T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Marketing e/o Communicatie

Marketing e/o Communicatie

Werkervaring interimmanager

2003 - 2007
Syrra Restaurant
Eigenaar

Syrra Restaurant stond voor een luxe avond uit. Het restaurant telde 100 couverts verspreid over twee verdiepingen en was gevestigd op de jachthaven van Scheveningen. Tussen de bestaande horeca kwam een nieuw te exploiteren horeca locatie vrij. Het pand is compleet verbouwd en omgetoverd in een trendy luxe restaurant.

• Van concept tot realisatie.
• Marketing, Sales en PR.
• Event organisatie.
• Werving en selectie van het gehele team.
• Trainen en leiden van gemiddeld 5 FTE en 8 parttimers.
• Verantwoordelijk voor boekhouding en personeelszaken.
• Zoeken naar geschikte compagnon.
• Verkoop klaar maken van organisatie.

2005 - 2006
FWD>
Concept ontwikkeling & realisatie

FWD> is een lesprogramma voor het derde lesjaar van het VMBO. Het pakket is via het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen uitgerold naar 500 scholen over geheel Nederland. Het concept is ontstaan vanuit een zeker ongenoegen over de manier waarop het VMBO in het daglicht stond. In het lesprogramma gaan studenten aan de hand van real life video opnames van 10 rolmodellen, allen werkzaam in verschillende branches, op zoek naar hun eigen drivers en potentie.

• Aangaan van partnership met geschikte onderwijs instelling.
• Realisatie van funding en uitzetkanalen.
• Werven van rolmodellen.
• Concept bewaken bij realisatie.
• Marketing, communicatie en pr.
2004
Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijk Relaties (BZK) en Kenniscentrum Grote Steden (KCGS)
Slotconferentie OBAZ

Ter afsluiting van het landelijke “Onze Buurt Aan Zet” (OBAZ) project heeft op 23 november 2004 in theater de Kunstmin te Dordrecht de slotconferentie plaatsgevonden. Deze conferentie is door ruim 800 bezoekers bezocht.

OBAZ, een driejarig project met als doel het verhogen van burgerparticipatie in kansarme wijken om zo ook de leefbaarheid te vergroten, komt voort uit het grote stedenbeleid van het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijk Relaties. In het kader van OBAZ hebben in 30 gemeenten diverse projecten plaatsgevonden, allen in het teken van burgerparticipatie.

• Verzorgen van de communicatie (correspondentie, relatiebeheer, website, promotie etc.) naar alle betrokken partijen: Ministerie BZK, KCGS, bestuur en ambtenaren van 30 gemeenten, 40 wijken, diverse zelfhulp organisaties en particuliere instanties. Met als doel creëren van funding, commitment en actieve (burger) participatie.
• Samenstellen van het programma en sprekers.
• Stagemanagement op de conferentie zelf.


2004
Gemeente Den Haag en Bureau Discriminatiezaken
Dialoog / Netwerkbijeenkomst

Door gemeente Den Haag gevraagd een speciale netwerkbijeenkomst te organiseren in de bestaande reeks van het project Mijn verhaal, jouw verhaal, ons verhaal. Dit is een initiatief ter bevordering van dialoog over emancipatie en gelijke behandeling in multicultureel Den Haag.

• Bij elkaar brengen van 12 Haagse ondernemers, allen met diverse beroepsmatige- en etnische achtergronden, twee wethouders en de directie van de Rabobank.
• Zoeken van sponsoring.
• Organiseren en voorzitten van de dialoog / netwerkbijeenkomst succesvolle Haagse inwoners.




WERKERVARING IN LOONDIENST
2001 - 2004
Fenestrae B.V.
Strategic Alliance Manager

Fenestrae is een internationaal software ontwikkelaar voor mobiele en multi-media informatie uitwisseling. Hoofdkantoor is gevestigd in Den Haag, nevenvestigingen o.a. in Verenigde Staten, Groot Brittannië, Spanje en Duitsland.

