T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



marketing-manager (evt. interim), researchmanager

marketing-manager (evt. interim), researchmanager

Werkervaring interimmanager

Marketing en marktonderzoek, advies en uitvoering.
Kennisnemen en analyseren van management/marktonderzoekproblematiek, bieden van praktische oplossingen (onderzoek, advies).
Ervaring als marketingdirecteur en researchmanager. Ook leiding gegeven aan interne organisatie.
Meeste branche-ervaring: zakelijke dienstverlening, FMCG, retail

Opleiding interimmanager

Erasmus Universiteit (voorheen Economische Hogeschool - begin jaren ’70 kandidaatsdiploma economie behaald)
Specialisatie: commerciële beleidsvorming
Getraind en ervaren denkniveau: hoger beroepsniveau/wetenschappelijk niveau
Bijzonderheden: praktisch door de wol geverfd, ook wat betreft organisatie- en economische psychologie


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Werk- en denkniveau:
-analyticus met visie en slagvaardigheid, praktisch en realistisch
Persoonlijkheid:
-integer, ambitieus, professioneel
Sterke punten:
-werken met informatie, in teamverband, begeleiden, overtuigen, communicatie
Specialiteit: verzamelen en écht bruikbaar maken van informatie over en uit de markt
Effect binnen de organisatie:
-markt, marktgericht en klantgericht denken en handelen
-bereiken van een Hoog/hoger niveau van en efficiënter marketing- en marktonderzoekbeleid
-optimale afstemming op de markt


Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits (redelijk), Frans (lezen redelijk, spreken moeilijker)

Overig

Uitgebreide ervaring met managen, adviseren (strategisch en/of operationeel), analyseren, plannen maken en uitvoeren.


 beschikbaar?