T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Facilitair interimmanager, facilitair specialist, inkoper

Facilitair interimmanager, facilitair specialist, inkoper

Werkervaring interimmanager

Werkervaring als ZZP-er

1 december 2009 t/m heden
Woonstad Rotterdam, woningcorporatie
Coördinerend senior huisvesting, Facilitaire Zaken a.i.

Opdracht
-Ontwikkelen en implementeren van beleidsvoorstellen voor vernieuwing en aanpassing van de facilitaire dienstverlening
-Opzetten, beheren en bewaken van de facilitaire budgetten voor de cluster
-Aansturen van seniormedewerkers cluster huisvesting en hen coachen op vakinhoudelijke taken, klantgerichtheid en totale dienstverlening
-Adviseren en bijdragen aan een nieuw front-Office Opzetten
-Contractbeheer en leveranciersmanagement
-Bijdrage aan opzet en verandering regieorganisatie
-Coördineren van verhuizingen
-Coördineren/inrichten van nieuwe dienstverlening in verbouwde panden
-Regie over de specialismen schoonmaak, plantcultuur en afval

Jan t/m april 1998
Verzorgingshuis Hagedonk te Prinsenbeek
Projectleider schoonmaak a.i.
Opdracht
-Reorganiseren van de huishoudelijke afdeling
-Geven van trainingen op schoonmaakgebied

Werkervaring vast dienstverband

1 februari 2009 t/m 1 december 2009
Dr. Mollercollege, Waalwijk
Hoofd Beheer & Organisatie

Verantwoordelijkheden
-Leidinggeven aan de facilitaire dienst, leerling-administratie en roosteraar,
-(In-)directe leiding over ± 17 medewerkers
-Ontwikkelen van beleid
-Plannen/inroosteren van medewerkers
-Uitvoeren van coördinerende en organiserende werkzaamheden voor de vakgebieden
-Opstellen van begrotingen en budgetbewaking
-Uitvoeren van alle niet specifiek onderwijsgerelateerde beheer- en organisatietaken
-Organiseren van speciale bijeenkomsten
-Budgetverantwoordelijkheid: €500.000

Uitgevoerde projecten (o.a.)
-Ontwikkelen/vernieuwen van de facilitaire organisatie
-Vernieuwen van de BHV-organisatie

oktober 2006 t/m 1 februari 2009
Onderwijsgroep Tilburg - Tilburg (de onderwijsgroep bestaat uit 22 scholen op 17 locaties)
Inkoopcoördinator

Verantwoordelijkheden
-Inkoop (inkoopvolume 2008:13 miljoen euro / centraal geleide inkoop met een decentrale bestelfunctie)
-Contractbeheer
-Verrichten van (Europese) aanbestedingen

Uitgevoerde projecten (o.a.)
-Opzetten van een inkoopafdeling en -functie binnen de Onderwijsgroep
-Opzetten van het contractbeheer binnen de organisatie
-Ontwikkelen van het inkoop- en aanbestedingsbeleid
-Voorbereiden, inrichten en invoeren van een digitaal inkoopsysteem dat aan de financiële administratie is gekoppeld
-Opstellen van begrotingen en bewaken van budgetten van de inkoopafdeling

1 mei 2000 t/m oktober 2006
Onderwijsgroep Tilburg - Tilburg
Hoofd Facilitaire Dienst

Aandachtsgebieden
Gastenservice / schoonmaak / receptie / BHV magazijn / postvoorziening / bodedienst / conciërgerie / technisch gebouw- en inventarisonderhoud / interieur & inrichting / facilitaire inkoop / secretariaat./ facilitair servicepunt / evenementenorganisatie / ruimtebeheer / zalenbeheer
(Uitbestede diensten: o.a. catering, schoonmaak, techniek en beveiliging)

Verantwoordelijkheden
-In-/direct leiding geven aan ± 32 medewerkers
-Ontwikkelen van beleid
-Uitvoeren van coördinerende en organiserende werkzaamheden voor de vakgebieden
-(Her-)ontwikkelen van de facilitaire processen
-Opstellen van de begrotingen en bewaken van de budgetten

