T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



manager

manager

Werkervaring interimmanager

Werkervaring

Sept. 2007- sept. 2009
Locatiemanager a.i. Verpleeghuis Rijckehove, onderdeel van De Zellingen, Capelle aan de IJssel. Integraal verantwoordelijk voor de locatie Rijckehove, omzet 16 mil, aansturing zorgmanagers, facilitair manager en direct 30 behandeling- en begeleidingsfuncties.
Reorganisatie ingezet en begeleid op het gebied van zorg, behandeling en begeleiding en facilitair, Zellingen breed. Resultaten behaald: code groen cliëntenbeoordeling bronzen keurmerk (december 2007), HKZ certificaat september (2008), visie en missie en kernwaarden opnieuw vastgesteld, invoering nieuwe leidinggevende structuur binnen de zorg per juli 2008, cultuurverandering ingezet Zellingenbreed, positieve effecten waarneembaar, toekomstbeleid doelgroepen Rijckehove vastgesteld, ZZP bedrijfsvoering ingezet.

December 2006-aug 2007
Projectmanager Leidse Rijn, Stichting de Rijnhoven, Harmelen. Managen van processen rond diverse nieuwbouwtrajecten en private initiatieven en adviseren over innovatie binnen de gehele stichting.

Mei 2005- november 2006
Strategische beleidsadviseur Zorg en Welzijn, Provincie Utrecht. Adviseren Gedeputeerde over het te voeren beleid op het gebied van zorg en welzijn, leidinggeven aan team zorg en welzijn (10 beleidsmedewerkers), strategische beleidslijnen uitzetten en laten vertalen in concrete projecten met externe partijen (omzet projecten 3 milj).

April 2001- Mei 2005
Clustermanager/ Manager projecten, Woonzorggroep Zwijndrechtse waard (Swinhove, De Lindonk) lid MT, eindverantwoordelijk voor diverse woonzorgprojecten en uitbreiding hiervan (aansturing 4 teamleiders, indirect 60 medewerkers), ontwikkelen van Woonzorg Service, marketing, inhoudelijk en procesmatig verantwoordelijk voor ontwikkeling van diverse ver- en nieuwbouwprojecten, diverse samenwerkingsprojecten met andere zorgaanbieders, welzijnsorganisaties en woningbouwcorporaties, ondersteuning bestuurder en vervanging bestuurder bij afwezigheid.
Eerste anderhalf jaar werkzaam als clustermanager psychogeriatrie, (aansturing 6 teamleiders en dagbehandeling, verantwoordelijk voor 110 medewerkers)

Mei 1997- Maart 2001
Manager divisie Verpleging en Verzorging, Internos, Dordrecht thuiszorgorganisatie Dordrecht, aansturing 3 teammanagers, eindverantwoordelijk voor de teams verzorging/verpleging (100 medewerkers), de 24 uurs- beschikbaarheid en uitleen verpleegmaterialen, MT- lid. Eerste jaar werkzaam als staffunctionaris: adviseren en formuleren van beleid, jaarverslag, PR, begeleiden van projecten en veranderingsprocessen.

Aug. 1991-April 1996
Adviseur Arbeid en Organisatie, afdeling onderzoek en ontwikkeling: adviezen geven aan organisaties in de gezondheidszorg over invoering arbozorgsystemen, trainingen geven, ergonomisch advies, ontwikkeling meet- instrumenten op het gebied van Arbo.
Eerste drie jaar werkzaam als arboverpleegkundige.
BGD Rijnmond, Rotterdam.
Sept. 1984-Aug. 1991
Werkzaamheden als leerling verpleegkundige en verpleegkundige (wijk/verslavingszorg) tijdens de HBO-V





Opleiding interimmanager

Opleiding
Sept 2008-juni 2009
Professioneel Coach, Inzicht, Capelle aan den IJssel
Nov. 2006- juni 2007
Coachopleiding, J.J. Trainersacademie, Amsterdam
2000- 2007
Diverse cursussen en workshops persoonlijke ontwikkeling
Sept. 2000-Jan. 2003
Sociale wetenschappen, richting management en
communicatie, Utrechtse School voor Bestuurs- en Organisatiewetenschap, Universiteit Utrecht, Cum Laude, diploma
December 1998
Cursus: een werkbaar kwaliteitssysteem, NZI.
April 1996
Cursus Arbeid en Gezondheid 1: risicofactoren, Open Universiteit (OU).
November 1994
Cursus Ergonomie, Nederlandse Vereniging voor Ergonomie.
Januari 1993
Methoden en Technieken van Sociale wetenschappen, OU.
Sept. 1988- Juni 1991
HBO-Verpleegkunde, Hogeschool Rotterdam, diploma.
Sept. 1984-Febr. 1988
A- verpleegkunde, St. Jozef ziekenhuis, Eindhoven, diploma.

Hobby’s Fitness, fietsen, wandelen, sauna, persoonlijke ontwikkeling,


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Doelgericht, veelzijdig, creatief, overtuigend, besluitvaardig, analytisch, diepgaand, intuïtief, visionair, coachend, proactieve en positieve instelling

Specialisaties: cultuurveranderingen, reorganisatie, organisatieadvies, interim en projectmanagement

Talenkennis interimmanager

Engels

 beschikbaar?