• Opstarten: in kaart brengen van mogelijk geschikte samenwerkingspartijen, benaderen, onderzoeken en bij concrete win-win afsluiten van samenwerkingsovereenkomsten.
• Vormgeven: definiëren van gezamenlijke markt, propositie en “Go to Market Strategy”. Zorgdragen voor gezamenlijke marketing activiteiten (promotiemateriaal, evenementen, verkoopacties, direct mailings etc).
• Onderhouden: relatiebeheer en communicatie bij pilot trajecten, internationaal overdraagbaar maken van de pilot, zowel intern als extern.
• Marktonderzoek (w.o. bezoeken van congressen, seminars en briefings, verspreiden van nieuwe kennis binnen interne organisatie).
• Opstarten en Onderhouden van relaties met analisten, reclame- en PR bureaus.
1999 – 2001

Matrix Communication B.V.
2000 – 2001
Research Consultant

Matrix Communication, een Executive Search bureau gespecialiseerd in het hoger en middenkader. Bij aanvang bestond het bureau uit twee partners en is met de jaren uitgebreid met drie Consultants en een Office Manager. Haar opdrachtgevers bevonden zich in de tijden van de internetboom binnen de sectoren Telecom, IT, Energie, Finance en (semi)oveheid.

• Acquisitie van nieuwe opdrachtgevers en potentiële kandidaten.
• Relatiebeheer van opdrachtgevers en kandidaten.
• Bemiddelen bij onderhandelingsprocessen tussen opdrachtgever en kandidaat.
• Opstellen van functie profielen.
• Zoeken naar, enthousiasmeren van, interviewen en selecteren van potentiële kandidaten.
• Bedenken en uitvoeren van Marketing acties.
• Onderhouden van de website.
• Aansturen van Office Manager.

1999 – 2000
Office Manager

• In kaart brengen van verschillende markten en functionarissen.
• Eigen maken van diverse search methodieken.
• Relatiebeheer van opdrachtgevers en kandidaten.
• Zoeken, interviewen en selecteren van de nieuwe Office Manager.
• Diverse secretariële werkzaamheden.


1998 – 1999
Exact Alliances B.V.
Directie Secretaresse

• Maken en bewaken van offertes.
• Relatiebeheer van dealers.
• Diverse secretariële werkzaamheden.
• Opzetten van een klantenarchief.
• Bijdragen aan het ontwikkelen van een Spaanstalige versie van Exact Finance c/s.


1998

Unisource
Project Assistente

Voormalig Unisource was een samenwerkingsverband tussen de verschillende telecom operators van Nederland, Zwitserland, Zweden en Spanje. Unisource verzorgde de datacommunicatie voor bedrijven. Mede reagerend op de IT schaarste van gekwalificeerd personeel is er een intern campus opgericht. Dit campus, ‘Unit’ genoemd bestond uit een intensief zes weken durende opleiding voor schoolverlaters. Na de opleiding werden de trainees geplaatst op diverse functies binnen Unisource en KPN Telecom. De Unit bestond uit twee procesbegeleiders, een aantal vaste trainers en diverse trainees.

• Intermediair tussen verschillende afdelingen binnen Unisource en KPN Vaste Net, met als doel inventariseren van mogelijke vacatures.
• Contactpersoon voor nieuwe en bestaande trainees, voeren van de volledige correspondentie voor aanvang opleiding en voorbereiden van cursusdocumentatie.
• Anticiperen op en oplossen van calamiteiten in het trainingsschema.
• Organiseren van diverse activiteiten.
• Contact onderhouden met leveranciers, maken van commerciële afspraken.
• Zoeken naar tijdelijk onderdak voor trainees, maken van prijsafspraken met verhuurders.
• Diverse secretariële werkzaamheden.


