T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Interim Manager

Interim Manager

Werkervaring interimmanager

SENIOR MANAGER SUPPLY CHAIN - IMTECH TRAFFIC & INFRA BV (2012-2016)
Verantwoordelijk voor een nieuwe afdeling rapporterend aan de CFO en voor Central Procurement aan de CEO.

Resultaten:
• Organiseren van een centrale Europese order- en proceshandling incl. complete logistieke operatie voor de (EUR) vestingen en buitenlandse distributeurs/agenten
• Inregelen en managen van een internationale supply chain (korte levertijden en lage voorraadniveaus)
• Managen van gecontracteerde fabrieken in Nederland en Litouwen
• Functionele aansturing van Central Procurement; 8 Europese vestigingen met 30fte
• Projectmanagement en teamlid van cross divisionele projecten binnen de Imtech groep waaronder het implementeren en managen van KPI’s, inburgering en controle op toepassing Code of Sustainable Supply in relatie tot MVO/CSR, Contract Compliance en het onderzoeken en uitvoeren van gebundelde inkoop Imtech breed met als doel kostenbesparingen

Resultaten als Manager Procurement & Logistics (dec 2013 – mrt 2015) binnen de NL unit (17 fte/120 mio spend)
• Integreren van alle inkoop- en logistieke activiteiten binnen Nederland
• Opzetten van deze nieuwe afdeling incl. het coachen van het team tactische en operationele inkopers
• Implementeren van diverse (verbeter)processen waaronder implementatie Inhuur, richtlijnen & formats inkoop, orderhandling, leveranciers management, material management & JIT en taskforce indirecte kosten.

SENIOR MANAGER SALES & SERVICE - GVB AMSTERDAM (2009-2012)
Eindverantwoordelijk voor een afdeling van 85 fte (operationele afdeling Sales, Klantenservice inclusief call center en een facilitaire & logistieke afdeling) in een organisatie met een diversiteit aan complexe logistieke en operationele processen die door alle vervoersmodaliteiten en overige afdelingen heenliepen.

Resultaten:
• Opzetten en herstructureren van de afdeling na een interne reorganisatie inclusief eenduidig HR beleid
• Verbeteren interne (efficiënter & effectiever) en externe (verhogen service & klanttevredenheid) processen
• Ontwikkelen van eenduidige en klantvriendelijke processen OV breed in overleg met alle vervoerders
• Uitdenken en inrichten van processen o.b.v. het pakket van eisen inzake de nieuwe concessie

TEAMMANAGER OPERATIE - FLORAHOLLAND (2006-2009)
Verantwoordelijk voor het operationele logistieke proces van de klachtenafhandeling (gem. 600/700 klachten per week) van bloemen en planten met als uitgangspunt het veilingreglement en productspecificatie.

Resultaten:
• Opzetten en herstructureren van de operationele afdeling Klachtenafhandeling (16 fte) na een organisatiewijziging inclusief het uitvoeren van helder HR beleid; verzuim, functioneren en coaching
• Ontwikkelen en beschrijven van het operationele proces klachtenafhandeling o.b.v. ISO 9001 normering
• Ontwikkelen en uitvoeren van diverse vestiging overschrijdende logistieke diensten voor kopers en kwekers

MANAGER BEDRIJFSBUREAU - PEEK TRAFFIC BV (1998-2006)
Verantwoordelijk voor Sales en Project Engineering (26 fte) die alle offerte aanvragen en tenders tijdig moesten afhandelen rekening houdend met technische-, kwaliteit, marge- en realisatiecriteria.

Resultaten:
• Organiseren van vereiste kwaliteiten voor de technische vraag vs deadline van de tenders/pré kwalificaties
• Opzetten en aansturen van een gedegen team specialisten en generalisten
• Optimaliseren en standaardiseren van het offerte- en bidproces mede geënt o.b.v. ISO 9001 normering


MANAGER CUSTOMER SERVICES OPERATIONS

COÖRDINATOR SERVICE DESK

Opleiding interimmanager

HEAO International Marketing Management
HEAO International Business Administration
Leadership & Strategy
LEAN Office
Prince2 Foundation
Management van Mensen
Management een stap vooruit
Personal coaching

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Onafhankelijk, vastberaden, snel lerend vermogen, resultaatgericht, besluitvaardig, stressbestendig, leider, extravert


Talenkennis interimmanager

Nederlands moedertaal
Engels uitstekend
Duits goed

Overig

SAP
Navision dynamics
Microsoft word, excel, outlook, PowerPoint, etc

Als Interim Manager ben ik inzetbaar voor crisismanagement, reorganisatieopdrachten, implementatie- en tijdelijke projecten, (grote) verandertrajecten en waarneming bij uitval, sabbatical of zwangerschapsverlof. Mijn kennisgebieden bevinden zich op de vlakken service- en dienstverlening, operationele afdelingen, supply chain & logistiek en verbeterprocessen & procesinrichtingen in het algemeen. Ik heb een brede ervaring (15 jaar) in verschillende branches en soorten organisaties; van techniek, industrie en logistiek tot commerciële, semi overheidsbedrijven en coöperatie. Mijn werkervaring gecombineerd met vlot lerend vermogen geven snel effect bij inzet.


 beschikbaar?