T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



brand/product manager, account/salesmanager

brand/product manager, account/salesmanager

Werkervaring interimmanager

WERKERVARING

Food Concepts 9-2003: heden
Functie: Directeur eigenaar
Activiteiten Food Concepts:
1. Verkoop en distributie van bonbons uit België aan retail en horeca (groothandel).
2. Ontwikkeling, verkoop en marketing van eigen merk eetbare wenskaarten. Verkoop o.a. aan Bruna, V&D, zoetwaren groothandel en kantoorboekhandel.
3. Interim Sales-, marketing- en productontwikkelingswerkzaamheden.


NTC International bv 2-2002: 9-2003
Functie: Sales Manager
NTC International bv is een handelsagenturenbedrijf in nieuwe machines- en randapparatuur voor de chocolade- en biscuit/banketindustrie in Nederland en België met 15 toeleveranciers uit Europa en Amerika.
Taken: Verkoop en relatiebeheer.

Koninklijke Peijnenburg 1-2000: 2-2002
Functie: Product Manager
Taken: Product Manager voor de koekmerken Wieger Ketelapper en Right. Doelstelling: Merken onderhoud en uitbouw. Werkzaamheden:
1. Herpositionering Wieger Ketelapper o.b.v. hernieuwde Brand essence. Begin 2002 nieuw logo en nieuwe proposities.
2. Right: Herpositionering van dit convenience concept van Peijnenburg eind 2001.

Boekos : 1-1999/12-1999
Functie: Accountmanager
Taken: Business to Business verkoop van vleeshalffabrikanten op de Europese industriële fast moving foodconvenience markt.

Hermelink Denekamp B.V. : 1997/ 1998
Functie: Accountmanager
Taken: Business to business verkoop van geportioneerd pluimveevlees binnen de fast moving foodconvenience markt in Europa. Verkoopkanalen: de ready-meal industrie, groothandel en cateringbedrijven. Ik was een van de twee verkopers binnen dit bedrijf met een totale omzet van 95 miljoen gulden per jaar (1997) en was tevens verantwoordelijk voor het reclame- en promotiebeleid (mailingen, beurzen etc.).

Nabor B.V. (Minsk/Rusland) : 1995/1997
Functie: Projectmanager Food
Standplaats: Wit Rusland
Nabor exporteerde levensmiddelen naar supermarkten in Wit-Rusland.
Taken: Zelfstandig opstarten, beheersen en controleren van twee foodprojecten in Wit-Rusland (Minsk).
Project 1: Bake-off ¡§shop in shop¡¨ franchise concept op vijf verkooplocaties in Minsk en Moskou.
Project 2: Vermarkten van Nederlandse frituursnacks op de Russische markt.


Opleiding interimmanager

OPLEIDINGEN

ƒÞ Krauthammer Salestraining : 1999
ƒÞ HBO Voeding & Marketing Heerlen : Diploma 1995
ƒÞ Verkooptechniek cursus (Crest) : juni 1994
ƒÞ HAVO : Diploma 1990
ƒÞ MAVO : Diploma 1987

COMPUTERKENNIS
Ervaring met word, excel, power point en internet.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Sales en accountmanagement
product en brand management
productontwikkeling

Talenkennis interimmanager

ƒÞ Taalbeheersing:
Nederlands : uitstekend
Engels : goed
Duits : goed
Frans : redelijk.


 beschikbaar?