1998
Diverse organisaties via uitzendbureaus

• Secretariële en administratieve werkzaamheden, waaronder het opstellen van een vademecum voor het Ministerie van VWS, opvangen van langdurig verlof van vaste medewerkers binnen bedrijfsleven.


1994 - 1998
Diverse restaurants
Bedieningsmedewerkster

Tijdens middelbare school en studententijd voor tenminste twee avonden in de week bijgewerkt in de horeca.



NEVENACTIVITEITEN
2004 - 2006
Commissie PaVEM
Participatie Team

Commissie PAVEM bestond uit de volgende leden: Paul Rosenmöller, HKH Prinses Maxima, Hans Dijkstal, Hans de Boer, Lillian Callender en Yasemin Tümer. De Commissie is in 2003 door de Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en de Minister van Justitie ingesteld, met als doel de maatschappelijke participatie van vrouwen uit etnische minderheidsgroepen te bevorderen.

Lid van het Participatieteam, een nationale voorhoede dat ten doel heeft:
• Mobiliseren van de eigen achterban
• Gesprekspartner voor gemeenten
• Deelnemen aan maatschappelijke dialoog


2005 - 2006
Gemeente Den Haag
Haags Participatie Team

Voormalig Wethouder Pierre Heijnen heeft de Haagse dames van het nationale team gevraagd een locale variant op te zetten. Deze heeft ten doel:

• Ondersteunen van Haagse initiatieven in de stad door het geven van lezingen en advies aan vrouwen(groepen) op het gebied van werkgelegenheid en onderwijs.
• Voorbeeldfunctie voor Haagse allochtone vrouwen door hen te motiveren en te stimuleren in hun emancipatieproces.
• Tweemaal per jaar uitbrengen van advies op het terrein van werk en onderwijs aan de wethouder Onderwijs, Sociale Zaken, Werkgelegenheid en Integratie.
• Bijdrage aan de uitvoering van de Haagse participatieagenda zoals overeengekomen tussen de Commissie PaVEM en het College van B&W.


2005
SWI
Bestuur

SWI (Stichting Werk en Inkomen) bevordert de maatschappelijke en sociale integratie van mensen naar werk, eventueel via vrijwilligerwerk.
De stichting is in 1979 opgericht en wilde zich graag, mede gezien de ontwikkelingen in de markt, opnieuw positioneren.

2004
Coach

Speciaal door Gemeente Den Haag opgesteld coachingsprogramma voor tienermoeders waarbij vrouwen uit de Raad ingezet werden als coach. Wegens hoeveelheid belangstelling ben ik gevraagd het coachen van een alleenstaande moeder in haar reïntegratie traject op de arbeidsmarkt voor mijn rekening te nemen.


Opleiding interimmanager

OPLEIDING
2004 SVH: Leermeester
2002 Immo Opleidingen: Nima B
2001 – 2002 Heart Systems Nederland: Practitioner NLP
2001 LOI: Nima Communicatie A
1997 Rijks Universiteit Leiden: Psychologie
1996 – 1997 Haagse Hogeschool: SPH, Sociaal Pedagogische Hulpverlening, Propedeuse
1991 – 1996 Edith Stein College: HAVO

CURSUSSEN
2005 Mediatraining
Adviesvaardigheden Gemeenten
Dialogue
2004 Het wijninstituut: Wijnbrevet
2003 SVH: Sociale Hygiëne en Café Bedrijf
2001 – 2003 Fenestrae: Diverse Product & Sales Trainingen
2000 Interselling Training: Werving & Selectie
2000 Open Universiteit Den Haag: Selectie en Assessment



AUTOMATISERINGSKENNIS
Microsoft Office, File Maker, DreamWeaver, diverse boekhoudpakketten.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

- Netwerken opbouwen en onderhouden.
- Conceptontwikkeling
- Doelgroep communicatie en pr.


Talenkennis interimmanager

Nederlands, Spaans (moedertaal), Engels en Frans.

 beschikbaar?