T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



IT Service Manager consultant / projectmanager

IT Service Manager consultant / projectmanager

Werkervaring interimmanager

Periode 08/2007 –
Functie Service Manager
Bedrijf T-Systems
Werkzaamheden Verantwoordelijk voor het SAP contract en delivery of SAP diensten voor Heineken International. Verantwoordelijk voor optimaliseren interne support en delivery processen op basis van klantwensen. Verantwoordelijk voor de herstructuring financiele processen.

Periode 04/2005 –07/2007
Functie Corporate Contract and Service Manager
Bedrijf Campina Corporate ICT
Werkzaamheden Verantwoordelijk voor quality improvement van geoutsourcde ICT diensten. Verantwoordelijk voor contract management en vertaling van business requirements in ICT diensten. Verantwoordelijk voor groei in volwassenheid van service management processen, intern en met leveranciers. Verantwoordelijk voor centraliseren van service management naar corporate niveau, implementatie van internationale en intercompany governance processen.

Periode 2003 – heden
Functie Customer Service Manager
Bedrijf Philips Consumer Electronics
Werkzaamheden Projectleider van Process alignment project van Incident Management en Problem Management over diverse afdelingen binnen Philips Consumer Electronics. Binnen dit project wordt tevens het nieuwe support tool, Peregrine ServiceCenter geïmplementeerd.
Customer Service Manager internationaal.

Periode 2001 – 2003
Functie Service Manager
Bedrijf PinkRoccade
Werkzaamheden Enerzijds uitvoerend Service Level Manager als vast contactpunt voor klanten op operationeel en tactisch niveau, sturend in de kwaliteit van de dienstverlening en sparring partner van de Informatie Manager aan klantzijde. Anderzijds signalerend en ondersteunend in proces- en productoptimalisatie. Coachen van medewerkers is belangrijk onderdeel van beide
aandachtsgebieden.
Periode November 2002
Winnen (samen met dhr. Martens en dhr. Hopman) van de
ITSMF award voor het programma Customer Intimacy. Dit
programma geeft de uitgangspunten en praktische invulling weer van het op een hoog niveau brengen van de volwassenheid van de ICT dienstverlening zodat er een optimale aansluiting mogelijk is vanuit ICT op de business processen van de klant.


Periode 1998 – 2001
Functie IT Service Manager / Quality Assurance
Bedrijf Laurus NV
Werkzaamheden Projectleider van implementatie van ITIL-processen en het borgen en bewaken van de processen in de organisatie. Uitvoerende rol van Service Level Manager. Het structureren en standaardiseren van procedures, werkinstructies en formulieren.


Opleiding interimmanager

Vooropleiding
1991-1996 Bedrijfseconomie, Universiteit Maastricht
1985-1991 VWO

Cursussen / trainingen
• IT Service Manager, gecertificeerd
• Prince 2 Foundation projectmanagement
• Commercieel onderhandelen
• Klantvriendelijkheid
• Projectmanagement
• Business Engels




Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Probleem oplossend
Pragmatisch
ITIL kennis

Talenkennis interimmanager

Engels
Duits
Spaans

 beschikbaar?