T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Manager

Manager

Werkervaring interimmanager

ERVARING

Zorginstelling Beweging 3.0 Project manager/coach (2014 - 2015)

Algemeen: strategie vertalen naar operationeel gedrag; Begeleiden/coachend managen v
an vijf zorgteams naar zelf organisatie. HR taken, zoals functioneringsgesprekken,
Werving en Selectie.
Contacten verbeteren met externe relaties
Conflicthantering en mediation trajecten.
Adviseren van het management over opleidings- en ontwikkelingstrajecten.
Werving en Selectie nieuwe medewerkers.
Individuele coaching


Maxi-Me Manager (2013 - 2015)

Algemeen management: strategisch beleid, financieel beheer; acquisitie van nieuwe
klanten,, relatiebeheer bestaande accounts.
Geven van bedrijfstrainingen: op het gebied van: (time) management, communicatie,
persoonlijk leiderschap, management ontwikkeling, sales.
Individueel en team coaching: Werknemers en teams, werkzaam binnen verschillende bedrijven
in verschillende branches (o.a. Intergamma; Imtech; Philips; Zorginstellingen; UWV; Pon): persoonlijke effectiviteit, coaching afhankelijk van de doelstellingen van de kandidaten.


PMA Nederland Senior Trainer/(team)coach/ Consultant (2010 - 2013)
Algemeen management: Commerciële activiteiten: acquisitie en relatiebeheer;
aansturen medewerkers, opleiden van nieuwe medewerkers, strategische advisering
directie, financieel beheer. Ontwikkelen en afname van HR instrumenten.
Organisatie/team verander coach: strategisch beleid bepalen en interventies uitvoeren, z
oals geven van trainingen en individuele en team coaching (waar nodig.
Geven van competentiegerichte en bewustwordingstrainingen op het gebied van
communicatie, management, sales en persoonlijke effectiviteit binnen verschillende o
rganisaties. Train the trainer opleidingen.
Individuele coaching: doelgerichte individuele coaching van directie, management en bestuur.


Xzellent Trainer / Coach / Consultant (2008 - 2010)

Algemeen:
Acquisitie en relatiebeheer klanten.
Assessment afname
Geven van gedrags- en competentie gerichte trainingen op het gebied van
communicatie, management, klantgerichtheid en persoonlijke effectiviteit bij
verschillende organisaties binnen verschillende branches.
Individuele coaching



Individu Uitzendbureau Regiomanager (2004 – 2008)

Eindverantwoordelijk voor de vestigingen in Bunschoten en Utrecht.
Dagelijks leidinggeven aan professionals.
Projecten aansturen zoals opstarten van nieuwe vestigingen
Planning: het voorbereiden en uitvoeren van de kostenbegroting evenals het
marketing en salesplan van de vestigingen voor de korte en lange termijn.
Acquisitie: het opstellen van het acquisitieplan en gedeeltelijk zelf uitvoeren
(grotere accounts teneinde bij bestaande en nieuwe relaties het aantal uitzenduren,
evenals de binding met de vestiging, te vergroten.
Personeelsbeheer: het zorgdragen voor een kwantitatief en kwalitatief adequate bezetting.
Het coachen en facilitair ondersteunen van de medewerkers om een optimale
ontwikkeling van de intercedentes te bereiken.
Eindverantwoordelijk voor het opstellen van de tariefstelling en de
samenwerkingsvoorstelling, klachtenbehandeling en de administratieve afhandeling
van alle lopende opdrachten.
Werving en Selectie van uitzendkrachten.
Het geven van klantgerichtheid training aan intercedentes.



Aannemingsbedrijf Geldof bv Regiomanager (1999 – 2003)

Medeverantwoordelijk voor de algemene gang van zaken: HR, de nacalculatie,
telefonische contacten met klanten en leveranciers.



Randstad Uitzendbureau Vestigings-/Key-accountmanager (1997 -1999)

Verantwoordelijk voor het functioneren van drie vestigingen in HR, administratief,
financieel, organisatorisch en commercieel opzicht en leidinggevende aan 17
medewerkers. Geven van klantgerichtheid trainingen aan junior intercedentes.

Randstad Uitzendbureau Intercedente (1994 – 1997)
Het onderhouden van commerciële contacten met zowel bestaande als potentiele key-
account klanten en eind verantwoordelijk voor het correct uitvoeren van de opdrachten.
Taken: het werven en selecteren van uitzendkrachten, acquisitie van nieuwe klanten,
relatiebeheer bij bestaande key-account klanten, klachtenbehandeling, administratieve
handelingen.


IBM Account – manager (1993 – 1994)

Verkoop van alle producten IBM aan bestaande en nieuwe klanten van IBM.
Het onderhouden van contacten met bestaande klanten en het werven van
nieuwe klanten; maken van offertes en de opvolging hiervan.

Opleiding interimmanager

Arbeids en Organisatie psychologie
Master Business Administration

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Hands-on, betrokken, enthousiast en daadkrachtig

Talenkennis interimmanager

Nederlands-Engels-Duits

 beschikbaar?