T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Teammanager

Teammanager

Werkervaring interimmanager

Ik ben een enthousiaste, flexibele en probleemoplossende Teammanager met het vermogen mensen, middelen en systemen optimaal in te zetten. Ik heb een groot empathisch vermogen, overtuigingskracht en mijn werkwijze kenmerkt zich door een enthousiaste aanpak waarbij ik het belangrijk vind om samen tot een resultaat te komen. In verschillende administratieve verbetertrajecten heb ik medewerkers met de juiste coaching, training en begeleiding succesvol weten te enthousiasmeren voor de veranderingen. Dit heeft geleid tot een prettige werksfeer en een lager ziekteverzuim.
Werkervaring:
2014 - 07/2015 Team manager Business Process Outsourcing
(HR & Payroll administratie, Pensioen en Uitkeringsadministratie, Klantcontactcentrum)
Verantwoordelijkheden / Taken:
• Verantwoordelijk voor het aansturen en coachen van verschillende specialistische teams (Servicedeskmedewerkers, salarisadministrateurs, pensioen- uitkerings- en HR-medewerkers(14 FTE)
• Coördineren van de werkzaamheden en de dienstverlening naar klanten conform SLA (Service Level Agreement) en leveren van periodieke- en KPI- rapportages
• Initiëren en stimuleren van procesverbeteringen ter verbetering van efficiency en kwaliteit
• HR eindverantwoordelijk (o.a. verzuim en beoordelingscyclus)
• Proactief onderhouden van klantcontact, behouden en/of verhogen van de klanttevredenheid, adviesgesprekken, strategisch overleg
Parallelle projecten:
• Transformatie / implementatie LEAN methodiek
• Project 100 % digitaal en Project Continu verbeteren
• Geven van interne trainingen

2010 – 2014 Team coördinator Business Process Outsourcing
(Afdelingen: loonbeslag, Klantcontactcentrum aanvulling ziekte wet, WAO / WIA administratie)
Verantwoordelijkheden / Taken:
• Verantwoordelijk voor het aansturen van diverse administratief teams
• Volledige beoordelingscyclus teamleden
• Verdeling en prioritering van de werkzaamheden, klantcontact

2008 – 2010 Senior Uitkeringsmedewerker
Verantwoordelijkheden / Taken:
• Verantwoordelijk voor het uitvoeren van de pensioen- en uitkeringsadministratie
• Bepalen van recht, hoogte en duur van de uitkering

2005 – 2008 Medewerker Operations Kintent
Verantwoordelijkheden / Taken:
• Helpdesk Achmea AZW, administratieve werkzaamheden, verwerking digitale inschrijfsets(Kintent)
• Opzetten en operationeel maken van de klantcontactcentrum / helpdesk, Contacten onderhouden met UWV en verzekeraars, inroosteren medewerkers, contact met uitzendbureaus
• Ontwikkelen Excel sheet voor de verwerking van de maandelijkse betalingsgegevensverantwoordelijk voor het uitvoeren van de pensioen- en uitkeringsadministratie

Opleiding interimmanager

2005 - 2015:
• Management training: Coaching op klantgerichtheid (X-pand)
• Coachend leiderschap (X-pand)
• LEAN Greenbelt (Infinity)
• Management Development (2 jarig traject door extern training en coaching bureau P3)
O.a.: situationeel leiderschap, creëren draagvlak, motivatie op de werkvloer, cognitieve communicatie en persoonlijke effectiviteit.
• Leiding geven (Schouten en Nelissen)
• Diverse vakinhoudelijke trainingen: Omgaan met agressieve klanten, verkooptraining, telefoontraining

2002 – 2005: HBO-Verpleegkunde
2000 - 2002: HBO, Commerciële Economie. Vakken o.a. Marketing Nima A en B, Public Relations, Bedrijfskunde.
1997 - 2000: MHBO Commerciële Economie, Abstede College, Utrecht (diploma) vakken o.a. Commerciële Economie, Internationaal management, Economisch Linguïstisch (Engels en Frans)
1992 – 1997: MAVO, De Breul, Zeist (D-niveau)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

- flexibel, impulsief, optimistisch, vol vertrouwen, voortouw nemen, ongedwongen, praktisch en vernieuwend

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels en Frans basis

 beschikbaar?