkers.


Opleiding interimmanager

LEAO
MEAO
PD
MBA
PDL
Sociale verzekeringen
Arbeidsrecht
Ken- en stuurgetallen
Projectmanagement


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Stress- en crisisbestendig, in staat teams/groepen en individuele medewerkers te motiveren en aan te sturen. Analytisch, resultaatgericht, procesgeoriënteerd, doortastend, tactisch, integer en transparant in werkwijze. Enthousiast, overtuigend, sociaal betrokken en betrouwbaar. Mensgericht, zachtaardig, flexibel, motiverend en inspirerend, maar principieel, concreet, helder en veeleisend

Talenkennis interimmanager

Nederlands in woord en geschrift. Redelijke kennis van de Duitse- en Engelsetaal.

 beschikbaar?