T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Controller / Projectmanager

Controller / Projectmanager

Werkervaring interimmanager

Interim opdrachten:

1. Manager Claim Control voor apothekersketen
- aansturen van medewerkers van afdeling Claim Control
- optimaliseren van processen
- analyseren declaratie- en financiële stromen
- bewaken openstaande declaraties
- bepalen van voorzieningen

2. Projectmanager / Controller bij vastgoedonderneming
- optimaliseren van de informatievoorziening (aansluiting boekhoudingen) met externe beheerders
- professionaliseringproject: implementeren van een handboek AO/IB (Administratieve Organisatie en Interne Beheersing) dat voldoet aan de Wft-vereiste van de AFM (Autoriteit Financiële Markten) en implementeren van een CRM-systeem, workflowmanagementsysteem en couponrenteberekeningsmodule (projectmanagement).

Business consultancy:

Consultant bij BDO CampsObers Business Control BV

- begeleiden van ondernemers op het gebied van businessplanning, organisatieverbetering, management-informatie en financiering
- diverse opdrachten uitgevoerd voor BDO CampsObers Business Restructuring Service B.V. (begeleiden van ondernemingen in zwaar weer)


Opleiding interimmanager

2001 - 2004
Doctoraal Bedrijfseconomie (verkort), Universiteit van Tilburg in Tilburg, accentprogramma Financieel Economisch Management (diploma)
Afstudeeronderzoek Universiteit van Tilburg: Financiële herstructurering van ondernemingen in ‘financial distress’

1996 - 2001
HEAO Bedrijfseconomie, Fontys Hogescholen in Eindhoven (diploma)
Afstudeeropdracht Kappa Packaging Group in Birmingham (UK): ontwikkelen van een kostprijsberekeningsmodel

1993 - 1996
MEAO Bedrijfsadministratie, InterVen College in Venlo (diploma)

Diverse cursussen: zie uitgebreid CV


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Persoonlijke kenmerken
• sociaal, enthousiast
• brede interesse
• leergierig
• analytisch
• objectief
• doorzetter
• probleemoplossend vermogen, pragmatisch

Inhoudelijke kenmerken
• ervaring in controlling vraagstukken in diverse branches
• administratieve organisatie en interne beheersing
• rendementsverbetering
• businessplanning en financiële doorrekeningen
• projectmanagement (Prince2)
• kwaliteitszorg (ISO 9001)
• implementatie workflowmanagementsysteem (eSynergy)
• ontwikkelen management rapportagemodellen
• leidinggevende ervaring in teams
• ruime kennis van ICT-toepassingen en office tools (Excel, Access)

Communicatieve kenmerken
• motiverend / stimulerend
• open communicatie
• flexibele regie: van coachend tot directief
empatisch vermogen




Talenkennis interimmanager

Nederlands: moedertaal
Duits: mondeling goed
Engels: schriftelijk uitstekend
Mondeling uitstekend


Overig

Automatiseringskennis: MS Office (in het bijzonder Excel en Access), MS SQL Server Management, Mavim (applicatie voor procesvastlegging), Visionplanner (applicatie voor businessplanning en financiële prognoses) en diverse boekhoudprogramma’s (o.a. Exact Globe, Twinfield)

 beschikbaar?