Uitgevoerde projecten (o.a.)
-Ontwikkelen en opzetten van de facilitaire dienst
-Opstellen en invoeren van een DienstActiviteitenGids
-Ontwikkelen en implementeren van een facilitaire servicepunt
-Uitvoeren van projecten op het gebied van verbouw, inrichting en verhuizingen

15 maart 1999 t/m april 2000
TweeStedenziekenhuis - Tilburg en Waalwijk
Hoofd Hotelservices

Aandachtsgebieden
Huishouding / transport / postkamer /receptie / beveiliging / vergaderservice / meubilair&inrichting / milieu / ruimtebeheer / evenementenbeheer / magazijn
(Uitbestede aandachtgebieden: o.a. schoonmaak, wasserij en technisch onderhoud)

Verantwoordelijkheden
-(In-)direct leiding geven aan ca. 100 medewerkers, verdeeld over 2 locaties
-Voorbereiden van beleid t.a.v. Hotelservices en de Facilitaire Dienst
-Uitvoeren van coördinerende en organiserende werkzaamheden voor de vakgebieden

Uitgevoerde projecten (o.a.)
-Het ontwikkelen en vormgeven van de afdeling Hotelservice
-Professionaliseren van de schoonmaakdienst (eigen beheer)

januari 1992 t/m 14 maart 1999
St. Avoord - Etten-Leur
Hoofd Interne Zaken

Aandachtsgebieden
Schoonmaak / linnenkamer / magazijn / transport / receptie / administratie
/ groenvoorziening / vergaderservice / winkel

Verantwoordelijkheden
-(In-)direct leiding geven aan ca. 60 medewerkers
-Ontwikkelen en uitvoeren van beleid t.a.v. de civiele- en aanverwante diensten
-Coördinerende en organiserende werkzaamheden voor de vakgebieden

Uitgevoerde projecten (o.a.)
-Vernieuwen van de afdeling Interne zaken
-Opzetten van een huishoudelijke organisatie voor een seniorencomplex
-Moderniseren en professionaliseren van de schoonmaak

maart 1989 t/m december 1991
Beatrixziekenhuis - Gorinchem
Stafmedewerker Hoteldienst

Aandachtsgebieden
Huishouding /voedingsassistentes/ logistiek / postkamer / receptie / gastenservice

Verantwoordelijkheden
-Direct leiding geven aan medewerkers van de interne dienst
-Uitvoeren van projecten t.b.v. de Hoteldienst, zoals het uitvoeren van verbouwingen, (her-)inrichtingsprojecten en verhuizingen
-Opstellen en uitvoeren van beleid t.b.v. de Hoteldienst

Nov+dec 1988
Bureau Organisatie Bouwwezen - Utrecht
Assistent projectleider

Opleiding interimmanager

OPLEIDINGEN

2006 - heden N.E.V.I 1
-4 modules afgerond: inkoopproces, communiceren en effectief functioneren, contracteren en Europees aanbesteden

1984 - 1988 H.B.O. FD (Facilitair Management) - richting management/groothuishouding, Academie Diedenoort - Wageningen
-Diploma
-Scriptie: Het Domestic Department in Tanzaniaanse ziekenhuizen

1980 - 1984 H.A.V.O. - Scholengemeenschap Westerhelling - Nijmegen
-Diploma

CURSUSSEN

-Diverse trainingen op het gebied van personeelsmanagement, zoals verzuimgesprekken, functioneringsgesprekken en persoonlijk leiderschap
-Aanbestedingscursussen
-MS-Office
-Proquro
-PKP
-Magister (administratief systeem)
-Topdesk

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Mijn competenties zijn: doelmatig en gedreven, stressbestendig en flexibel, daadkrachtig en geduldig. Ik werk vanuit een klant- en servicegerichtheid. Organisatorisch en communicatief ben ik sterk en ik werk graag in en voor een team, houd ervan om mensen te overtuigen, te coachen, te motiveren en aan te sturen.
Van nature ben ik een goede planner, kan een breed overzicht houden over veel werkvlakken (helikopterview) en vind het een uitdaging om mijn kennis overdragen.


Talenkennis interimmanager

Nederlands goed
Engels voldoende

Overig

Functiegebieden
 Facilitair Management
 Beleid en advies
 Projectmanagement
 Procesmanagement
 Inkoop en Europese aanbestedingen


 beschikbaar?